Anbefalte innlegg

Hva med gun-metal farge istedet? "Bare" svart er vel litt kjedelig? Selv om fargen da matcher bilen bedre.

 

Jeg er stor fan av felger i gun-metal. : ja :

 

åh, gun metal er nydelig på felger!

Fast%2002.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde golfen min vært sort hadde jeg gått for sorte felger,lykter og ruter , Synes det er utrolig rått! BAD ASS :D

 

72960.jpg

 

Hmm..sikkert fin den Golfen der...men sett inn et bilde hvor man virkelig ser den da.....altfor mørkt dette..... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åh, gun metal er nydelig på felger!

Fast%2002.JPG

 

Den golfen var jævlig rå, men jeg mener den hadde vært enda kulere med noen andre felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den helt siste der skulle helt klart ikke hatt matte felger!

blank svart som den over!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh...er veldig interessert i å høre/se hvilke felger DU da mener passer med sort senter på denne bilen......??? : haha :

 

Jeg har sett disse Brocks`ene med sort senter "live", og kan garantere deg at de, som med det meste annet, ser MYE grommere ut i virkeligheten..... :nana:

 

Det må bli felger som er delt og som da har et naturlig skille mellom felgkant og senter, f.eks RacingHart CR 2-delt med bred kant. Fant ikke noe godt bilde av de utenom på denne siden : http://www.dazzmotorsports.com/wheels_rac.asp , får ikke klippet og limt fra siden så du får se på linken... Disse mener jeg er et eksempel på felger som kler sort senter, uten å nødvendigvis passe på cab`en. Jeg sa ikke noe om at jeg viste om felger med sort kant som ville kle akkurat denne bilen, jeg sa at felger kan være "fine" med sort senter dersom det er en felg som kler det, det mener jeg CR felgen gjør..

 

Ellers er jeg enig med Runar i det med sort og stålfelg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må bli felger som er delt og som da har et naturlig skille mellom felgkant og senter, f.eks RacingHart CR 2-delt med bred kant. Fant ikke noe godt bilde av de utenom på denne siden : http://www.dazzmotorsports.com/wheels_rac.asp , får ikke klippet og limt fra siden så du får se på linken... Disse mener jeg er et eksempel på felger som kler sort senter, uten å nødvendigvis passe på cab`en. Jeg sa ikke noe om at jeg viste om felger med sort kant som ville kle akkurat denne bilen, jeg sa at felger kan være "fine" med sort senter dersom det er en felg som kler det, det mener jeg CR felgen gjør..

 

Ellers er jeg enig med Runar i det med sort og stålfelg..

 

Jojo..skjønner hva du mener...men HOI.. de CR-hjula så ekskusive og kostbare ut gitt.... :D

Hørte forresten rykte om at Sharif selger hjula du har på din bil nå med sort senter for 9500..i 18"..!!....Hmm-m..billig.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jojo..skjønner hva du mener...men HOI.. de CR-hjula så ekskusive og kostbare ut gitt.... :D

Hørte forresten rykte om at Sharif selger hjula du har på din bil nå med sort senter for 9500..i 18"..!!....Hmm-m..billig.. : ja :

 

Det er billig det ja.. Gjorde det ikke lurt i å kjøpe de ifjor skjønner jeg, men om jeg skulle hatt de med lakkert senter skulle det vært hvitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei... Ikke gjør det!

 

Enig, syntes ikke det ble bra. MEN nå er det no ikke meg som skal ha de sorte da, smaken er fortsatt som baken. Syns det ser "billig" ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.