Lokallagsmøte i Haugesund 7. april

Anbefalte innlegg

Jeg kunne desverre ikke i dag :(

Gleder meg til neste møte! Kanskje jeg stiller i nyinnkjøpt bil ;) Har en i kikkerten : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke stille i dag..glemte det faktisk heilt ut..har ikkje bil heller for tidn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på det meste så var vi vel 24stk.... håper jeg stille med ny front neste gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp då va eg trygt hima på øya igjen.. snøa jo som f@€$ på vei him, slaps og drit, berre da ikke fin på å frysa fast!! Dåkke får ha takk for ei fin velkomst :grouphug: så preikast me sikkert på neste møte : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trudde at de va blitt vår eg........ men den gang ei.

bra oppmøte ja.. å go pizza! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne desverre ikke i dag :(

 

Vi begynner å bli vannt til det, er kun snakk om prioritering :nana:

 

Veldig bra oppmøte (nærmere 25 mann på det meste) og alt i alt kjempetrivelig kveld! Fungerte også overaskende bra å ha møte i verkstedshallen til Aksdal Bil : ja : Må bare huske å ta med stol neste gang da det ble lenge og stå.... Eneste minus var 1 time å vente på Pizzaen, men nå har vi lært at vi må bestille i god tid!

 

PS: Neste gang håper vi på bedre vær og grilling :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra møte og veldig god pizza!! : ja :

 

Håper på bra vær neste gang då!

 

mvh

Arve Berge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi begynner å bli vannt til det, er kun snakk om prioritering :nana:

 

 

;)

(Kommert sterkt tilbake neste gang)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ut som folk koste seg, litt guffent vær men inne var det jo bra, fikk jo til langbord å greier :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsmøte med ca 25 fremmøtte er kjempebra. Det er nesten slik at dere bør kunne vurdere å ha samlinger oftere slik at det ikke blir så lenge å vente for den som ikke kunne delta eller glemte det. Potensialet med alle på plass synes vesentlig større, etter tilbakemeldingene å bedømme.

Til Fridtjov: Har du ikke et nytt budsjettforslag for arrangementet deres ?

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslaget til John er ikke så dumt det! Vil tro at 2ganger i måneden blir litt for mye , men f.eks hver 3 uke hadde kanskje vært noe ?

Nå som det blir sommer så bør ikke det være noe problem :)

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde værtfall ikke hatt noe problem med å møte opp 2 ganger i mnd.. betyr bare mer pizza det : ja : og bil prat, noe som ikke går ann med kjerringa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsmøte med ca 25 fremmøtte er kjempebra. Det er nesten slik at dere bør kunne vurdere å ha samlinger oftere slik at det ikke blir så lenge å vente for den som ikke kunne delta eller glemte det. Potensialet med alle på plass synes vesentlig større, etter tilbakemeldingene å bedømme.

Til Fridtjov: Har du ikke et nytt budsjettforslag for arrangementet deres ?

Hilsen

 

 

Halloen, vi bør jo ha tilbakemelding ganske snart ellers blir det sjæring, har jo sendt purring flere ganger til Adreas uten å få svar, han lovte svar etter deres styremøte den 4/4, men har enda ikke fått noe , virker som om dere ikke har helt kontakten dere som er i hovedstyre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsmøte med ca 25 fremmøtte er kjempebra. Det er nesten slik at dere bør kunne vurdere å ha samlinger oftere slik at det ikke blir så lenge å vente for den som ikke kunne delta eller glemte det. Potensialet med alle på plass synes vesentlig større, etter tilbakemeldingene å bedømme.

Til Fridtjov: Har du ikke et nytt budsjettforslag for arrangementet deres ?

