Anbefalte innlegg

Skal ha hel lakkering på en bil hvem skal jeg velge?

Noe som har noen de er godt fornøyd med, nå skal de sies at

når det gjelder lakk så er jeg perfeksjonist:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold deg ihvertfall langt unna Audisenter/Møller Bilskade

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har erfart det eg og...triste greier..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Terje hos Åsane Billakkering :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Eric Andersen Lakk og Karosseri i Møllendalsbakken.

Bare gode erfaringer derfra. Dyktige folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Damsgård Karosseri? Jeg må gjøre en lakkjobb (lakkere siden på grunn av en kødd som har kjørt på skjermen min bak mens jeg stod parkert), og fikk nevnte Damsgård anbefalt av mekanikeren på NAF i Sandviken.

 

Hvor raskt bør en slik skade fikses opp? Dette er nå noen uker siden..

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Damsgård Karosseri? Jeg må gjøre en lakkjobb (lakkere siden på grunn av en kødd som har kjørt på skjermen min bak mens jeg stod parkert), og fikk nevnte Damsgård anbefalt av mekanikeren på NAF i Sandviken.

 

Hvor raskt bør en slik skade fikses opp? Dette er nå noen uker siden..

 

 

Hilsen

Anders

 

Aiai, der var vi med bilen våres ifjor, hmmm dem lakkerer bra der, men vær nøye når bilen er ferdig, var inne med bilen 2 ganger etterpå pga bakluken, ville ikke anbefalt dem da, men det er personlig erfaring!

Virket som det var en blind lærling som monterte sammen bilen (bakluka, støtfanger lister osv. var skjevt satt på)

NAF har liksom avtale med dem!! Tror jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, tror jeg skal ta turen opp i Møllendalsbakken og snakke litt med Eric Andersen Lakk og Karosseri.. Liker dårlig den typen "avtaler" som det snakkes om mellom NAF og forskjellige verksteder. Blir litt mistenksom med en gang jeg!

 

Jeg er veldig redd for å få fargeforskjell, bilen min har lakken lavagrå, så vi får se...

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.