Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille nytt emblem til grillen til s4'en snart, og tenkte kanskje det var noen flere som ville henge seg på?: rock : Disse er helt orginale! Prisen blir ca 500 kr inkl frakt pr.stk, muligens litt billigere hvis det blir mange. Gi et lite pling her om du er interessert så sender jeg PM med info :)

 

- Jan

92692542

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeb blir med om det blir bestilling!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg løfter denne igjen ! Det finnes også emblem bak til både S2 og S4. Har enda ikke sendt noe bestilling, så prøver igjen å se om det er noen flere som er interessert ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i s2 emblem både bak og til grillen . blir det 500,- per stk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du få tak i til S6 også ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i s2 emblem både bak og til grillen . blir det 500,- per stk?

 

Blir det per stk ja, må nesten ha det for å være sikker på å få dekket alt av utgifter :)

 

Kan du få tak i til S6 også ?

 

Nei, det får du jo tak i hos møller :) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt ett til s2 foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt ett til s2 foran.

 

Det ordner vi, men vil ha litt flere før bestilling blir sendt. Tips gjerne venner osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg skulle hatt framme og bak til s4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg skulle hatt framme og bak til s4.

 

Si ifra hvis du er helt sikker da. Sender bestilling når vi har 10 emblemer til sammen tenkte jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert, skaffer også rs2 og v8 4,2 emblemer (de røde)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skaffer du 2,6 V6 å?

 

Er ikke det å få hos møller da :) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke sjekka

 

Ok, trodde det. Får bare tak i emblemer som er utgått hos møller. Men kan sjekke for deg på mandagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakten min i Tyskland er tilbake på jobb den 8 januar. Så det vil bli sendt bestilling rett rundt den tiden der, så skrik ut om du er interessert !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste bumpen! Bestilling sendes denne uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått avgårde bestillingen eller?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg vettu :) har desverre ikke noe leveringsdato enda, men skal ikke ta lange tiden. Holder tråden oppdatert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500,- for 1 stk emblem? Det var dyyrt..Jeg kjøpte orginale fra forhandler i Tyskland og betalte 50 EUR for 2 stk orginale S6 emblemer, et fram og et bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500,- for 1 stk emblem? Det var dyyrt..Jeg kjøpte orginale fra forhandler i Tyskland og betalte 50 EUR for 2 stk orginale S6 emblemer, et fram og et bak.

 

Nå skal det sies at S6 emblemer er nesten gratis da. De eldre emblemene var dyrere når de ble produsert. Nå er de utgått og får automatisk mer verdi. Jeg kan ikke noe for prisen, dette er ikke noe jeg tjener rått med penger på. Er igrunn bare for å være snill hvis det var noen andre som hadde lyst på emblemer ;) Men ingen av de som har kjøpt emblemer har klagd på prisen, så da er vell egentlig alt velstand ?

 

Lagt til etter 14 minutter:

 

500,- for 1 stk emblem? Det var dyyrt..Jeg kjøpte orginale fra forhandler i Tyskland og betalte 50 EUR for 2 stk orginale S6 emblemer, et fram og et bak.

 

Og hvis du betalte 50 euro betalte du mer enn de koster i norge :) hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det sies at S6 emblemer er nesten gratis da. De eldre emblemene var dyrere når de ble produsert. Nå er de utgått og får automatisk mer verdi. Jeg kan ikke noe for prisen, dette er ikke noe jeg tjener rått med penger på. Er igrunn bare for å være snill hvis det var noen andre som hadde lyst på emblemer ;) Men ingen av de som har kjøpt emblemer har klagd på prisen, så da er vell egentlig alt velstand ?

 

Lagt til etter 14 minutter:

 

 

 

Og hvis du betalte 50 euro betalte du mer enn de koster i norge :) hihi

Er vell samme emblem på S4 C4 og S6 C4, bortsett fra "4" og "6". Enda ikke funnet noen i Norge som selger de, ergo ble de kjøpt i Tyskland. 50EUR inkl frakt, for fram og bak. Mener det ble rundt 360NOK med frakt:) Absolutt ingenting å klage på, kjør på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.