Hilsen

 

Vi ble jo ikke akkurat fristet og/eller oppmuntret til å fortsette planlegginga etter det mildt sagt negative svaret du ga oss :fy: Men vi kommer nok til å arrangere Vestlandstreff i Haugesund med eller uten støtte fra klubben sentralt : bråk :

 

Diskusjonen rundt ett eller to møter har jeg lagd ny tråd for her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ble jo ikke akkurat fristet og/eller oppmuntret til å fortsette planlegginga etter det mildt sagt negative svaret du ga oss :fy: Men vi kommer nok til å arrangere Vestlandstreff i Haugesund med eller uten støtte fra klubben sentralt : bråk :

[/url]

 

For å slenge inn en liten kommentar til, det virker som om hovedfokuseringen i klubben er på østlandet, vi er mange her på vestlandet også, men det er bare en liten prosent av oss som gidder å kjøre til østlandet for eventuelle treff/begivenheter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, Haugesund og andre lokallags-representanter.

Vi i hovedstyret har satt av kr 100.000,- til støtte for lokale arrangementer i 2005-budsjettet. Hvis vi tenker oss i alt 10 lokale arrangementer totalt dette året, støttes de i gjennomsnitt med kr 10.000,- pr stk. Dersom det deltar 40 medlemmer pr lokallags-arr, altså 400 i alt, betyr dette at medlemmene her "får tilbake" kr 250,- hver enkelt, av de kr 350,- de har betalt i kontingent for dette året. Med denne beregningen, som kanskje KAN være litt skjev, synes jeg det er drøyt å påstå at Østlandet er prioritert i klubben. En relativ enkel soretering av medlemsmassen viser følgende: av ca 2530 som har betalt til nå, er ca 1320 fra Østlandet, ca 380 fra Vestlandet, ca 120 fra Sørlandet 550 fra Møre/Trøndelag og ca 160 fra Nordland/Troms/Finnmark.

 

Budsjettet er i posten til alle som har betalt pr 4. april. Der går det frem hva klubb-midlene blir brukt til. Dersom noen har meninger om dette, bør synspunkter snarest sendes Tor Brynilden (kasserer) tor.brynildsen@dnb,no slik at dette kan komme opp på årsmøtet slik at vi kan få foretatt en justering av budsjettet. Det KAN nemlig hende at budsjettet er satt opp med for optimistiske eller pessimistiske anslag fra et styremøte før jul ifjor. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Klart mesteparten av pengen vil gå til østlandet det er der det bor mest folk ( og letteset å samle folk) og best mulighter til å arangere treff på baner osv..

Har vert på hovedtreff på østlandet i snart 10 år og det er en opplevelse hver gang, som er vert turen

 

Det jeg savner angånde lokallag er bedre retningslinjer for hvordan vi skal legge opp for å få støtte og hva/hvor mye vi kan forvente oss.

Det intykket jeg sitter igjen med nå er at en aldrig får samme retningslinjer for hvordan vi skal gå fram når dette tas opp saker med styremedlemer, dette ødlegger mye for styre og det oppstår misnøye blant oss som prøve å lage arangemanger

 

Ha en fin dag. (kun 5 timer igjen før jeg kan legge meg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Fridtjov ! Det er egentlig ikke så vanskelig. Som regel er de fleste utgifter ved et arrangement kjent. Baneleie, premier, adm.utgifter (plakater, kopiering, telefoner osv). Inntektene er sterkt avhenig av hva som skal skje, været og antallet deltagere. Pris pr deltager henger sammen med aktivitetene og prissettingene av disse. Siste forslag fra dere er så vidt jeg husker kr 50,- for å delta i med bilen i utstillingskonkurranse og kr 200,- for banekjøring, eller totalt utstilling/banekjøring. Skjer arrangementet på et lukket område, er det mulighet for publikumsinntekter også, f eks 50,- pr pers. Dersom det regner, er det sannsynlig at det kommer færre som kan betale/dekke de faste utgiftene. Derfor er det naturlig å søke hovedkassen om å få dekket en god del av disse, slik at støtten egentlig er en "uværssikring" og at arrangementet kan betale sine pådratte utgifter uten å komme i miskreditt i lokalmiljøet. Håper dette er OK svar, hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.