Hovedtreff Våler 28-29.mai(Nordmøre)

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tenkt seg nedover? Tenkte på f.eks samkjøring og felles samvær. Treffet er jo om 2 måneder, så det er god tid å planlegge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig å vært med, men tviler på at det bærer sørover med meg i år. På denne tiden nærmer det seg slutten for skoleåret, og det innebærer en del eksamener som vi skal ha i månedsskiftet mai/juni. Har ikke fått nøyaktig dato riktig ennå, men det blir nok desverre i denne tiden.

Samtidig så har vi 100t med GOC og 40t med Medisinsk Behandling vi skal gjennom i tillegg til normal timeplan, så det blir nok også kjørt en del undervisning på lørdager frem mot sommeren for å komme i boks med alt. Så slik er 'ståa' her i gården, desverre... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler, da av samme grunn som Eskild.

 

Har 3 sertifikat jeg skal ta akkurat rundt den datoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både jeg og Eva skal i allefall nedover. Kan jo ikke gå glipp av dette.... :)

 

 

Mvh

Per S.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dumt at det er Gatebil helga før da, men det skader jo ikke med to turer. En får heller la smaksløkene:venner: få tilfredsstillelse første helga, og synsløkene på VAG-treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som eventuelt skal sørover, så kan det vel kanskje være aktuelt å samkjøre med andre lokallag også? Som f.eks. Molde, Trondheim etc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, ikkje for å ta fra dei humøret, men du får nok å henge fingrane i. Ei gikk ut fra nautisk ved høgskulen i ålesund i juni 2004, så ei veit ka det går ut på. Men stå på. Går nok bra skal du sjå. Et råd, begynn å pugg GOC med en gang. Mykje å holde haud over : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, ikkje for å ta fra dei humøret, men du får nok å henge fingrane i. Ei gikk ut fra nautisk ved høgskulen i ålesund i juni 2004, så ei veit ka det går ut på. Men stå på. Går nok bra skal du sjå. Et råd, begynn å pugg GOC med en gang. Mykje å holde haud over : bh :

 

Hehe, ja det kan du si. Er fullstendig klar over hva jeg har gått til, og da får man vel bare ta det som det kommer ;)

Nå vet ikke jeg om det er noen forskjell på Høyskole og Teknisk Fagskole, men fra dette skoleåret så blir det kjørt ett 'nytt' system på fem Fagskoler rundt om i landet, hvor det blir gått opp til eksamen i mellomliggende sertifikater underveis. Dvs at jeg kan avslutte skolegangen til hver termin, alt etter hvor stort sertifikat jeg ønsker. Dette er en prøveordning som er mer lik slik som den 'gamle skipper- og styrmannskolen' var, som fem skoler i landet som sagt prøver ut.

GOC'n tar jeg ikke så tungt, da jeg allerede har ROC-sertifikatet. Har i allefall de grunnleggende kunnskapene inne da, samt at jeg egentlig greier meg lenge med ROC etter skolegangen også. Liten vits i GOC når fartøyet ikke har GOC om bord, kun ROC.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er feriedager ordnet, så det blir tur : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er i alle fall to fra kristiansund som skal nedover. Hadde vært fint å kjøre sammen med flere. Hvilken vei til oppdal velger surnadalsmafiaen?

Moldefolket kjører kanskje også om oppdal, eller velger de å kjøre åndalsnes opp til dombås?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører vel om Berkåk først. Det jeg vet om nå er at Per og Eva blir med i tillegg til meg, godt mulig Øystein også stiller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo komme tilbake på når vi kjører, så kan vi bli enige om å møtes på oppdal eller noe sånt. Neste lokallagsmøte er jo en passende tid å bli enige på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke noe info om treffet noen plass jeg! =(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.