SCN treff på lade, lørdag 13 august.

Anbefalte innlegg

Noen andre som skal dit? Skal visst komme masse stands, være burnekonk, db drag, premiering i mange klasser osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte det på radioen idag. Spørs om ikke jeg tar meg en tur.

På Dekk1 på lade mente jeg å huske det var (?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemme! Du MÅ ta deg en tur, så kan vi å ta flere bilder etterpå. En liten etterlengta shoot. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er muligheter for at jeg kommer... Åpner rundt 10:00 eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir gjerne med på en fotorunde jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var klokka 10:00 tror jeg ja. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, fra kl 10:00- 16:00 og Hot August Nights fra kl 19:00-24:00

Tenker jeg tar meg en tur jeg å, hvis det ikke blir å se på drag senere på kvelden i stedet. Vanskelig å velge for må passe med flo og fjære så jeg kommer meg hjem over fjorden igjen. Helt latterlig, men sånn er det å ha lav bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man vet man gjør noe riktig når man må tilpasse ferjetidene fordi man har lav bil : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vi var innom i fjor sommer og ikke var helt fornøyd med?

 

Håper de gjør det bedre i år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ha lav bil har kosta mer enn det har smakt gitt, skulle ombord på ferga en gang det var fjæra, kosta meg over 5 tusen den turen. Reiv av eksos : bh :

 

Ja får håpe det blir bedre i morgen ja. Fjorårets dårlige oppmøte hadde vel kanskje litt med at de annonserte at treffet skulle være på tiller når det egentlig var på lade.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som de har mye mer på gang nå enn tidligere. Så holder meg positiv og håper jeg ikke blir skuffa. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg lufter rs2 en tur på dette j å: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må melde avbud jeg, ble hjullagerbytte istedenfor :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ufattelig dårlig info på scn.no, vet at det begynner 10:00, men er det noe program et sted?

 

Edit: Ser nå at det står Neste event, 13 august - kommer selvfølgelig bare inn på påloggingssiden til facebook når jeg trykker på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må melde avbud jeg, ble hjullagerbytte istedenfor :o

 

forna el bak? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forna el bak? :P

 

Foran venstre :) Bak er det bytta for 50k km siden. Spiser hjullagre disse bilene virker det som, foran var det også bytta for 50k km siden på den ene sida, det er gåent igjen nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, skifta høyre bak forrige uke jeg :P å må bytte venstre bak snart, liten slakke i det. men ellers tror jeg ikke det er skifta noen hjullagre før.

Har bilen din gått langt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerte de magiske 200k i går, faktisk. Var ikke mye slakke i det, men nok til at det var uhensiktsmessig å ta firehjulskontroll :( Prøver igjen på mandag. Har kjørt med 16mm spacere denne sesongen, mulig det korta ned levetida litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tatt noen bilder idag samt litt video - Syntes denne var verdt å vise frem her:

 

Boble som banker muskelbil!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og få brukt gata igjennom City Lade til drag er kjempe kult :)

 

Hvordan var treffet ellers? Det ble vel betydelig mye bedre denne gangen enn det utstilling/db-drag treffet vi var på ifjor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.