Bildetråd - Banekjøringstreff VACN Rudskogen 20. aug 2011

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde flere bilder av begge bilene, men fant bare ett når jeg kikka igjennom nå: klø :

 

DSC_0270.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett lite videobidrag fra meg, ble egentlig ganske fiasko, for kameraet bak bilen slo seg av automatisk etter 10 min, og det inni glemte jeg å slå på: bh :

Er heller ikke fornøyd med kvaliteten på materialet jeg fanget heller, prøvde en zoom-linse og den gjør at det ser ut som jeg filmer i en do-rull av og til.

Skarpheten er ikke akkurat HD heller, så det er på tide å få handlet seg litt ny hardware til neste år.

Anyways, har forsøkt å gjøre det jeg hadde litt dynamisk, og bare måtte ta med en liten lydorgie fra jonus på slutten.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bil går jo som en jæv... båt i langsvingen , Uff...Understell PRI 1 til 2012 sesongen !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

døde fort hen denne tråden, ingen som har noe mer å bidra med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

døde fort hen denne tråden, ingen som har noe mer å bidra med?

Jeg har noen bilder, men ville vente med å legge de ut til vi hadde valgt hva som skulle komme i neste TP :)

Skal se om jeg får lagt ut noe idag eller imorgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen bilder av en sort RS4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen bilder, men ville vente med å legge de ut til vi hadde valgt hva som skulle komme i neste TP :)

Skal se om jeg får lagt ut noe idag eller imorgen.

 

Funnet flere bilder ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1169.jpg

 

IMG_9814.jpg

 

IMG_7061.jpg

 

IMG_7010.jpg

 

IMG_9845.jpg

 

IMG_9717.jpg

 

IMG_9883.jpg

 

IMG_1189.jpg

 

IMG_1246.jpg

 

IMG_7071_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good skill, er ikke lett med såå skarpe fartsbilder.

 

IMG_9824.sized.jpg

 

Veldig kule og de bildene der bilene kommer over kulen, er det mulig å få tilgang til å filme herfra på fremtidige treff?

 

IMG_7011.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good skill, er ikke lett med såå skarpe fartsbilder.

 

IMG_9824.sized.pg

 

Veldig kule og de bildene der bilene kommer over kulen, er det mulig å få tilgang til å filme herfra på fremtidige treff?

 

IMG_7011.sied.jpg

 

Takk for det :)

 

Det er sikkert bare å prate med arrangørene på neste treff, så bør det ikke være noe hokus pokus å få kommet seg til Angsten for å filme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.