Gatebil, Vålerbanen 20-22 mai

Anbefalte innlegg

Årets GATEBIL 2005!!!

 

GATEBIL skal sammen med våre partnere kåre den ultimate bilen for sesongen 2005. Foruten ære og berømmelse vanker det stooore premier til den heldige vinneren.

 

Årets GATEBIL 2005 er ment å være den gjeveste tittelen man som bilentusiast kan vinne i Skandinavia, innenfor segmentet styling/tuning. Konkurransen vil bli todelt der både publikum og GATEBIL's ledelse vil være med i bedømmingen.

 

Påmelding

All påmelding skjer på GATEBIL.no, der det om kort tid vil bli lagt ut mer info. Alle kan melde på sin bil ved å sende 3 gode bilder av bilen sin til henrik@gatebil.no. Konkurransen er åpen for alle biler i Skandinavia.

Bilene som skal delta bør ha skilt, men som et absolutt krav er at de skal være mulig å få godkjent og registrert. Rene løpsbiler er dermed ikke tillatt.

 

Bedømming

Av alle påmeldte biler vil GATEBIL plukke ut 10 biler som går til finalen, Disse vil bli offentliggjort og stå utstilt på Vålerbanen 20-22 mai. Når finalistene er plukket ut er det publikum som overtar den videre bedømmingen.

Via SMS og stemmefunksjon på GATEBIL.no vil det på Rudskogen 9 juli bli kåret en vinner. Dette skjer på hovedscenen på festival-området, nærmere info kommer på GATEBIL.no

 

Hva kan du vinne?

Vinneren av Årets GATEBIL 2005 vil foruten statusen dette gir, motta en særdeles flott premie pakke. Den består bla av et komplett sourroundanlegg med plasma TV, spillkonsoll med stol og ratt fra PlayStation 2, dekk fra Pirelli, egen garasje-reportasje på GATEBIL 2005 filmen og vinnerbilen vil være hovedbilde på plakaten til september-treffet på Rudskogen. Det vil også bli gode premier til 2. og 3. plassen. Alle som sender stemmer på SMS og nett vil også være med i trekningen av tøffe premier.

 

Her er det bare å finne frem noen gode bilder av bilen din og sende inn, og følg med på GATEBIL.no for oppdateringer.

 

 

 

Vil du bli, eller kjenner noen som kunne tenke seg å bli årets GATEBILBABE 2005?

 

Bli med på Norges friskeste og morsomste misse-kåring.

 

Alle vet at motorsport og søte jenter hører sammen.

 

Som ÅRETS GATEBILBABE 2005 vil du være vår representant på alle Gatebil-arrangementer 2006. Du vil delta på premieutdelinger, Gatebilfilmen, fotosession, profilering i div. blader, lanseringer av Gatebil-produkter etc. I tillegg vil du også stikke av med noen flotte premier bestående av blant annet en plasma TV og fullt surroundanlegg! Eneste kvalifikasjoner du trenger er at du er sporty, søt, over 18 år og liker å kommunisere med mennesker.

Interesse for bil og motorsport er ingen ulempe!!

 

HVORDAN KAN JEG BLI ÅRETS GATEBILBABE 2005 ?

Gå inn på http://www.gatebil.no og registrer deg. Stort uttakings-show på Grand Hotell i Oslo 1.mai 2005. De 20 beste går videre til finalen på Rudskogen 8.juli. Mer info kommer på http://www.gatebil.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østfold lokallag arrangerer treff 22 mai, har du glemt det... : rolleyes

 

Jeg prioriterer iallefall og støtte klubbens egne treff før gatebil... :o

Denne holdningen liker vi her i Østfold lokallag : ja :: ja :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over en uke har nå gått siden jeg sendet mail til Henrik hos gatebil uten å få noe svar. Skal høre med de høye herrer her inne om en av de kan prøve å kontakte Gatebil for å få holdet av en liten bit av våler til oss. Personlig synes jeg det er best å ha basen rundt et sted på gocart banen.

 

Men dersom vi forsatt ikke får noe svar så kan vi løse dette på en annen måte. Vet ikke når fok har tenkt seg dit men regner med at fler av oss sklir inn iløpet av fredagen å da er det bare å gribbe til seg en sving eller to hehe. Hadde vært stilig å få samlet så mange som mulig enten det er utstillere eller racerførere.

 

Oppdatering følger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var i kontakt med Hans Jørgen Andersson som er ansvarlig for Gatebiltreff. Jeg la fram forslaget om at medlemmene i klubben hadde et ønske om egen stand og dette var han svært positiv til. Han ba meg sende en mail til Bjørn Carlsen som sitter i styret for VACN, og det har jeg gjort. Hans Jørgen sa også at han selv kom til å kontakte Bjørn Carlsen i helgen som var, så da håper jeg de ordner opp seg imellom. Jeg ba de legge ut informasjon med eventuell påmelding på forumet så snart det skjedde noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det mot formodning ikke skulle gå i orden, kan jeg ta en prat med Gatebil

