Wörthersee 2012!!! Planleggings tråd!

Anbefalte innlegg

Legg til simen overmo og morten bekkelund i den facebook tråden :D

 

edit.

 

angående bestilling?

 

er det bare å ringe inn, noen med nr ditt?

og hvilken stjerne kvalitet er det folk tar? 4?

 

 

-------------------

 

Utreise

Avgang - Oslo

on 9 mai 2012 14:00

 

Retur

Avgang - Kiel

sø 20 mai 2012 14:00

 

 

Blir 4 stjerner for meg, men det er helt opp til hver enkelt!

 

Det er bare å bestille på hjemmesiden dems, trenger ikke å ringe inn (lever da ikke i år 1999 heller..)

Bare pass på å velge at du har med 1 bil, og antall personer.

- Kan lønne seg å velge frokost dagen etter i matsalen. Så slipper man å stoppe med èn gang etter man har reist ifra Colorline :)

---------------------------------------------

 

Noen som har greie på Walkie Talkier?

Funker alle modeller om hverandre osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen Overmo :

"Brukeren er medlem av for mange grupper" "du e medlen i for mange grupper, fjern deg"

 

Får ikke lagt deg til på facebook

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, visste det var noe jeg hadde glemt. Får se om JC oppdager feilen, hvis ikke så blir det å spise salt potetgull i golfen hans til dere andre skal ta en pit stop :)

 

Eller så kan jeg jo ringe og endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, visste det var noe jeg hadde glemt. Får se om JC oppdager feilen, hvis ikke så blir det å spise salt potetgull i golfen hans til dere andre skal ta en pit stop :)

 

Er bare å gjøre som vi gjorde sist da.. bare gå ned å kjøpe sitteplass :)

Det kan hende det bare er litt billigere å handle det med èn gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å gjøre som vi gjorde sist da.. bare gå ned å kjøpe sitteplass :)

 

Tror ikke vi gjorde det sist Haavard, vi spiste vel bare på avreise kvelden? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står da på colorline sine sider at med 4-stjerners lugar så er frokost inkludert + fri minibar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen så oppmerksom du skulle være i kveld da JC :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke vi gjorde det sist Haavard, vi spiste vel bare på avreise kvelden? : klø :

 

Satt ikke vi nede der a?

Mener å huske noe av det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen så oppmerksom du skulle være i kveld da JC :P

 

i'm on fire!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt ikke vi nede der a?

Mener å huske noe av det :P

 

Jo, men det var vel på kvelden? Jeg aner ikke, var i alle fall meget god buffet på båten, og veldig god redbull jegermeister. Så det spiller egentlig ingen trille : smil :

 

JC er virkelig "on fire" i kveld. Hvem kom først av høna eller egget JC?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men det var vel på kvelden? Jeg aner ikke, var i alle fall meget god buffet på båten, og veldig god redbull jegermeister. Så det spiller egentlig ingen trille : smil :

 

JC er virkelig "on fire" i kveld. Hvem kom først av høna eller egget JC?

 

:tilber:

 

Husker det var noe drikking ja,, ett glass eller to ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har greie på Walkie Talkier?

Funker alle modeller om hverandre osv?

 

Ja, så lenge vi er på samme kanal så fungerer det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JC er virkelig "on fire" i kveld. Hvem kom først av høna eller egget JC?

 

Jeg gir meg mens jeg er på topp.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen Overmo :

"Brukeren er medlem av for mange grupper" "du e medlen i for mange grupper, fjern deg"

 

Får ikke lagt deg til på facebook

 

Hahahaha.. Får slette noen da! Bare ræææl uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare et lite tips, så burde dere alle mann ta oljeskift før dere kjører nedover å få på en sikkerlig olje :) jeg tok nettopp oljeskift på min men tar et til før vi drar, da i hvertfall ikke JEG skal ha noen form for motorproblemer nedover :) bare nevner det da bilene deres kanskje ikke pleier å ligge i marsfart på 150-160 liksom ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket litt div priser nå på nett siden til colorline.

Her er 3 alternativer.

 

1 bil - 2 personer - 3 stjerner - køyeseng - uten frokost - tur/retur - kr: 2680,-

 

1 bil - 2 personer - 4 stjerner - dobbelseng - med frokost - fri minibar - tur/retur - kr: 4880,-

 

eller om en går sammen 2 og 2 på samme lugar:

 

2 biler - 4 personer - 3 stjerner - køyeseng - uten frokost - tur/retur - kr: 5000,-

 

Nå aner ikke jeg hva frokosten koster på båten dersom en velger å kjøpe dette utenom, men ser jo det kan være en klar fordell å spise seg god og mett på båten slik at vi slipper unødig stopp rett etter å ha kjørt i land fordi folk er sultne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå står det at frokosten koster 130kr pr person inne på colorline.no.

Jeg tror ikke jeg betalte noe mer når jeg var på båten sist, mener det var noe rundt der.. Sjukt billig med tanke på hva man faktisk kan spise seg mett på der inne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

1 bil - 2 personer - 3 stjerner - køyeseng - uten frokost - tur/retur - kr: 2680,-

 

For å sitere meg selv så går det også ann å få dobbeltseng på disse lugarene til samme pris.

