Felles cruising til Oslo treffet 21.aug.

Anbefalte innlegg

Jeg blir med i A4 da Caddy ble solgt i dag, ellers hadde jeg nok kjørt den nedover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei viste ikke det.

Ble en nedtur dette gitt;)

Er laget ny vei inn til E6 litt før så har ikke kjørt nedom der på lenge.

 

Blitt ende forandring der. men jeg foreslår at vi kjører gamle veien fram til dal så slipper vi kjøre gjennom anlegsområdet.. går litt kjapere på gamle veien nå uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dropper det nok alikevell :( spådd så dårlig vær, så da blir det noen pils i kveld istedenfor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dropper det nok alikevell :( spådd så dårlig vær, så da blir det noen pils i kveld istedenfor :)

 

forløpig spåes det ikke no regn før kl 18 i morgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forløpig spåes det ikke no regn før kl 18 i morgen ;)

 

På yr er det spådd tilsammen 5 mm (eller noe) fra 12 til 20? Ihvertfall når jeg så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På yr er det spådd tilsammen 5 mm (eller noe) fra 12 til 20? Ihvertfall når jeg så ;)

 

Det får man tåle :P men så ikke så ille ut nå vertfall :P men drekk med måte :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg joiner, litt på sparket.. så sleng ut tidspunkt når dere er enige.

 

Bare å joine, moro om du blir med :)

 

Sånn det ser ut nå er jeg vertfall med ;)

 

Det er bra Anders, kjøre felles ned til Statoil da eller? om du er hos meg ca 08.50 el no?

 

Noen som har tenkt på noe klokkeslette?

Når skal vi treffes på Minnesund?

Går det fortsatt ann å treffes på evt Statoil stasjonen på Minnesund? (pga veiombyggingen)

Begynner kl 11 i Oslo. Ca 50 min fra Gjøvik til Minnesund.

 

Som Anders nevnte her så har jeg skrevet avreise fra Statoil ved CC Hamar.

Siden treffet begynner kl 11 så er det greit å bare å få spylt av bilen om det regner eller om det bare skulle trenges. Så vi kan si vi møtes på gamle Statoil Minnesund ca 09.45

 

Jeg blir med i A4 da Caddy ble solgt i dag, ellers hadde jeg nok kjørt den nedover :)

 

Synd ikke Caddy´n ble med :( men bra du uansett joiner med Audi´n da :)

 

Blitt ende forandring der. men jeg foreslår at vi kjører gamle veien fram til dal så slipper vi kjøre gjennom anlegsområdet.. går litt kjapere på gamle veien nå uansett.

 

Er en stund siden jeg har kjørt E6 nedover nå men kjører vi pent så går det vel greit. Går jo ganske fort fra minnesund og til 2 felten på Dal, men vi kan drøfte det med de andre når vi møtes på MInnesund.

 

Jeg dropper det nok alikevell :( spådd så dårlig vær, så da blir det noen pils i kveld istedenfor :)

 

På yr er det spådd tilsammen 5 mm (eller noe) fra 12 til 20? Ihvertfall når jeg så ;)

 

Står på storm nå at det kan bli lett regn, men litt regn har en ikke tatt skade av før, så sleng deg med nå.

Bar husk å legge fra deg flaska litt før i kveld :P hehe

 

 

Ellers så har jeg da oppdatert 1.post !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får dere som drar innover i morgen ha god tur, regner med at Mjøsa lokallag tar godt med pokaler denne gangen også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ta imot en bil som skal på spa, så jeg blir dessverre ikke med:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reiser herfra om 20min, ser ut som det blir bra vær ihvertfall :) (bortsett fra tåka)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God natta :D Og god tur til dere som drar nedover ;) Ta masse bilder !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.