Etterlysning, bilpleier Porsgrunn

Anbefalte innlegg

Hei, dette er vel sansynligvis hva man kaller et "longshot", men, for noen år tilbake var jeg på jobb som serviceteknikker på Herøya industripark. Var da på brannstasjonen og traff en kar der som drev med bilpleie som en bi-jobb.

Fikk visittkort av ham, men det har jeg klart å tulle bort. Tror han bodde på Langangen.

Er det noen som har peiling på hvem jeg mener? Skulle hatt tak i ham om han enda driver på med dette.

 

På forhånd tusen takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber jo innenfor portene nå i sommer, kunne jo hørt i luka når jeg skal hjem i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg har hørt om en som driver med dette, han jobber på Brannstasjonen... kan dette være han ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, thats the guy.

Han solgte produkter til en grei pris sist jeg snakka med ham, er noen år siden.

Lurer på om han driver på enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, thats the guy.

Han solgte produkter til en grei pris sist jeg snakka med ham, er noen år siden.

Lurer på om han driver på enda.

 

John(ny) Teigen?

 

Firmaet hans heter Tint Prestige.

 

tlf: 466 63 100

 

 

Driver også med soting av ruter bl.a ? Om det er bilpleie han driver med lengre vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.