#1 Skrevet August 31, 2011 Denne får ikke den oppmerksomheten den trenger fra meg, derfor legger jeg den ut for salg her. Var på vei til å sette inn 16v i denne, men turbo og quattro tok interessen litt bort dessverre. Den står uten motor, men motoren følger med. Ikke noe galt med den motoren, en 1.5 liter. Står et TA-technix senkesett på bilen, ikke kjørt mange kilometrene med dette. Bilen har dessverre stått i et par år nå. Lakken er litt matt med noen små rustflekker her og der. Ellers er denne bilen bra for rust etter hva jeg vet hvertfall. Finner ikke igjen den eneste nøkkelen heller, men håper det går an å slipe opp en ny, har tatt av et dørhåndtak for å sjekke. Litt slitt innstegspute på høyrestol som alltid, ellers er det ikke mye annet å sette fingeren på interiørmessig mener jeg å huske. Hjula på bildet følger ikke med, med mindre kjøper virkelig insisterer. 10000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2011 Bud mottas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2011 FInfin bil! Mk1 jetta'er slår 2'ere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2012 Har du flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2012 Har du flere bilder? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=80783&page=8 Har i det siste vurdert å droppe salg. Det er nå nemmelig bare 0.5 år til denne er veteran, og da kan man ha skilt på den uten at det føles bortkastet (bare fordi jeg har 3 andre biler med skilt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...