Anbefalte innlegg

kjenner til det.. :P hadde jo med kamera selv, men var flere som var framme og knipset, så da gadd jeg ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja ;) Morro å ha litt bilder fra treffa det er godt oppmøte på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff, må få den plastikken min svart ser jeg........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol eller noe skal være sikker vinner på plast visst :)

 

Forslag til ledern, hva med å lage en Facebook side med østfold lokallag og prøve å samle medlemene der? :) kanskje flere som er aktive der enn på sidene her, så kan reklamere for samlinger og aktiviteter der for å få mer folk? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol eller noe skal være sikker vinner på plast visst :)

 

Forslag til ledern, hva med å lage en Facebook side med østfold lokallag og prøve å samle medlemene der? :) kanskje flere som er aktive der enn på sidene her, så kan reklamere for samlinger og aktiviteter der for å få mer folk? :)

 

tenkte på det selv når vi sto nedi der, men det var en som fortalte noen historier der, så jeg glemte det : haha :: haha : men tror nok at det er lurere, er nok mere aktive brukere der enn her på... Desverre, men bare det ikke tar fullstendig overhånd, sånn at man glemmer å bruke VACN sitt forum litt og.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe må si meg enig....Knut har faktisk allerede snakket om det! men riktig som Kenneth sier, at ikke det blir stilt her på forumet!

 

Men vi kan absolutt prøve å få til det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke meninga å dra folk fra forumet over til Facebook, men å få tak i flere medlemmer :) de som er aktive på forumet i dag, forblir vel aktive uansett om det er en lokallagsside på facærn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner det da, Skoda driver ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke meninga å dra folk fra forumet over til Facebook, men å få tak i flere medlemmer :) de som er aktive på forumet i dag, forblir vel aktive uansett om det er en lokallagsside på facærn :)

 

høres ut som en god ide synes jeg og..kom igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er underveis...er i ferd med å gjøre klart en side, må bare få satt den opp ordentlig :) men det kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.