Wörthersee 2012!!! Planleggings tråd!

Anbefalte innlegg

Vann?!? :glad: hehehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vann?!? :glad: hehehe.. :P

 

Farris : smil :

 

: klø : ukjente begrep..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

 

Vi fra vestlandet er nå klar...:)

 

Måtte sveise opp en gammel golf 1 som var litt råtten, men Eu kontrollen er nå i boks og det blir gammel bil på tur.. Bilen min blir ikke med pga manglene EU og skilter : bh :

 

Men den kan få seg en tur senere...

 

Vi skal lunnke oss nedover 10 mai, med godt humør og god tid.

 

Vi vil gjerne ha noen tlf nr som vi kan ringe til når vi er på plass, for å kunne møtes.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Facebook gruppa ligger vel omtrendt alle telefonnr, så join den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, det hørtes jo helt gull ut egentlig! Trenger forsåvidt ikke noe mer jeg altså.. :)

Regner med det er best å sove alene på en slik en...? Om jeg skulle være så heldig å få med meg noen tenkte jeg på..

 

det eneste er at man burde ha en sånn elektrisk pumpe hehe :) men senga er drit digg den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det eneste er at man burde ha en sånn elektrisk pumpe hehe :) men senga er drit digg den :)

 

Har du ikke luft i bilen da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere som har oppblåsbare senger som kunne tatt med en?

 

Hvis noen må egentlig sove på oppholdsrommet så hadde det vært bedre å stua personen inn på ett soverom på en oppblåsbar seng :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil bare si ifra om at jeg tror ikke jeg faktisk tørr å kjøre veldig mye over 120-130 i hvertfall prøve hehe! er livredd for at golfen skal stryke med på turen som skjedde sist, jeg sier dette med tanke på at vi er fremme i kiel med båten klokka 10 på morgenen å skal kjøre 120 mil å skulle helst hvert der å tatt over leiligheten rundt 7-8 eller noe? så jeg bare tenkte at vi klarer jo garantert ikke å holde sammen alle man sikkert :P så om noen skulle hatt hastverk eller noe så er det jo bare å kjøre på å få sjekket oss inn i leiligheten :) kom gjerne med innspill ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstemann til stedet får rom i huset ;)

 

Neida, men jeg tror ingen av oss er framme før 2300 uansett, vi skal gjennom mange byer og som du sier så reiser vi 1000 fra Kiel. Så vi kommer nok til å møte på rush trafikk..

 

Jeg har pratet med barry, og jeg tror han fikk med seg at vi kom fram sent den dagen.. :) skal sende en mail til for å dobbeltsjekke dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører i skift Haavard, så får vi master bedroom :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det å kjøre i 200km/t er alt for krevende til å kunne holde snittfarten opp i mot det.

I tillegg ville jeg gjerne sjekket opp i veiarbeid på de aktuelle veiene dere skal kjøre nedover.

Ulykker skjer også ofte og da kan man risikere å stå i kø i flere timer uten å flytte seg en meter.

 

Legg derfor inn gode marginer på transport etappen og hør gjerne med husverten om han ikke kan legge ut nøkkel hvis det lar seg gjøre. Det gjor vi i fjor å da ble det tid til både måltid og kaffepauser uten å kjøre med svettepærler nedover panna :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He He regner med at vi som har kjøpt sengeplasser og står langt opp på lista får soverom selv om vi kommer noen dager etter dere!!:o

 

 

Førstemann til stedet får rom i huset ;)

 

Neida, men jeg tror ingen av oss er framme før 2300 uansett, vi skal gjennom mange byer og som du sier så reiser vi 1000 fra Kiel. Så vi kommer nok til å møte på rush trafikk..

 

Jeg har pratet med barry, og jeg tror han fikk med seg at vi kom fram sent den dagen.. :) skal sende en mail til for å dobbeltsjekke dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og en annen ting som er greit er og alltid fylle når man passerer halvtank da motor stopp er straffbart og uansett for de med diesel noe jævlig herk om du skulle gå tom eventuel kø for en ulykke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He He regner med at vi som har kjøpt sengeplasser og står langt opp på lista får soverom selv om vi kommer noen dager etter dere!!:o

 

Soveplasser skal dere få, Vi er mange og vi veit ikke eksakt antall sengeplasser på detta stedet, men vi har tillat å ha med noen folk ekstra mot at dem kunne ta en sengeplass utenfor soverommene.

 

Vi var i utgangspunktet 24 stykker, nå er vi 27.

 

Antall garanterte soveplasser (siden det står "some with 2 and some with 3, og på oppholdsrommene står det 1-2 beds) Så har jeg gått ut ifra (3 oppholdsrom, 9 soverom) 21 soveplasser, pluss at jeg regnet med at det er hvertfall er 3 Soverom med 3 sengeplasser = 24 soveplasser.

 

Vi er som sakt 27 og vi håper såklart at alle blir fornøyd med hva dem har å sove på, Jeg kan godt ta en sofa eller lignende selv om jeg er den som betalte først på dette.. vil at dere skal bli fornøyd da det er jeg som blir kappet hue av hvis det blir bare kål.. :)

--------------------------------------

 

Det kan være smart om noen her har en ekstra oppblåsbar seng eller lignende for å stue folk inn på rommene istedenfor oppholdsrommene, hvis det er slik jeg tror det er.

---------------------------------------

 

Ellers for folk som skal ta ferga over : Jeg var en tur ved Colorline havna idag og tittet på oppmøtested. Så jeg bestemte på facebook nå nettopp at vi gjør følgende :

 

Oppmøte på Kongen Marina klokken 11:00 på Onsdag.

 

Bare ta av til Colorline fra motorveien, så ser du ett stort skilt det står "P-Marina" i rundkjøringa før man kjører mot colorline.

 

http://maps.google.no/maps?q=Kongen+marina&hl=no&sll=59.91043%2C10.705855&sspn=0.002248%2C0.008256&t=h&hq=Kongen+marina&z=18&iwloc=A

 

Vel møtt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt avgårde en mail til for å dobbeltsjekke at vi kan komme frem seinere enn planlagt. Og hvordan vi gjør dette..

 

Keep you guys updated :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar fra stedet :)

 

> Dont worry.

>

> Leave you time and drive savely!

>

> *

>

> We are reachable 24 hours every day…

>

> *

>

> See you

>

> Peter

 

 

Digg å slippe å ha en tidsfrist å komme frem på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si eg er virkelig misunnelig på denne flotte gjengen som skal nedover. Håper det passer bedre for min del til neste år :)

Håper dere får en fantastisk tur og er heldig med vær, føre og alt som er. : rock :: rock :

 

Ser frem til og lese og se bilder av turen når dere er tilbake :)

 

God tur og lykke til hele gjengen : vinke :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal prøve å fylle på med litt bilder etter som dagene går i Worthersee, kanskje man ordner en liten dagbok?

 

Kan jo minne folket på at det er bugrun i år og, så kan man kanskje ta en liten Reunion etter worthersee på Mantorp: rock :

 

Tråd på forumet om bugrun

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei da får dere ha god tur i mårrå!: rock : Og er det noe dere har glemt når dere kommer ned:confused: som vi kan ta med(Vi reiser søndag) så ring eller send meg en pm så ska vi se om vi får fiksa det!:)

 

Øystein

90124911

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør forsiktig gutter å kos dere masse!!! Det blir en kjempe opplevelse!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 døgn igjen til vi møtes folkens :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi lager en reiselogg på mediaforumet eller en bildetråd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynne å pakke da kanskje : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.