Wörthersee 2012!!! Planleggings tråd!

Anbefalte innlegg

Anbefaler dere å droppe kolonne, om dere ikke klarer å samkjøre behoved for kjøp av mat, urinering og drivstoffpåfylling sykt godt. Hvis ikke kommer dere aldri frem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler dere å droppe kolonne, om dere ikke klarer å samkjøre behoved for kjøp av mat, urinering og drivstoffpåfylling sykt godt. Hvis ikke kommer dere aldri frem...

 

Hver gang jeg har kjørt i kolonne så har det jo alltid vært sånn at vis noen må fylle drivstoff,pisse eller kjøpe mat utenom faste stoppesteder så kjører du bare fra de andre, gjør det du må og hopper på igjen for å så ta oss igjen. så lenge folk har walkie/mobil bør vel ikke det være noe problem?

 

De får det jo til vært år på Orange Ball Rally (Montreal - New Jersey) ved at alle fyller full tank hver gang de stopper for mat etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er mulig, bare sier det kommer til å ta litt ekstra tid, samme som marius sier ;) er tross alt mye trafikk, og du treffer vel hamburg i en ikke god tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok kanskje bli vanskelig å holde alle samlet på de tyske motorveiene ja :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke førstemann bort a? :P

 

1.6 TDI : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.6 TDI : rock :

 

Vinner på å slippe å fylle alltid du :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.3 VR5 er ikke noe morsomt å fylle bensin på der nede for å si det sånn :P hehe! men for all del! jeg har ikke dårlig tid :) tenker å ligge i rundt 140-150 hele veien :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at vi allerede planlegger hvilken fart vi skal ha nedover.. :P

 

Jeg skal ligge i 156,7kmt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at vi allerede planlegger hvilken fart vi skal ha nedover.. :P

 

Jeg skal ligge i 156,7kmt!

 

da må jeg dra litt før deg :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at vi allerede planlegger hvilken fart vi skal ha nedover.. :P

 

Jeg skal ligge i 156,7kmt!

 

det tross alt bare 208 dager igjen da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis Harald og jeg skal kjøre 1,6tdi så blir vi liggende på rødmerkinga i høyeste gir hele veien så vi kommer nok til å ligge mellom 150 og 155km/t: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis Harald og jeg skal kjøre 1,6tdi så blir vi liggende på rødmerkinga i høyeste gir hele veien så vi kommer nok til å ligge mellom 150 og 155km/t: smil :

 

pssssst.... max hastighet er 192 km/t!!! : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pssssst.... max hastighet er 192 km/t!!! : faint :

 

det er godt da rødmerking er til for å brukes så vi sier 210+ da eller hehe

nei man må kjøre i minimum 10km under fartsgrensa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg +1 er å med på det som skjer med rute, kiel osv.. støtter Raymond med evt 3'stjernes rom på båten.

Blir vell noen capt'ns i baren... :P

Denna vinteren får jaggu gå fort, Er ladd for tur! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg +1 er å med på det som skjer med rute, kiel osv.. støtter Raymond med evt 3'stjernes rom på båten.

Blir vell noen capt'ns i baren... :P

Denna vinteren får jaggu gå fort, Er ladd for tur! :D

 

Bare 207 dager igjen nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare 207 dager igjen nå ;)

 

Herlig!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hver gang jeg har kjørt i kolonne så har det jo alltid vært sånn at vis noen må fylle drivstoff,pisse eller kjøpe mat utenom faste stoppesteder så kjører du bare fra de andre, gjør det du må og hopper på igjen for å så ta oss igjen. så lenge folk har walkie/mobil bør vel ikke det være noe problem?

 

De får det jo til vært år på Orange Ball Rally (Montreal - New Jersey) ved at alle fyller full tank hver gang de stopper for mat etc.

 

Tar ofte litt tid å ta igjen de andre om de holder 160 km/t. :)

 

Si du stopper i nøyaktig 5 minutter for å fylle + spise, noe som er ganske utrolig å få til. Da har de andre rukket å komme seg 13,3 km avgårde allerede. Begynner å bli dårlig rekkevidde på walkie talkien da. Også tar det 26 minutter å ta dem igjen hvis du holder 190 km/t fra sekundet du begynner å kjøre. Festlig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar ofte litt tid å ta igjen de andre om de holder 160 km/t. :)

 

Si du stopper i nøyaktig 5 minutter for å fylle + spise, noe som er ganske utrolig å få til. Da har de andre rukket å komme seg 13,3 km avgårde allerede. Begynner å bli dårlig rekkevidde på walkie talkien da. Også tar det 26 minutter å ta dem igjen hvis du holder 190 km/t fra sekundet du begynner å kjøre. Festlig. :)

 

men til gjengjeld er det ingen fartsgrense å forholde seg til ;) neida... jeg ser poenget ditt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nesten legge til en rettelse der Harald ;) det har faktisk blitt en god del steder hvor det er 120 nå ;) hehe så man skal passe på det litt :P var vel en kar i fjor som ble stoppet i en trimma mercedes eller noe som bikka nesten 300 i 120 sona :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nesten legge til en rettelse der Harald ;) det har faktisk blitt en god del steder hvor det er 120 nå ;) hehe så man skal passe på det litt :P var vel en kar i fjor som ble stoppet i en trimma mercedes eller noe som bikka nesten 300 i 120 sona :P hehe

 

Det er sant, med der kjører jo ikke de andre i 160 heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg betalt også :D bare å glede seg nåååååååå. Yeahaaha..

 

 

Kunne vi ha lagd et klistremerke med Norway elns så folk ser vi er fra norge.. alle kjører samme klistremerke elns. hadde vært moro hvertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jævla kult forslag :D skal snakke med et firma jeg :D kom med forslag :D hehe jeg tenkte på

 

"Norwegian Lowlyness" eller noe :P hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke alle klubb merker på da? Der står det jo VW-Audi Club Norwegen;)

 

Ønsker dere lykke til på turen:D Det er helt konge der nede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke alle klubb merker på da? Der står det jo VW-Audi Club Norwegen;)

 

Ønsker dere lykke til på turen:D Det er helt konge der nede!

 

Joda. Men de små :P

Skulle hatt noe i framvinduet, samme som Bård har med rotiform merket sitt...

 

Men noen må komme med forslag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.