#926 Skrevet April 30, 2012 (endret) Hmm hadde vøri morosamt å visst hva slags biler dere skulle kjøre ned: klø :! Selv blir det Golf 1 cab tror jeg:)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#927 Skrevet April 30, 2012 Hmm hadde vøri morosamt å visst hva slags biler dere skulle kjøre ned: klø :! Selv blir det Golf 1 cab tror jeg:)! jeg og Harald kjører 911 c4, Henrik og Jc kjører luftputebåt alà golf 6 og det samme gjør Haavard og Kristian også bare luftputebåten dems er bygd på passssat cc, Bård og Tom H kjører golf 4 med litt luft under resten husker jeg ikke farta utenom en scirocco og en A5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#928 Skrevet April 30, 2012 Kristian Lehne og Jeg kjører CC`en min Raymond og Alexander kjører Golfen til Raymond Harald og Frank kjører Porsche 911`en til Frank Morten Bekkelund + 1 kjører Scirocco Steffen Jevnaker + Simen (?) Kjører CC`en til Steffen Bård og Tom Henning Kjører Golfen til Bård Jon christian og Henrik kjører Jon`s Golf mk6 Kristoffer Hansen og Steffen Hansen kjører Golf mk2 såvidt jeg veit Ivar Landre Bjerke + 1 Kjører A5 Bjørn Audun +1 Kjører Scirocco Hans Petter Engelstad + 2 Kjører vel A4`en (?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#929 Skrevet April 30, 2012 (endret) Alle som er med Henrik Haugen Frank Glimdal Haavard Bakken Kristian Lehne Ivar Landre Bjerke + Henriette Solberg Bård Sebastian Gulbrandsen + Christoffer Sørli og Anders Huseby Harald Bäckmark Bjørn Audun + Ann Mari Øystein Tokvam + Tore Magne Bjørnødegård Hans Petter Engelstad + Kristian Bergsli og Magnus Kråkemo Jon Christian Aardal Steffen Hansen Kristoffer Hansen Raymond Andersen Alexander Stamsaas Steffen Jevnaker Tom Henning Haga Simen Overmo Morten Bekkelund +1 Gjerne oppgi navnene til +1`ene deres, så lærer vi oss de navnene også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#930 Skrevet Mai 1, 2012 Tore magne Bjørnødegård er med meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#931 Skrevet Mai 1, 2012 A5 ja sammen med Henriette Solberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#932 Skrevet Mai 1, 2012 Jeg skal kjøre a4 ja, med Kristian Bergsli og Magnus Kråkemo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#933 Skrevet Mai 1, 2012 Ann Mari er +1 i min bil... forøvrig eneste høna i flokken!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#934 Skrevet Mai 1, 2012 A5 ja sammen med Henriette Solberg Ann Mari er +1 i min bil... forøvrig eneste høna i flokken!! Ser ut til at det blir to høner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#935 Skrevet Mai 1, 2012 Ann Mari er +1 i min bil... forøvrig eneste høna i flokken!! Regner med at vi deler brodlig, BA?! Hahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#936 Skrevet Mai 1, 2012 Hahaha Da har jeg oppdatert inlegget over folka som blir med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#937 Skrevet Mai 1, 2012 Ser ut til at det blir to høner? Brraa!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#938 Skrevet Mai 1, 2012 Regner med at vi deler brodlig, BA?! Hahahahaha HAHAHAHA!! du mene det ja , trukke det gett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#939 Skrevet Mai 1, 2012 HAHAHAHA!! du mene det ja , trukke det gett. Hahaha:D Var nok en spøk ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#940 Skrevet Mai 1, 2012 christoffer sørli å anders huseby er mine + 2 å dem kjører hvit golf 6 R-Line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#941 Skrevet Mai 1, 2012 Laget en samle playlist på spotify, i tilfelle det ikke er heeelt stabilt internett i huset! Oppfordrer folk til å legge til sanger!! http://open.spotify.com/user/ampfiler/playlist/04GqItzWzTi2XkjpLndYVr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#942 Skrevet Mai 1, 2012 det tross alt bare 208 dager igjen da... Gått ganske fort detta! 7 Dager og 16 timer igjen til båten går nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#943 Skrevet Mai 2, 2012 Er alle plassene i huset bankers nå? Ingen som skal trekke seg eller noe sånn? Helt fullt hus? Hva skjedde med plassen til Andre Svarstad? Må også legge til at jeg vil være avhengig av seng pga ryggen evnt ;( *sutre sutre* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#944 Skrevet Mai 2, 2012 André sin plass kjøpte eg. Sent from my GT-I9100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#945 Skrevet Mai 2, 2012 Alle plassene er desverre tatt også.. Hvis du skulle blitt med måtte det nok blitt en sofa eller hva dem har å tilby Noe jeg er redd for at noen må uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#946 Skrevet Mai 2, 2012 Alle plassene er desverre tatt også.. Hvis du skulle blitt med måtte det nok blitt en sofa eller hva dem har å tilby Noe jeg er redd for at noen må uansett. Okei Kan ikke jeg evnt sende deg telefonnr mitt på PM også kan du sende sms eller ringe når dere kommer ned om det er noe ledig sofa plass etc? Så får jeg vurdere en liten tur nedover... Blir dog bare noen dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#947 Skrevet Mai 2, 2012 jeg skal ta med meg en sånn dobbeltseng som er oppblåsbar hvis det er noe du kunne tenkt deg å sove på Glenn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#948 Skrevet Mai 2, 2012 Okei Kan ikke jeg evnt sende deg telefonnr mitt på PM også kan du sende sms eller ringe når dere kommer ned om det er noe ledig sofa plass etc? Så får jeg vurdere en liten tur nedover... Blir dog bare noen dager Bare å komma innom det Nummeret mitt er 91110589 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#949 Skrevet Mai 2, 2012 jeg skal ta med meg en sånn dobbeltseng som er oppblåsbar hvis det er noe du kunne tenkt deg å sove på Glenn? Faen, det hørtes jo helt gull ut egentlig! Trenger forsåvidt ikke noe mer jeg altså.. Regner med det er best å sove alene på en slik en...? Om jeg skulle være så heldig å få med meg noen tenkte jeg på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#950 Skrevet Mai 2, 2012 om en uke nå på dette tidspunkt sitter vi nok i baren på båten og nyter en liten capt´n (eller noe annet fuktig i glasset) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...