Hamar Mart'n 2011, Bilutstilling Søndag

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi er blitt innvitert til bilutstilling på Hamar Mart'n søndag 18-september.

 

Bindende påmelding, sjåfør + bil = gratis, pasasjer = 60kr

 

Les mer:

http://www.facebook.com/event.php?eid=120162238082606

 

Ønskes det å stå samlet inne så kan dette sikkert ordnes i nærheten av Hurtigruta sin stand. Lokallagsteltet og banner kan eventuelt tas med.

 

Hører fra dere, de som ønsker å stå som en mjøsa stand kan kontakte meg samt melde seg på til han på facebook linken.

 

Vi får vell til noe, gjør vi ikke ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mere info for oss som ikke er på facer`n? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk en SMS i går av en jeg ikke kjenner eller veit hvem er men han heter

Thomas Blomberg 41523866 og bor på Tretten.

 

Dette sto på sms:

 

"Hei! Det blir utstilling på hamar Martn. Får du med folk på det? Påmelding til meg innen slutten av mld. Sjekk ut facebook under arrangement. Bilutstilling på hamar martn."

 

Er dette samme info/treffet du har Tor Egil?

Og er det det da for alle merker eller kun VAG?

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas er som jeg har skjønt ansvarlig for utstillingen. Jeg må uansett være der med jobben hele søndag. Men om noen klubbmedlemmer ønsker å ta turen så kan vi sikkert få til en samlet stand med VAG biler siden av Hurtigruta sin stand. Kommer mange foskjellige merker men om vi ønsker så ordnes det så de av dere som vill kan stå siden av hverandre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg gjerne med på standen ved Hurtigruta jeg.

Er det innendørs eller utendørs da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor på marten er det dette er egentlig? skjønner ikke bæære jeg... : p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg prøvde å se på martn sidene i stad men er litt usikker på hvor de skal ha bilutstilling, men jeg vil tippe enten inni Hamar hallen / Kulturhuset eller ute i mellom byggene der en stand....

 

men eg veit ikkje eg... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når er Hamar Marten, for oss som ikke er fra Hamar (jada, har Google, men sikkert flere enn meg som lurer)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det var 15-18 sept..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hamar Mart'n 2011 15-18 september, Bilutstilling Søndag 18

 

I år blir det en kjempe stor bilutstilling på Hamar Martn. Her vil det bli både amcar ,gatebil og masse annet kjøretøy. Alle kan melde seg på men det vil være bindende påmelding.

 

Ta kontakt med Thomas Blomberg på tlf 41523866 om du vil melde deg på eller send en mail på thomas@blomberg.no

 

Dette er litt av hva som kommer på denne dagen:

 

Bilbane i samarbeid med Absolut Hobby, kom å prøv bensindrevne radiostyrte biler.

Dekkskifte konkurranse: Kom å skift dekk, den personen som skifter dekk kjappest på søndag vinner et sett med nye vinterdekk.

Hurtigruta bilglass er tilstede med sitt racingteam og aktiviteter

Vegvesenet er tilstede med aktiviteter som veltepetter, bråstopp og masse mer

Forsikringselskap er tilstede med tilbud og aktiviteter

 

Påmeldingsfrist

Det jeg ønsker er å vite antall biler som kommer iinnen 25 August.

 

Det er ikke noe kostnad med å stille, og sjåfør av bil kommer gratis inn, og hvis de bringer med flere passasjerer så betaler de barnebillett på 60 kroner. Oppmøte for parkering av biler vil åpne klokken 09 på søndagen. Dørene åpner klokken 13:00 for gjester og utkjøring av biler vil starte rett etter siste konsert rundt klokken 20:00 på søndagen.

 

Thomas sier det er ute på gressplenen oppe ved hotellet dette skal være.

 

Om HCG skal stå en annen plass kommer jeg med info om senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har meldt på bilen min til Thomas, så en blå scirocco blir hvertfall å se på treffet.

 

Lander på gardermoen lørdag kveld, så setter pris på om noen kan sende meg en sms med evnt oppmøtested osv litt utpå lørdagskvelden. 97523518.

Vi sees!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Oppmøte for parkering av biler vil åpne klokken 09 på søndagen. Dørene åpner klokken 13:00 for gjester og utkjøring av biler vil starte rett etter siste konsert rundt klokken 20:00 på søndagen.

 

Står jo her da :P hehe

 

Jeg stiller jeg også men kommer mest trolig til å stå sammen med HCG (HurtigrutaCarGlass) standen.

Bare å håpe på goo vær da, (dvs alt annet enn regn) blæææ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker også å stå med Hurtigruta sin stand denne dagen, om det er muligheter for det. Send gjerne info på tlf eller pm evnt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da reiser jeg ned og gjør meg klar for en dag med Bilutstilling på Hamar Mart´n.

Bare å komme og hilse på for de som måtte ønske : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.