Wörthersee 2012!!! Planleggings tråd!

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis er vertfall med på å leige førstnevnte her . så om 2 til joiner er jo det i box. dette blir da altså 900 euro det da ? i underkant av 2000 Nok hver ? med mindre jeg har blingsa helt.

 

funnet 2 personer til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

funnet 2 personer til?

 

Nei , har ikke det , tror ikke jeg får med meg flere jeg kjenner , så om du og en til blir med på 4 mans leilgheten er jo det i boks vertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei , har ikke det , tror ikke jeg får med meg flere jeg kjenner , så om du og en til blir med på 4 mans leilgheten er jo det i boks vertfall :)

 

ska sjekke. er med jeg, men sku hatt en person til. så blir det 2000 per pers for hele oppholde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100 euro X 9 netter = 900 euro / 6920 spenn.

 

1730 pr stk - Lønner seg å beregne noe over så dere ikke går på noen smell.

Også vil nok stedet ha XX% med penger av totalbeløpet nå for å reservere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lagt ut på feceern.. får se om det blir noe respons. sir ifra så fort jeg får noen som er med. så tar vi den 4 manns leiligheta :): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier det her og jeg..

 

Vær tidlig ute, dere klarer sikkert å få fylt plassene uansett i løpet av 5 mnd. Tror ikke den leiligheten vil vare evig :)

Siden dette er kun det dem hadde igjen av 7 forskjellige typer leiligheter.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er huset vårt gutta! :D Egen badebrygge å greier.. kanskje litt kaldt i mai.. hehe

 

fisch_gr.jpg

sadgf.jpg

 

Leiligheten :

oesterreich_v1_gr.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm. kan legge ut 2000 extra jeg så tar vi bare å bestiller den 4 manns leiligheta så fort som mulig.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier det her og jeg..

 

Vær tidlig ute, dere klarer sikkert å få fylt plassene uansett i løpet av 5 mnd. Tror ikke den leiligheten vil vare evig :)

Siden dette er kun det dem hadde igjen av 7 forskjellige typer leiligheter.. :)

 

Hvordan fungerer det med betalingen ? vi betaler inn en viss sum for å reservere nå , og betaler resten når vi ankommer ? eller ? Om det er slik så har jeg vertfall ingen problem med å reservere denne leilgheten asap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaler en mindre sum nå ja, og resten når man ankommer stedet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fungerer det med betalingen ? vi betaler inn en viss sum for å reservere nå , og betaler resten når vi ankommer ? eller ? Om det er slik så har jeg vertfall ingen problem med å reservere denne leilgheten asap.

 

og, vi kan gjøre det så enkelt at om det er noen som vil sitte på meg fra oslo området. så kan jeg fint klare å kjøre fra hammerfest til oslo alene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååååååå, jeg vil å bli med :P

 

Fyll opp plassen til Stein-Tore ASAP :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaler en mindre sum nå ja, og resten når man ankommer stedet :)

 

Isåtilfelle er jo det bare å reservere leiligheten for min del :) viderformidler du dette du da ? Hvordan skal vi og eventuelt ordne betaling ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det eneste jeg vet er at jeg blir å kjøre me orginal 15" dekk nedover. så slenger jeg på helt ferske nylakerte felger når vi har annkommet østerike :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å er så klar jeg nå!! Gleder meg mer og mer til denne turen!!

 

Edit, hva skjer med stickers? funnet en løsning der eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sender dem en mail nå og forteller at vi skal ha den leiligheten og. Da får jeg en sum vi må betale til dem.

Akkurat det med betalingen av reservasjonen skal dere få informasjon om.

 

Er bare snakk om å overføre en sum via "overføring utland" eller lignende i nettbanken din, kan sikkert gjøre dette jeg hvis dere vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sender dem en mail nå og forteller at vi skal ha den leiligheten og. Da får jeg en sum vi må betale til dem.

Akkurat det med betalingen av reservasjonen skal dere få informasjon om.

 

Er bare snakk om å overføre en sum via "overføring utland" eller lignende i nettbanken din, kan sikkert gjøre dette jeg hvis dere vil.

 

hadde vært kjempe bra om du kunne fikset dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så, er det noen som vil sitte på meg fra oslo da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaler en mindre sum nå ja, og resten når man ankommer stedet :)

 

Måtte man ikke betale fornoppholdet på forskudd? Vi som skal ha hus har vel betalt hele summen på forhånd?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte man ikke betale fornoppholdet på forskudd? Vi som skal ha hus har vel betalt hele summen på forhånd?:P

 

 

Det stemmer at alle har betalt for hele oppholdet.

Jeg valgte å gjøre det slik for å få bekreftet at alle er med på tur til wörthersee, så jeg slipper å sitte igjen med en regning på nesten 43 lapper, hvis mange hopper av lasset når man _egentlig_ måtte betalt. :)

 

Kun reservasjonsbeløpet er betalt inn nå (12000kr).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at alle har betalt for hele oppholdet.

Jeg valgte å gjøre det slik for å få bekreftet at alle er med på tur til wörthersee, så jeg slipper å sitte igjen med en regning på nesten 43 lapper, hvis mange hopper av lasset når man _egentlig_ måtte betalt. :)

 

Kun reservasjonsbeløpet er betalt inn nå (12000kr).

 

Ahaaaaa :) Bra du har kontroll, Haavard! Hehe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Vi er 4 muligens 5 personer som reiser fra Bergen, ser ikke ut som tråden min på lokallaget får flere med. Vi kommer nok garantert til å reise via Danmark for å spare litt kjøring, erede noen her som ikke har bestillt overnatting?

 

Og hvilke datoer har dere bestillt fra og til?

 

Og til slutt, er det noen som hadde giddet å hjelpe med bestilling: klø :? er ikke så god på slike ting..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.