Lokallags valg 2011 kandidater

Anbefalte innlegg

Da har det faktisk godt et år siden sist gang vi hadde valg i oslo lokallag.

 

og som i fjor skal det i år velges inn

 

leder

nestleder

kasserer

vara (1 person)

 

alle disse stillingene er for 1 år mens styremedlemmene sitter for 2 år

 

dette er i dag

 

Knut-Erik Jacobsen og Hans martin Bråthen

 

 

visst det er noen som ønsker å stille til de nevnte rollene så ta gjerne kontakt med en av oss i styret.

 

valget vil bli avholdt om ca 2 uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Ryengen stiller til valg på kasserer

 

Mitt navn er Kjetil Ryengen og er 25 år ung.

Er født og oppvokst i Oslo og siden på Råholt i 8 år før jeg nå har havnet tilbake i Oslo.

Er selvstendig næringsdrivende, selger hjemmecafe-utstyr, men har lyst på jobb i Møller konsernet.

Har en datter på 3.5år som digger bil slik noen kanskje har sett på div. treff.

Har for tiden ikke fast følge men vi får se hva tiden bringer.

 

I klubben kunne jeg tenkt meg å bidra til samhold og engasjement.

Jeg er en stå-på-person og når de målene jeg setter meg.

Håper jeg kan få noen stemmer så skal vi ta denne klubben til nye høyder sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve Egeberg stiller til valg på Leder

 

Ja, de fleste her inne kjenner vel igjen både navnet mitt og bilen min.

 

jeg har nå rukket å blitt 27 år og har vel like stor om ikke større lidenskap for klubben enn hva jeg hadde sist.

 

jeg har nok en gang valgt å stille til valg som leder for oslo da jeg trives veldig i denne rollen og håper på at jeg sammen med de andre som blir valgt inn i styret kan bringe oslo til nye høyder igjen til neste år med nytt oslotreff (som kommer til å bli stort) og endel andre ting som lokallaget drar igang.

 

jeg håper dere velger å gi meg tilliten et år til fram i tid og jeg håper dere er fornøyd med den jobben jeg har gjordt så langt.

 

visst det er noen så er jeg å treffe både på mail og pr telefon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank Glimdal stiller til valg som vara

 

Frank Glimdal heter jeg og er litt over 1268uker gammel

arbeider som elektriker av den ene grunn, at bil-interessen skal være på topp til enhver tid.

Har jobbet på møller ryen i mine yngre dager og har en far som har jobbet der siden slutten av 1994, så kan si jeg har vokst opp med det eneste bil-konsernet som er vært å noe med og gjøre.

Det føles som om jeg alltid har vært medlem av denne klubben, selv om jeg ikke klarte å melde meg inn før i 2010.

Og med så mye som jeg har fått ut av klubben, så kan jeg godt tenke meg og gi en god del av meg tilbake i form av godt humør, samkvem og ikke minst å ivareta alles interesser for lokalleget på en god måte

kan mer enn gjerne stille som nestleder eller vara, kasserer er Uaktuelt da min kunnskap innen økonomi ikke er min sterkeste side.

Mvh Frank Glimdal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikael Grønholm Geertsen stiller til valg på nestleder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ingen andre som har lyst til å bidra litt i lokallaget?

 

isåfall så ser det ut som alle plassene i lokallagstyret et fylt opp og vi tar derfor ikke noe valg ettersom det er kun en person på valg til de respektive stillingene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.