Biltreff på Dekk1 på Sem lørdag 13. kl 10-15!

Anbefalte innlegg

Dekk1 på Sem (vis-a-vis Kepler) skal som i fjor arrangere et biltreff for alle førstkommende lørdag, med fete biler, action og gode tilbud. Vi er selvfølgelig velkommen både som klubb og enkeltpersoner, men har ingen egen stand i år heller.

I år kommer bl.a Mads Østberg, Autostrada og Løvaas Motor, og jeg hadde ikke blitt overrasket om burnekonkurransen fra i fjor blir toppet i år. Fantastisk harry, men kjempe morro! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

R8, (sikle..) Ford GT (både ny og 40'n!) en god del fete Porscher, amrikker i ALLE former, driftebiler med greit stuk og de vanlige burnemestrene! I år klarte en dude å burne hele 5 omganger uten at sierra'n brøt sammen.. Imponerende! :D

Så Heine&Jeanett, Tommy og Kristian der, var noen flere fra klubben innom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

R8, (sikle..) Ford GT (både ny og 40'n!) en god del fete Porscher, amrikker i ALLE former, driftebiler med greit stuk og de vanlige burnemestrene! I år klarte en dude å burne hele 5 omganger uten at sierra'n brøt sammen.. Imponerende! :D

Så Heine&Jeanett, Tommy og Kristian der, var noen flere fra klubben innom?

 

Den sierra'n hadde reklame for firmaet mitt i hele bakruta ;) Håper det hjalp :P Måtte hive meg i dusjen når jeg kom hjem da.. Helt svart i trynet etter å ha stått der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sierra'n hadde reklame for firmaet mitt i hele bakruta ;) Håper det hjalp :P Måtte hive meg i dusjen når jeg kom hjem da.. Helt svart i trynet etter å ha stått der :P

 

måtte gå inn på sia di får og se hva det var, blei jaggu meg en bestilling på et par merker og gitt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så dette ;) Blir hivd i postkassa i morra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så dette ;) Blir hivd i postkassa i morra :)

 

nice :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig med vws syns jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig med vws syns jeg.

 

Jeg (og Jeanette) kom ca 11.30 og da var plassen full. : faint : Så da parkerte vi nede ved Kepler bilpleie og der stod det et par andre vag biler også.

 

Traff forresten Kristoffer Fluge Iden på plassen.

 

[FOTO] Motorshow hos Dekk1, E18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja visst var Iden der, han fikk t.o.m. lagt et bra bilde av Supraen på siden sin! :P

Christian: Jo, takk for det! :D (Fikk ikke med meg at du kommenterte autofil før etter at du hadde forduftet, sorry! :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja visst var Iden der, han fikk t.o.m. lagt et bra bilde av Supraen på siden sin! :P

Kristian: Jo, takk for det! :D (Fikk ikke med meg at du kommenterte autofil før etter at du hadde forduftet, sorry! :P)

 

Nei, det var jo "litt" støy..såvidt jeg fikk det med meg selv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.