Frokost koster også 130,- i tillegg som også Haavard har skrevet, og betales på båten.

 

 

Spurte også for moro skyld ang grupperabatt.

Og da sa damen jeg snakket med at så lenge vi var over 10 personer så kunne hun sette meg over til Gruppe avdelingen.

Men pga tidsnød på jobben rakk jeg ikke det.

 

Hvis noen ønsker å ringe og sjekke så er direkte nr: 815 00 860 : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å sitere meg selv så går det også ann å få dobbeltseng på disse lugarene til samme pris.

Frokost koster også 130,- i tillegg som også Haavard har skrevet, og betales på båten.

 

 

Spurte også for moro skyld ang grupperabatt.

Og da sa damen jeg snakket med at så lenge vi var over 10 personer så kunne hun sette meg over til Gruppe avdelingen.

Men pga tidsnød på jobben rakk jeg ikke det.

 

Hvis noen ønsker å ringe og sjekke så er direkte nr: 815 00 860 : rolleyes

 

Har jo allerede pratet med gruppeavdelingen jeg da Raymond..

Eneste dem kan gjøre er å bestille for oss, og det koster penger for at denne damen skal gjøre det.

Ingen forskjell i pris.. Kan poste mailen jeg fikk her :

 

Hei og god morgen,

 

Dessverre så er det ingen rabatter og få når man er en større gruppe.

Det vil da lønne seg for dere å bestille online for rimeligere priser.

Det er et service tilegg på 100,- som tilkommer dersom en bestiller via gruppe avd.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen / Best regards

Gruppeavdelingen

Color Line Cruises AS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja , vet du hadde snakket med de, men tenkte kanskje hvis det var flere som spurte for å se om hvilke forskjellige svar vi fikk.. Hender seg den ene sier en ting og en annen sier en annen ting :P hehe

Men uansett er det billig dersom en bestiller nå så da ordner vi det hver for oss som avtalt.

 

Kjenner jeg begynner å glede meg sykt nå!!

Hvor mange dager er det igjen nå da? 180 dager : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er mere hendig enn at alle skal betale inn til 1 for dette og :)

 

Bare husk folkens, dette er ikke flyreise - Altså det blir ikke billigere 5-6 uker før avreise..

Dette er colorline og har tendenser til å bli full! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok å målte frontruten min nå :) Ca. 61 cm fra topp til bunn. Dette er da en Golf 2, so tviler på noen har så mykje

mindre frontrute :P

Hvis det forsatt er snakk om å ha stickers da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joachim næss som er redaktør... Han kommer sikkert til å skrive om dette osv :D weee. at vi samles hele 24 stykker. :DDD

 

 

Faen som jeg gleder meg. masse fete bileer i følge :D

Jeg skriver i utgangspunktet ikke artikler om noen andre kan gjøre det. Jeg er redaktør, ikke journalist...

 

Og når dere er så mange synes jeg at dere kan skrive selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spør kanskje dumt, men er Wörthersee nOOb og den hjemmesiden til treffet er jammen ikke mye å skryte av. Skjønner jo ingen ting! :D

Men er det slik at man må kjøpe billett på forhånd for å få kjøre bil i Maria Wörth? Og hvorfor sier programmet 1.- 4. Juni 2012?! Er vel 16. - 19. Mai det skjer?

 

Vel uansett, vi er 4 kompiser som vurderer å ta turen nedover. Har sett på overnatting i nærheten av Reifnitz, slik jeg har forstått er det her det "går ned"? Ser at dere har skaffet overnatting i nærheten av Velden, er det en spesiell grunn til det eller rent tilfeldig?

 

På forhånd takk, og beklager klønete spørsmålsformulering. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spør kanskje dumt, men er Wörthersee nOOb og den hjemmesiden til treffet er jammen ikke mye å skryte av. Skjønner jo ingen ting! :D

Men er det slik at man må kjøpe billett på forhånd for å få kjøre bil i Maria Wörth? Og hvorfor sier programmet 1.- 4. Juni 2012?! Er vel 16. - 19. Mai det skjer?

 

Vel uansett, vi er 4 kompiser som vurderer å ta turen nedover. Har sett på overnatting i nærheten av Reifnitz, slik jeg har forstått er det her det "går ned"? Ser at dere har skaffet overnatting i nærheten av Velden, er det en spesiell grunn til det eller rent tilfeldig?

 

På forhånd takk, og beklager klønete spørsmålsformulering. :)

 

 

Står da klart å tydelig at det er 16-19.05.2012 treffet er.

Tror du har blingset litt å ikke sett det står 2011 på posteren på siden her :

http://www.woertherseetreffen.at/

 

Det har ikke kommet noe informasjon om priser eller lignende enda, så jeg kan ikke svare deg på det - og jeg veit ikke ossen det var i fjor :)

 

Vi skaffet oss plass i Velden av enkle grunner egentlig.. Der var det store nok leiligheter og vi har gjort en samlebestilling til alle i denne tråden her :) - Og når Bård Sebastian sjekket noen steder så var det allerede fullt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.