Rense/vaske lyst skinninteriør

Anbefalte innlegg

Hva anbefaler dere?

Noen som har før/etter bilder, kanskje? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter kun rens med nevnte kit, på sort skinn som tilsynelatende så rent ut. Denne skal selvsagt være kritthvit :P

ImageUploadedByTapatalk1310672168.748916.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scholl Spam og Scholl Skin: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!

 

Finnes det noen sjapper her i Oslo som har greie priser og bra utvalg? :) ..kanskje like greit å bestille fra nettet også.

 

EDIT: Har swissvax noen bra tørkehåndklær også, kanskje? Noe som suger veldig bra istedet for å skyve vannet bortover, slik det jeg har nå gjør..

 

Funker dette bra? Eller bør jeg kjøpe noe annet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta turen til P&R i Ås! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!

 

Finnes det noen sjapper her i Oslo som har greie priser og bra utvalg? :) ..kanskje like greit å bestille fra nettet også.

 

EDIT: Har swissvax noen bra tørkehåndklær også, kanskje? Noe som suger veldig bra istedet for å skyve vannet bortover, slik det jeg har nå gjør..

 

Funker dette bra? Eller bør jeg kjøpe noe annet?

Har kommet et nytt et nå, som i praksis er samme håndkleet som Miracle Dryer, bare bedre :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt det fra? Haster litt med ny vaskehanske og håndkle serru :)

 

..og hva slags håndkle etc. bør jeg kjøpe for å bruke til den skinninteriør-rensinga? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fint anbefale Swissvax leather kit! Har brukt det på et par biler og det blir strøkent resultat hver gang. Lukter godt også. Viktig det ;) Kjøper du dette kitet følger det med det håndkle du ser over her. ;)

 

Har akkurat handla meg et nytt tørkehåndkle nå:

 

http://blankbil.no/ds_product_info.php?cPath=22_86&products_id=622

 

Billig men ufattelig bra til den prisen. Angrer ikke et sekund. Mye for pengene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.