#26 Skrevet Juli 17, 2011 skulle gjerne ha kommet, men kom litt brått på.... så på bildene fra 2010, den grønne passaten som sto der, vet du hvilken karosseri type det er? denne du tenker på? er tilsalgs forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 17, 2011 denne du tenker på? er tilsalgs forresten Den var nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 17, 2011 denne du tenker på? er tilsalgs forresten var den ja 35i b3? motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 3, 2011 Blir det noe serlig med folk da?^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 3, 2011 ja det var det da...spora litt av her, men kom igjen folkens, gi lyd om dere er interessert i å gjøre litt mer enn å henge på toys....men gidder ikke styre med allverden om det er tre biler som kommer igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 3, 2011 er på plass jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 3, 2011 Jeg kommer æffæl, må se nye gliset til ledern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 3, 2011 haha glis å glis.....kommer hvertfall (er en grunn til at jeg tviholder på gammel avatar vettu , hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 3, 2011 Dukker opp ca 18.11:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 3, 2011 Jeg kommer og er klar for action 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 6, 2011 Da ser det ut som at det blir noen folk i morgen da jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 7, 2011 Da ser det fryktelig trist ut å grille å spille fotball, så har et forslag om at vi kan kjøre på Torsbekkdalen Bowlingsenter om noen syns det kunne være noe? Der har de jo selvsagt Bowling...i tillegg så er det Biljard, Laser-World, og selvsagt rally-simulator og air-hockey som hører med Bare et forslag folkens, men et alternativ til Mc Donalds og Dolly Dimples! Gjerne kom med andre forslag, evnt andre steder i fylket, men helst innendørs ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 7, 2011 God plan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 7, 2011 Møtes bare på toys da, så kjøre vi evt samla ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 7, 2011 høres bra ut kl 18 som vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 7, 2011 Stemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 7, 2011 Da sees vi på toys kl. 18.00, så ser vi hvor mange vi blir og hva vi føler for å finne på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 7, 2011 Takke alle sammen for treffet idag, morro at det blei såpass med folk! Får håpe vi kan opprettholde dette nivået så går det jo ann å finne på noe etterhvert også! Fikk tatt noen bilder, men er ikke sikkert de kommer ut før imorgen, hehe pizza i ovnen og en tur på sofen er oppskriften på siste feriedagen her i heimen hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 7, 2011 Artig å "fylle plassen" for en gangs skyld! Håper vi fortsetter med like mange ELLER FLERE framover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 7, 2011 dette var morro flere neste gang, men da må vi ha større plass eller? he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 7, 2011 gøy at vi var litt flere denne gangen hadde vert moro å fått til noe gocart eller noe en gang? ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 9, 2011 Noen som har bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 11, 2011 Leder'n og Kristian tok noen --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.614729,11.080130 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 11, 2011 Tok egentlig mest av b6'n til martin pga en Kammerat som nettopp har kjøpt seg b6, men kan godt legge ut det jeg har etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 11, 2011 Tror jeg tok et av hver bil, skal se om jeg kan ordne det ikveld Driver å holder på litt hjemme vettu, så tida flyr, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...