Wörthersee 2012!!! Planleggings tråd!

Anbefalte innlegg

Stemmer mest for Kiel ferja selv, siden det blir nok kjøring ellers nedover, og det alltid moro med en liten capt`n på Båten også :P hehe

 

"Jaahhhrrrrrr"

 

Kanskje vi skal høre med om vi kan få en grupperabatt på Kiel båten?

 

Det burde gå det siden vi nå er 20 stk med biler : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi skal høre med om vi kan få en grupperabatt på Kiel båten?

 

GODT forslag.. Den som sender mailen bør også høre ang lave biler da vi vel stort sett har det hele gjengen (dette var de behjelpelig med begge veier sist gang)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noe ca tall på biler da? Vil tro dette også spiller inn på prisen.. Så er det sikkert mulig å få et par alternativer med forskjellig antall biler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi skal høre med om vi kan få en grupperabatt på Kiel båten?

 

God ide :) Eg og Kristoffer er i 1 bil :) Enten lav Golf eller LAV A4 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan godt kontakte Colorline om en grupperabatt for denne turen.

Men da må nok alle dra samtidig og alle dra samtidig ifra Tyskland igjen - Eller noe i den duren?

 

Fleste bilgale her veit jeg klarer fint å kjøre 120mil på en dag, men kom gjerne med forslag på løsninger og slikt, eventuellt invendinger på å kjøre så langt på en dag.

 

Sånn jeg ser for meg i mitt hue er :

 

09.05.11 = Avreise fra Oslo onsdag med Kiel ferga - Så kjøre frem på Torsdag (båten er i kiel ca 10:00).

 

19.05.11 = Avreise fra Worthersee mot Kiel - På Søndag - for så å bruke 2 dager til kiel, da båten går rundt 14-1500.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du det for den prisen så er jeg LETT med.. ;)

 

Sjekket akkurat nå, men dog i Mars da prisene ikke har kommet for mai enda.

 

Da har jeg valgt :

5 Stjerners på vei ut til kiel - Ink fri minibar

4 stjerners på vei tilbake

2 personer

1 bil.

 

= 5480 kr totalt.

 

Så ja.. prisen er det absolutt ikkeno med! :) Vil man ha 5stjerners tilbake og så koster det 1100kr ekstra.

 

jihaaa.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser meget bra ut, er med på 5stjerner til og 4/5 tilbake. Avhenger av deg Jon Christian :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser meget bra ut, er med på 5stjerner til og 4/5 tilbake. Avhenger av deg Jon Christian :)

 

ikke f! jeg vil ha det minste rommet rett ved siden av motorn!!

 

neida, jeg er lett med på det jeg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyrest bra ut det :) Men greit for min del å finne ut reise dato, so eg får bytte om på vaktene mine ;)

Men det er forsatt liten stund til da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein plass i bilen nedover om noken er interisert i og kjøre A5 :P om det blir kiel ferja eller danskebåten er ikkje bestemt, men det blir litt omvei for meg over fjellet så nedover. Men sikkert kjekkest tur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Sånn jeg ser for meg i mitt hue er :

 

09.05.11 = Avreise fra Oslo onsdag med Kiel ferga - Så kjøre frem på Torsdag (båten er i kiel ca 10:00).

 

19.05.11 = Avreise fra Worthersee mot Kiel - På Søndag - for så å bruke 2 dager til kiel, da båten går rundt 14-1500.

 

Høres meget bra ut for min del :) får høre med frank, mulig han skal lage sin egen båt av klistremerker å ro over..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg å mine + 2 er med uansett hva det måtte bli :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg + 1 er nok med uansett hva som skjer, men er det noe 3 stjerners alternativ eller noe slikt da?

Lugaren for meg er ikke så viktig bare det ikke er ved siden av maskin rommet og under bildekk. Skal jo tross alt bare sove der : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg + 1 er nok med uansett hva som skjer, men er det noe 3 stjerners alternativ eller noe slikt da?

Lugaren for meg er ikke så viktig bare det ikke er ved siden av maskin rommet og under bildekk. Skal jo tross alt bare sove der : rolleyes

 

kjenner jeg deg å meg riktig så blir det vel til å oppholde seg i baren mesteparten av tiden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenner jeg deg å meg riktig så blir det vel til å oppholde seg i baren mesteparten av tiden :D

 

Må vel innom der og se åssen disco kula ser ut :P hehe

og kanskje hilse på capt´n om han er i baren : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg + 1 er nok med uansett hva som skjer, men er det noe 3 stjerners alternativ eller noe slikt da?

Lugaren for meg er ikke så viktig bare det ikke er ved siden av maskin rommet og under bildekk. Skal jo tross alt bare sove der : rolleyes

 

Hvis du så på bildet jeg la ut så ser du at man kan velge 3-stjerners :) så ser du prisen som trekkes ifra når man velger det ;)

 

i dette tilfellet som blir -2800kr

 

for 3stjerners blir det totalt 2680 / 1340kr pr pers tur OG retur.. ;) hvis det er 2 personer og 1 bil.

 

Men, nå skal det sies at dette er priser for mars, og så fort mai prisene kommer ut blir det handling fra min side.. om det ikke kommer ett knalltilbud fra colorline. (sendt avgårde mail allerede)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at de fleste vil dra med Kiel ferga!

 

Kommer til å bli stødig kurs på båten den dagen tror jeg :P ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at de fleste vil dra med Kiel ferga!

 

Kommer til å bli stødig kurs på båten den dagen tror jeg :P ..

 

Hehe :P Synst no når vi først skal på "guttetur" at det blir kjekt å reise ilag ;)

Er veldig open for å møte nye folk med felles interesse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres meget bra ut for min del :) får høre med frank, mulig han skal lage sin egen båt av klistremerker å ro over..

 

går vi får 5 begge veier eller 5 nedover 4 opp igjen, dette er opp til deg. jeg satser på å ende opp med en digg/rik frøken ''sove'' sammen med begge veier

 

kiel-ferga blir det vel uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går vi får 5 begge veier eller 5 nedover 4 opp igjen, dette er opp til deg. jeg satser på å ende opp med en digg/rik frøken ''sove'' sammen med begge veier

 

kiel-ferga blir det vel uansett

 

Haha.. :P

 

Sist jeg var innom en 5 stjerners på colorline så var sengene intill hverandre.. Kan bli gøy for Harald :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. :P

 

Sist jeg var innom en 5 stjerners på colorline så var sengene intill hverandre.. Kan bli gøy for Harald :P

 

blir ikke noe problem det jeg kan både gi og vil han ikke ha så tar jeg vettu;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir ikke noe problem det jeg kan både gi og ta jeg vettu;)

 

Alle skal få!!

 

"rett og slett" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. :P

 

Sist jeg var innom en 5 stjerners på colorline så var sengene intill hverandre.. Kan bli gøy for Harald :P

 

Har bare bodd på 5-stjerners på kielferga de siste turene jeg har tatt med den, og det er kurante krypinn det. Det beste er fri minibar som blir fyllt opp rundt kl.19 om kvelden da.. Så sørg for å tøm den før dere går ut av "kahytten" mens de er innom å rer opp sengene og fyller minibaren da.. Jah, åsså er badet på de romma litt nais da, og frokosten i observation-lounge er knall.. :D Fint med utsikt ved frokostbordet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg +1 blir også med på det som blir valgt til felles kjørerute da det jo er litt av det artige med turen, kjøre felles kolonne nedover :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal love deg det blir vanskelig og holde en kolonne med så mange biler så langt igjennom tyskland ;)

Er nok med på kiel jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.