Anbefalte innlegg

Denne får ikke den oppmerksomheten den trenger fra meg, derfor legger jeg den ut for salg her. Var på vei til å sette inn 16v i denne, men turbo og quattro tok interessen litt bort dessverre.

 

Den står uten motor, men motoren følger med. Ikke noe galt med den motoren, en 1.5 liter. Står et TA-technix senkesett på bilen, ikke kjørt mange kilometrene med dette. Bilen har dessverre stått i et par år nå. Lakken er litt matt med noen små rustflekker her og der. Ellers er denne bilen bra for rust etter hva jeg vet hvertfall. Finner ikke igjen den eneste nøkkelen heller, men håper det går an å slipe opp en ny, har tatt av et dørhåndtak for å sjekke. Litt slitt innstegspute på høyrestol som alltid, ellers er det ikke mye annet å sette fingeren på interiørmessig mener jeg å huske. Hjula på bildet følger ikke med, med mindre kjøper virkelig insisterer.

 

10000,-

 

 

2947363489_d83c9410f4_b.jpg

 

2947363481_6cb13cca43_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FInfin bil! :)

Mk1 jetta'er slår 2'ere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.