#1 Skrevet Juli 14, 2011 Hva anbefaler dere? Noen som har før/etter bilder, kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2011 Swissvax Leather Care Kit http://swissvax.no/startside-mainmenu-64?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=63 Dette skal være bra! Jeg har det ikke selv, men er under bestilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2011 Etter kun rens med nevnte kit, på sort skinn som tilsynelatende så rent ut. Denne skal selvsagt være kritthvit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2011 Scholl Spam og Scholl Skin: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2011 Supert! Finnes det noen sjapper her i Oslo som har greie priser og bra utvalg? ..kanskje like greit å bestille fra nettet også. EDIT: Har swissvax noen bra tørkehåndklær også, kanskje? Noe som suger veldig bra istedet for å skyve vannet bortover, slik det jeg har nå gjør.. Funker dette bra? Eller bør jeg kjøpe noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2011 Ta turen til P&R i Ås! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2011 Supert! Finnes det noen sjapper her i Oslo som har greie priser og bra utvalg? ..kanskje like greit å bestille fra nettet også. EDIT: Har swissvax noen bra tørkehåndklær også, kanskje? Noe som suger veldig bra istedet for å skyve vannet bortover, slik det jeg har nå gjør.. Funker dette bra? Eller bør jeg kjøpe noe annet? Har kommet et nytt et nå, som i praksis er samme håndkleet som Miracle Dryer, bare bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2011 Hvor får jeg kjøpt det fra? Haster litt med ny vaskehanske og håndkle serru ..og hva slags håndkle etc. bør jeg kjøpe for å bruke til den skinninteriør-rensinga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2011 Kan fint anbefale Swissvax leather kit! Har brukt det på et par biler og det blir strøkent resultat hver gang. Lukter godt også. Viktig det Kjøper du dette kitet følger det med det håndkle du ser over her. Har akkurat handla meg et nytt tørkehåndkle nå: http://blankbil.no/ds_product_info.php?cPath=22_86&products_id=622 Billig men ufattelig bra til den prisen. Angrer ikke et sekund. Mye for pengene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...