Anbefalte innlegg

MÅ bare lage denne posten.....siden NBS treffet ikke blir noe av i år, så er det kanskje en idé å ta med en pølsekoker, et ageregat (evt bål) og dra på en : haha : parkeringsplass å spise pølser...........

 

Dette for at ikke Lars og diverse andre rekordspisere skal få helt abstinenser...................Det er jo lenge nok med et år mellom hver gang mener jeg...nå blir det jo to år :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller jeg om jeg kan... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om visse folk fra Hadeland som sikkert er med på det om det ikke kræsjer med andre ting. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg oxo, hvis det passer.. Trenger ikke være så store greiene, holder lenge med en stor parkeringsplass.. Og en pølsekoker :D

 

Vet om flere fra Telemark som kommer en tur oxo!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ bare lage denne posten.....siden NBS treffet ikke blir noe av i år, så er det kanskje en idé å ta med en pølsekoker, et ageregat (evt bål) og dra på en : haha : parkeringsplass å spise pølser...........

 

Dette for at ikke Lars og diverse andre rekordspisere skal få helt abstinenser...................Det er jo lenge nok med et år mellom hver gang mener jeg...nå blir det jo to år :nana:

 

Finner du et vaffeljern også så kommer jeg... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! :D Da tar Håkon med seg posemix-vaffel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sa pølsefest?! : gb :

Er med jeg.. er sulten nå.. noen som har en boksåpner? skulle så gjærne hatt litt lapskaus på boks, men kor i granskauen har boksåpneren tatt veien: rolleyes : bh :

 

Edit. Da dukka den endelig opp. Lo gjemt under pototmos`n. Så då blei dæ mat på meg idag og.. he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller!!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var meninga å ha med at toast jern, så da kan vi steke toast og vafler om hverandre i det...nam nam......: grønn :

 

Tar du med et par bokser lapskaus, så ordner jeg plate og kjele...og batteridrevet boksåpner..........: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Hvis jeg lukter pølser så kommer jaggu meg jeg også ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Kenneth, men vi har allerede spist pølser vi. Håkon stekte vafler, jeg koka pølser, Lars tok rekorden igjen og de andre som var der koste seg med Håkon sine vafler......Ble mye bilprat og det var hyggelig med de som gadd å ta turen langveisfra. Burde gjenta dette seinere også.

Vi droppa lapskausen, men Kjell Edvin overlevde det han.

Synd ikke dere andre kom, men dere for ta det igjen neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Kenneth, men vi har allerede spist pølser vi. Håkon stekte vafler, jeg koka pølser, Lars tok rekorden igjen og de andre som var der koste seg med Håkon sine vafler......Ble mye bilprat og det var hyggelig med de som gadd å ta turen langveisfra. Burde gjenta dette seinere også.

Vi droppa lapskausen, men Kjell Edvin overlevde det han.

Synd ikke dere andre kom, men dere for ta det igjen neste gang.

 

 

OKidoki :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Kenneth, men vi har allerede spist pølser vi. Håkon stekte vafler, jeg koka pølser, Lars tok rekorden igjen og de andre som var der koste seg med Håkon sine vafler......Ble mye bilprat og det var hyggelig med de som gadd å ta turen langveisfra. Burde gjenta dette seinere også.

Vi droppa lapskausen, men Kjell Edvin overlevde det han.

Synd ikke dere andre kom, men dere for ta det igjen neste gang.

 

 

Jadda.. Mett og god, gitt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips Kenneth.....sjekk datoen på innlegget.....klokkeslett......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.