#301 Skrevet Oktober 31, 2011 Slenger inn denne til dere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Oktober 31, 2011 DIGGER den video´n der, skulle bare ønske den var MYYYYE lengere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Oktober 31, 2011 Her er en annen fra LowFamilia treffet vi var på der nede i år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Oktober 31, 2011 DIGGER den video´n der, skulle bare ønske den var MYYYYE lengere.... Det kommer nok en hel film skal du se, slik de gir ut hvert år;) http://www.wagenwerks.net/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet November 2, 2011 Nå har colorline biletter ute for MAI 2012 Hvis vi reiser 10.05.11 og reiser hjemover igjen 20.05.11 så er minsteprisen 3780kr for 2 pers pluss 1 bil - For begge veier! Mao, 1890 totalt pr pers hvis man er 2 i bilen for tur og retur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet November 2, 2011 (endret) Oppdatert liste over hvem som har betalt : (grønn) betalt / ikke betalt (rød) Henrik HaugenFrank Glimdal Haavard Bakken Ivar Landre Bjerke Bård Sebastian Gulbrandsen +2 Emil Lehne Harald Bäckmark Bjørn Audun +1 Joachim Vågen +1 Hans Petter Engelstad +1 Jon Christian Aardal Steffen Hansen Kristoffer Hansen Raymond Andersen +1 Steffen Jevnaker Robert Hagen Tom Henning Haga Simen Overmo Morten Bekkelund André Svarstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet November 2, 2011 Hvor mye er prisen om vi reiser 9. mai da? og hvor stor (antall stjerner) er lugaren på da? Evt pris på 3 stjerners som holder lenge for meg + 1 og Bjørn Audun + 1 .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet November 2, 2011 Nå har colorline biletter ute for MAI 2012 Hvis vi reiser 10.05.11 og reiser hjemover igjen 20.05.11 så er minsteprisen 3780kr for 2 pers pluss 1 bil - For begge veier! Mao, 1890 totalt pr pers hvis man er 2 i bilen for tur og retur Wow, jeg synes det var ganske rimlig, men det er vel vis du har lugar i motorrommet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet November 2, 2011 Det er for 3 stjerners lugar med Promenadeutsikt (Går ikke lavere enn 3 stjerner) Var faktisk ganske mye billigere å dra dagen før! 09.05.11 = 790 kr for 2 personer + 1 bil. 10.05.11 = 1890 kr for 2 personer + 1 bil. Men jeg veit ikke hvor mye man sparer på det, da må man jo sove ett sted på veien nedover? Har sendt avgårde mail til Colorline og, om grupperabatt.. men har ikke fått noe mail tilbake i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet November 2, 2011 Jeg betaler i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet November 2, 2011 Men jeg veit ikke hvor mye man sparer på det, da må man jo sove ett sted på veien nedover? Men om båten reiser Onsdag 9/5-11 så er det uansett ei natt på båten før vi er i Kiel, eller tar jeg feil nå? Og vi har vel leilighetene fra Torsdag 10/5-11 stemmer ikke det? (orker ikke lete tilbake i tråden ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet November 2, 2011 Men om båten reiser Onsdag 9/5-11 så er det uansett ei natt på båten før vi er i Kiel, eller tar jeg feil nå? Og vi har vel leilighetene fra Torsdag 10/5-11 stemmer ikke det? (orker ikke lete tilbake i tråden ) haha Stemmer bra det Raymond.. Bomma vist på dagene Vi har leilighetene fra 10.05.11 til 19.05.11 Edit : Jeg spurte colorline om grupperabatt på reise, TUR 09.05.11 og Retur 20.05.11. Tenkte å sende en purring på dette. Men synes alle dette er greit? Blir sikkert litt mye kjøring for noen på 1 dag (120mil).. Hva synes dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet November 2, 2011 (endret) helt greit for min del, de fleste har vel med seg en passasjer med førekort ? Edit: kjøre opp en poll på facebook? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet November 2, 2011 Edit: kjøre opp en poll på facebook? Done 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet November 2, 2011 Men er det noken som har oversikt over kven som kjøre sammen, å evt fra? For enten så kjøre eg å har plass til ein person, eller så kan eg slå meg sammen med noken som har ledigt sete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet November 2, 2011 Men er det noken som har oversikt over kven som kjøre sammen, å evt fra? For enten så kjøre eg å har plass til ein person, eller så kan eg slå meg sammen med noken som har ledigt sete. Vel, jeg kan prøve å slenge sammen lista etter husken i denne tråden Henrik Haugen + Jon Christian Aardal Frank Glimdal + Harald Bäckmark Haavard Bakken + Robert Hagen Bård Sebastian Gulbrandsen +2 Bjørn Audun +1 Joachim Vågen +1 Raymond Andersen +1 Hans Petter Engelstad +1 Resterende veit jeg ikke om kommer til å kjøre alene eller med noen Ivar Landre Bjerke Emil Lehne Steffen Hansen Kristoffer Hansen Steffen Jevnaker Tom Henning Haga Morten Bekkelund Simen Overmo André Svarstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet November 2, 2011 Emil Lehne og Morten Bekkelund kjører sammen. Jeg kjører med Steffen Jevnaker. Det er det jeg vet om ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet November 3, 2011 Kjørte fint helt opp fra fredrikshavn i fjor.. så ingen problem og kjøre tror jeg håvard. Jeg kjørte hele veien i fjor, men er man fler i bilen kan man jo bytte på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet November 3, 2011 I år* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet November 3, 2011 (endret) Resterende veit jeg ikke om kommer til å kjøre alene eller med noen Ivar Landre Bjerke Tom Henning Haga André Svarstad Regner med at Steffen Hansen og Kristoffer Hansen skal kjøre sammen Simen Overmo + Steffen Jevnaker Emil Lehne + Morten Bekkelund Steffen Hansen + Kristoffer Hansen Henrik Haugen + Jon Christian Aardal Frank Glimdal + Harald Bäckmark Haavard Bakken + Robert Hagen Bård Sebastian Gulbrandsen +2 Bjørn Audun +1 Joachim Vågen +1 Raymond Andersen +1 Hans Petter Engelstad +1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet November 3, 2011 Det stemmer Harald Eg og Kristoffer kjører ilag Flott du ordner ut Haavard! Prisen er nå ikkje so galen uansett, men greit å få best mulig tilbud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet November 3, 2011 Oppdatert lista, Da er det 11 biler minst - de siste to på lista veit jeg ikke om dem kjører selv eller ikke? Kjekt å fått tilbakemelding om dette, da dette er relevant når man skal høre om pris på colorline. Henrik Haugen + Jon Christian AardalFrank Glimdal + Harald Bäckmark Haavard Bakken + Robert Hagen Bård Sebastian Gulbrandsen+ Tom Henning Haga / +2 Bjørn Audun +1 Joachim Vågen +1 Raymond Andersen +1 Hans Petter Engelstad +1 Steffen Hansen + Kristoffer Hansen Steffen Jevnaker + Simen Overmo Emil Lehne + Morten Bekkelund Resterende veit jeg ikke om kommer til å kjøre alene eller med noen Ivar Landre Bjerke André Svarstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet November 3, 2011 Emil å Morten kjører sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet November 3, 2011 Ops, ser jo det var skrivet litt lengre opp nå Men da er det bare 2 jeg ikke veit noe om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet November 3, 2011 Du må nok rekne med vertfall eg kjøre, om ikkje André er interisert i passasjer, eller at han er passasjer. Sjølv om han vil vel kjøre RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...