(jobber fast for dem på treffa)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut for at ballen har begynt å få fart på seg. Bjørn Carlsen som blir nevnt ovenfor her, er satt på saken. Så da er det bare å vente å se hva utfallet blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil minne om at det ikke bare er utstilling, men at det også er banekjøring på Gatebiltreffet. Det er mulig å melde seg på Gatebil Racing, dvs. kjøre på tid. Kravet er at bilen er i henhold til et gatebil-reglement og er godkjent av NBF og at man har førerlisens. Dersom noen er interessert kan de melde seg på til Gatebil Racing ved å sende mail til meg, se http://www.gatebil.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil minne om at det ikke bare er utstilling, men at det også er banekjøring på Gatebiltreffet. Det er mulig å melde seg på Gatebil Racing, dvs. kjøre på tid. Kravet er at bilen er i henhold til et gatebil-reglement og er godkjent av NBF og at man har førerlisens. Dersom noen er interessert kan de melde seg på til Gatebil Racing ved å sende mail til meg, se http://www.gatebil.no

 

Er det kun kjøring i Gatebil Racing eller er det kjøring med vanlige biler også slik som på VW-Audi treffene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun kjøring i Gatebil Racing eller er det kjøring med vanlige biler også slik som på VW-Audi treffene?

 

Begge deler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da har jeg hatt meg en prat med Bjørn Carlsen angående å stille ut samlet.

 

Dette kommer desverre ikke til å bli noe av, det er for vanskelig å organisere noe slikt.. pga området kommer til å være åpent hele døgnet og biler kjører ut og inn hele tiden.

 

Var synd dette, får bare finne oss en egene single plasser:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel siden det ikke ble holdt av noe plass til oss får vi kanskje prøve noe annet.

 

Rosa (hehe) omerådet er på gocart banen. Hva om vi prøver å samle oss her.

skal opp på fredagen å det skal sikkert fler, så da kunne vi jo prøve å BREIE oss ut litt der eller hva?

 

 

Edit:Hva skjedde med bilde.?

vaalerflyfoto2.psd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal opp med klubb bilen på torsdag regner jeg med, skal prøve å holde av noe plass rundt den.

 

Det er ikke lett for det er så mange som trykker på inn porten, noe fast plass vet jeg ikke enda.

 

Men se etter klubb bilen så prøver jeg og samle noen ved den.

 

Problemet er jo att det kommer folk å rapper enhver ledig plass der oppe så jeg må slå de vekk med kjepper :dødhest: he he.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det det samme kaoset på dette vårtreffet som det bruker å være på hovedtreffet på sommeren? Masse dritings "fjortiser" og så fullt at det nesten ikke blir kjøretid på banen? Gidder ikke betale en "formue" for å få kjøre i 15min.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal opp med klubb bilen på torsdag regner jeg med, skal prøve å holde av noe plass rundt den.

 

Det er ikke lett for det er så mange som trykker på inn porten, noe fast plass vet jeg ikke enda.

 

Men se etter klubb bilen så prøver jeg og samle noen ved den.

 

Problemet er jo att det kommer folk å rapper enhver ledig plass der oppe så jeg må slå de vekk med kjepper :dødhest: he he.[/quote

 

Hvor sånn ca hadde du tenk å stå da.? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det det samme kaoset på dette vårtreffet som det bruker å være på hovedtreffet på sommeren? Masse dritings "fjortiser" og så fullt at det nesten ikke blir kjøretid på banen? Gidder ikke betale en "formue" for å få kjøre i 15min.....

 

 

Tipper du får VIP behandlig rimelig kjapt med den redskapen din Roger. : rock :

 

Litt kø blir det nok med stå tidlig opp å stilled eg i kø så skal du nok bli små varm i skjorta. Våler er mye bedre en rudskogen synes jeg. Gulflaggene som skaper kø på banen.

 

ps: når skal ankommer du Roger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å være litt roligere på våler treffet en sommertreffet til gatebil, men noen fjortisser må du regne med. fordelen med våler er større plass en på rudskogen. Vanskelig å si hvor vi får plass enda, jeg har fått lov å velge selv tidliger, men i år tror jeg de har mange sponsorer som kommer til å kreve mere plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ps: når skal ankommer du Roger?

 

Drar vel fra Trondheim på fredags morgen, så håper på litt kjøring på fredag også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg på plass på våler, har plass til ca 30 biler her lengst til høyre på go-kart banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent Bjørn. hold av en plass til 1 stk rød s2 da hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og sikkert til en Grønn S2.

 

Har ikke vært der, så vet ikke stort om plassen, annet en på film , men hadde jo vært gøy med en Audi/vw Mafia samlet.... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kanskje jeg får sneket dit en liten blå A3 også???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og om det er plass, kunne jeg og tenke meg å ha en plass på lørdag bare. Men prioriter de med vw/audi-merke i grillen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dukker opp på lørdagen, regner med å være der ved 0900tiden, får håpe det ikke er forsent???

 

Krysser fingrene for plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc tar av med kurs mot Våler i dette øyeblikk :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg kommer en tur innom våler på lørdagen si, men min slitne passelat skal gjemmes i skogen uttafor :D

Får se ann været, det er jo meldt regn, men mulig jeg filmer litt der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.