#251 Skrevet Oktober 16, 2011 har jo bårdi sitt forslag ''Norwegian LOWlyness'' el; ''LOWly Norwegians'' ''LOWtech Norwegians'' ''Norwegishe LOWtech'' ''all time low norwegians'' ''Norwegian LOWshack'' er ihvertfall noen dårlige forslag fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Oktober 16, 2011 Kva med oss som ikkje er LOW enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Oktober 16, 2011 Kva med oss som ikkje er LOW enda? har utstyr for bosch-senk liggende så ikke noe problem det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Oktober 16, 2011 sikkert stabilt om me skal kjøre på autobahn i xxx km\t som omtalt over Rekner med senk og 20" er på før avreise så det går nok fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Oktober 16, 2011 sikkert stabilt om me skal kjøre på autobahn i xxx km\t som omtalt over Rekner med senk og 20" er på før avreise så det går nok fint! godt å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Oktober 16, 2011 har jo bårdi sitt forslag ''Norwegian LOWlyness'' el; ''LOWly Norwegians'' ''LOWtech Norwegians'' ''Norwegishe LOWtech'' ''all time low norwegians'' ''Norwegian LOWshack'' er ihvertfall noen dårlige forslag fra meg S:LOW Norwegians 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Oktober 16, 2011 hahah!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Oktober 16, 2011 eller så har vi jo en som er litt upassende norwegian shockers vet jeg er udugelig når det kommer til pc så ta gjerne illustrasjonen med en klype salt er dere snille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Oktober 16, 2011 Likte begge de to forslagene jeg. Den handa i hvit på bakrute. Og den s:low greia i stor(ikke for stor) skrift nedover fram vinduet på passasjer sia. Sånn Bård har rotiform merket sitt. Jeg tror på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Oktober 16, 2011 (endret) skulle teste noen javascript libraries *nerd* så da lagde jeg like godt denne: Wörthersee Countdown puslespill Løs puslespillet for å finne ut hvor mange dager det er til avreise Edit: digget denne jeg: S:LOW Norwegians f.eks mangler en "G", but you get the idea 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Oktober 17, 2011 Ser for meg at vi skulle hatt noe kvadratisk jeg.. Altså ikke en slik stripe men noe som er like stort som et halvt A4 ark i størrelse..? Laget en sjapp en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Oktober 17, 2011 (endret) To low to be slow! Da har jeg betalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Oktober 17, 2011 (endret) Oppdatert liste over hvem som har betalt : (grønn) betalt / ikke betalt (rød) Henrik HaugenFrank Glimdal Haavard Bakken Ivar Landre Bjerke Bård Sebastian Gulbrandsen +2 Emil Lehne Harald Bäckmark Bjørn Audun +1 Joachim Vågen +1 Hans Petter Engelstad +1 Jon Christian Aardal Steffen Hansen Kristoffer Hansen Raymond Andersen +1 Steffen Jevnaker Robert Hagen Morten Bekkelund Simen Overmo André Svarstad Tom Henning Haga Som sikkert noen av dere kanskje legger merke til så er vi 26 personer nå. Dette er fordi jeg og noen til har gitt lov til dette med forbehold. Alle dere som var først ute med å betale får garantert sengeplass. (før 24 personer) Mens de to siste har med visse forbehold om at det er senger ledig eller luftmadrass. Men nå kan vi ikke bli flere rett å slett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Oktober 17, 2011 Fikk svar ifra Colorline : Hei Haavard, Vi har dessverre ikke åpnet for bookinger i mai 2012 enda. Av den grunn kan jeg dessverre ikke gi deg noen slags pris eller tilbud. Jeg beklager det. Vi setter deg gjerne på venteliste slik at vi kontakter deg når booking åpner. Med vennlig hilsen / Best regards Gruppeavdelingen Color Line Cruises AS _____________________________ P: 815 00 860 Ny epost fra bakken.hl@gmail.com ---------------------------------------- firstname: Haavard lastname: Lohne Bakken address1: Kastanjeveien 50 zip: 3026 city: Drammen homephone: cellphone: 91110589 epost: bakken.hl@gmail.com question_regarding: Internettbestilling bookingnr: question: Heisann, Vi er en gruppe på 25 personer med 15 biler som lurer på om det er mulig å få grupperabatt på Oslo-Kiel, Kiel-Oslo overfart. Tiden det gjelder i er i Mai 2012, Tur 09.05.2012, Retur 20.05.2012. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Oktober 17, 2011 skulle teste noen javascript libraries *nerd* så da lagde jeg like godt denne: Wörthersee Countdown puslespill Løs puslespillet for å finne ut hvor mange dager det er til avreise blir det ny imorgen eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Oktober 17, 2011 blir det ny imorgen eller hmmm.. challange accepteted! skal prøve å gjøre den dynamisk og loade den med 200 bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg betaler innen oktober er over. Lønn i slutten av mnd. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg betaler innen oktober er over. Lønn i slutten av mnd. Sent from my iPhone using Tapatalk Nei, Alle de første 24 personene gjelder ikke dette for. Du er blandt de første 24 som meldte seg på og er garantert sikret sengeplass. De to som ble med sist er det _litt_ utrykt for, og må enten sove i stua eller dele rom med 2 andre. Disse to har gått med på dette. Men som jeg sa til dem så regner jeg med at det er plass, da det er soverom med 2 til 3 senger uten å vite hvor mange soverom med 3 senger det er. Så det er ett lite forbehold akkurat der. Og bare for å gjøre det klart da prisen på 1650 kr var når vi var 24 personer - så nå som vi er 26 blir det jo 3300 kr for mye i "totalkassen" : Beløpet dere har betalt for mye blir såklart betalt tilbake etter turen. Snakk om litt over 100 kr hvis jeg har regnet alt riktig, pr person. _____________________________________________________________ Til info til eventuelt flere som er intressert: Nå fremover så er det rett å slett ikke plass til flere - Eller jeg tør ikke å garantere plass, så nå må du rett å slett bite i det sure eplet og bestille sted selv. Men såklart kan du være med oss på turen nedover/fester ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Oktober 17, 2011 Aha høres bra ut! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Oktober 19, 2011 Flyr over Østerrike i dette øyeblikk og titter ut av vinduet og ser de svingete veiene der nede og landskapet gjennom alpene etc. Må si jeg kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig til denne turen nå Blitt enige om åssen stickers vi skal ha på bilene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg stemmer for s:Low Norwegians Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg stemmer for s:Low Norwegians Sent from my iPhone using Tapatalk Enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg hjelper gjerne til med designforslag selv om jeg ikke er noen proff, men vi bør først bestemme oss for hvor på bilen denne stickern skal være. Jeg stemmer horisontalt på passasjersiden av frontruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Oktober 19, 2011 Tom Hennig Haga sier: Hva med Norwegian LOW-lifes Bra forslag det og Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Oktober 19, 2011 s:Low Norwegians var ikkje noke domt forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...