#901 Skrevet April 22, 2012 hvem da? edit: kjipt du ikke kunne bli med turen Simen Berge, som kjører s2000;) ja, veldig surt.. har gledet meg utrolig masse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#902 Skrevet April 23, 2012 Skal vi ha med oss en Honda fyr? Neida.. synd du ikke kunne bli med Emil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#903 Skrevet April 23, 2012 Skal vi ha med oss en Honda fyr? Neida.. synd du ikke kunne bli med Emil Hehe:) han har veldig sansen for VAG også, og er en veldig trivelig fyr:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#904 Skrevet April 23, 2012 Nei så kjipt Emil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#905 Skrevet April 23, 2012 Noen som vet om noen som vil bli med nedover en tur? Må finne en reisepartner før jeg orker å ta turen.. Kjøre alene ned dit tror jeg er en effektiv måte for å gå lei alt man har med seg av musikk ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#906 Skrevet April 23, 2012 Noen som vet om noen som vil bli med nedover en tur?Må finne en reisepartner før jeg orker å ta turen.. Kjøre alene ned dit tror jeg er en effektiv måte for å gå lei alt man har med seg av musikk ;D Finni noe sted å sove a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#907 Skrevet April 25, 2012 14 dager til avreise Alle som gleder seg trykk "Liker" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#908 Skrevet April 27, 2012 Whiiiii I dag kom billetene og bil passet mitt også gitt Litt godt å faktisk ha det i hus!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#909 Skrevet April 27, 2012 Sammer her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#910 Skrevet April 29, 2012 Nå er det ikke lenge igjen : ) weeeee Er alle klare? Noen som lager pakkeliste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#911 Skrevet April 29, 2012 Pakkeliste er godt forslag! Eneste som står i hue mitt er "ikke glem pass, ikke glem pass, ikke glem pass" Sikkert det eneste jeg kommer til å glemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#912 Skrevet April 29, 2012 Pakkeliste er godt forslag! Eneste som står i hue mitt er "ikke glem pass, ikke glem pass, ikke glem pass" Sikkert det eneste jeg kommer til å glemme Også Glemmer du pass : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#913 Skrevet April 29, 2012 det er jo greit å si ifra om åsså at alle burde sjekke om dem har gyldig pass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#914 Skrevet April 29, 2012 (endret) Hvis det er til noen hjelp så skal jeg iallefall ha med meg dette: Starter med det viktigste: Pepsi Max (selges ikke i Østerrike ) Pass Båtbilletter (Frank ordner) Walkie talkie Lommenok (Førerkort,Europeiske reiseforsikring, bankkort, kredittkort og 500 euro i kontanter) Toalettveske (deo,godlukt,hårprodukter,barbermaskin,tannbørste,tannkrem og shampoo) Klær + ekstra par sko PC (+ lader,mus og headset) Mobil (+ lader) Kamera (+ minnekort,lader,batteri,objektiver,stativ og kamerabag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#915 Skrevet April 29, 2012 Takk for lista Harald Er det noen som har noen PC-høytalere eller noe sånt som kan kobles til PC'en? Hadde jo vært greit med litt musikk kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#916 Skrevet April 29, 2012 har ikke plass til pepsi max vi da Harald, jeg må ha med meg snus ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#917 Skrevet April 29, 2012 Hah, Ikkje plass til både pepsi OG snus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#918 Skrevet April 29, 2012 Hah, Ikkje plass til både pepsi OG snus? en boks = 42g så 42g x20 =840g derav ingen plass til pepsi max 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#919 Skrevet April 29, 2012 Hvis det er til noen hjelp så skal jeg iallefall ha med meg dette: Starter med det viktigste: Pepsi Max (selges ikke i Østerrike ) Pass Båtbilletter (Frank ordner) Walkie talkie Lommenok (Førerkort,Europeiske reiseforsikring, bankkort, kredittkort og 500 euro i kontanter) Toalettveske (deo,godlukt,hårprodukter,barbermaskin,tannbørste,tannkrem og shampoo) Klær + ekstra par sko PC (+ lader,mus og headset) Mobil (+ lader) Kamera (+ minnekort,lader,batteri,objektiver,stativ og kamerabag) Ser veldig ut som lista mi det der Men jeg skal ha med meg dette og : Bilpleieprodukter (Bøtte, MF, Hanske, Såpe ++ ) Håndkle (ikke sikkert det er håndkler der til alle i husene) God porsjon med musikk til bilturen Verktøysett med piper og fastnøkler Luftbag Luftslange + slangekutter, loctite++ Generelt noe å fikse luft med. Startkabler Takk for lista Harald Er det noen som har noen PC-høytalere eller noe sånt som kan kobles til PC'en? Hadde jo vært greit med litt musikk kanskje? Siden vi to kjører varebil i forhold til de fleste så kan jeg godt ta med Bose comp5 anlegget jeg bruker på pc`en hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#920 Skrevet April 30, 2012 Hah, Ikkje plass til både pepsi OG snus? joda! men da får vi ikke med oss klær De selger forøvrig snus på båten frank (har sjekket) Siden vi to kjører varebil i forhold til de fleste så kan jeg godt ta med Bose comp5 anlegget jeg bruker på pc`en hjemme bose companion 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#921 Skrevet April 30, 2012 Lista til Harald og Haavard ligner veldig på min og utenom startkabler da haha Fan folkens! vi reiser neste uke!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#922 Skrevet April 30, 2012 Siste innspurt på bilen nå! Gleder meg som FY!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#923 Skrevet April 30, 2012 Finni noe sted å sove a? Har ikke sjekket så mye rundt egentlig, da jeg pdd ikke har noen reisepartner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#924 Skrevet April 30, 2012 Ser veldig ut som lista mi det der Men jeg skal ha med meg dette og : Bilpleieprodukter (Bøtte, MF, Hanske, Såpe ++ ) Håndkle (ikke sikkert det er håndkler der til alle i husene) God porsjon med musikk til bilturen Verktøysett med piper og fastnøkler Luftbag Luftslange + slangekutter, loctite++ Generelt noe å fikse luft med. Startkabler Siden vi to kjører varebil i forhold til de fleste så kan jeg godt ta med Bose comp5 anlegget jeg bruker på pc`en hjemme Strips er også kanskje noe å ha med Haavard? Konge, det spiller jo helt greit det Tar med meg SD-kortet mitt med alt av musikken min også, så tror ikke vi kommer til å gå tom for musikk på veien ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#925 Skrevet April 30, 2012 Jeg å Tom-Henning skal bare høre på en sang hele veien vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...