Anbefalte innlegg

Hei,

Noken der ute som kan anbefale xenonpærer og link til der eg får kjøpt dette? Gjerne 6000K som eg er interesert i.

Haster litt med å få orden på lysa på bilen! Begynner å bli mørkt, og eine lykta e gåen :o

 

 

Tok ein spansk ein og bestilte dette:

http://haugland.biz/product_info.php?cPath=16_20&products_id=93

Men no sitte eg med det mellom henda og noke seie meg at dette er eit ombyggningssett? : dum :

 

 

Takker for alle svar!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det du skal ha xenon? nærlys eller fjærnlys?

om du har xenon allerede så trenger du bare nye pærer, om det ikke er en av ballastene som er ødelagt.

 

Det du har bestilt må være et ombyggningssett, eller bare pærer til det, for en får ikke xenon originalt i H7 sokkel.

Original xenon bruker sokkel D1S eller D2S i projektorlykter.

 

Her er en side som er billig og har grei kvalitet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det du skal ha xenon? nærlys eller fjærnlys?

om du har xenon allerede så trenger du bare nye pærer, om det ikke er en av ballastene som er ødelagt.

 

Det du har bestilt må være et ombyggningssett, eller bare pærer til det, for en får ikke xenon originalt i H7 sokkel.

Original xenon bruker sokkel D1S eller D2S i projektorlykter.

 

Her er en side som er billig og har grei kvalitet

 

Ser det at eg forklarte litt dårlig.

Men trudde det sto H7 pærer på bilen, men mulig min "fagkyndige" kompis ikkje viste heilt :P

 

Er orginal xenon i nærlysene på ein audi a6 2002 mod.

Nettopp sjekka opp i pærestørrelse, og det var vist D2S eg skulle bestilt. : bh :

 

Takk for hjelpa, og linken!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Deler gjerne min erfaring med xenon. har A6 2002, D2S pærer på min bil også. kjøpte meg pærer hos Norsk bildele senter og disse fungerte noen måneder til den ene bare tente av og til, var sikker på at ballast måtte byttes og denne koster, men i et siste krampeforsøk kjøpte eg meg 2 stk nye osram pærer hos Mekonomen ca 1800,- for to og nå fungerer alt. har sett det har vært litt forskjellig erfaring rundt "Kina pærer" og orginal ballast.

 

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.