#401 Skrevet November 15, 2011 Er det slik at vi kun har stedet der nede til 19, eller har vi de til den 20? hvis vi har det bare til den 19. så må vi vell ligge et annet sted til dagen etter da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet November 15, 2011 Stemmer bra det Steffen Siden båten går Klokken 1400 hjem igjen på søndag 20.05 + at vi må møte opp 2 timer før så har vi ikke sjangs til å kjøre 120 mil før dette.. Derfor skal ihvertfall jeg dra hjemover den 19. og sove 1 sted på veien Mente jeg hadde skrivet det tidligere i tråden.. men kan ha glemt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet November 15, 2011 BTW: Nå har det faktisk blitt billigere å ta colorline hjem igjen den 20.05.2012? Nå er minsteprisen (3stjerner 2voksne + 1 bil) 3180 kr.. Hva er det som skjer egentlig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet November 15, 2011 Aner ikke. dette vurderer jeg. 3 stjerner ned med utsikt til handlegaten. med frokost. hjem: 4 stjerner opp med utsikt til handlegaten er dette og anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet November 15, 2011 Aner ikke. dette vurderer jeg. 3 stjerner ned med utsikt til handlegaten. med frokost. hjem: 4 stjerner opp med utsikt til handlegaten er dette og anbefale? om det er å anbefale? hehehe! det er vel helt opp til hva du vil selv det? hehehe jeg kommer mest sannsynelig ikke til å huske hvordan den båten ser ut en gang så det blir 3 stjerner begge veier på meg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet November 16, 2011 Jeg mener det med utsikt til handle gata. Bestiller 3 og 4 hjem jeg Hvor mange dAger er det igjen nÅ s? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet November 16, 2011 Hvor mange dAger er det igjen nÅ s? jeg kommer fram til 176 dager igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet November 16, 2011 jeg kommer fram til 176 dager igjen http://haraldb.com/Worthersee/ 174 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet November 16, 2011 Uff skulle sett denne før !! om noen finner ut at de ikke har anledning kjøper jeg lett billetten til vedkomende ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet November 16, 2011 Uff skulle sett denne før !! om noen finner ut at de ikke har anledning kjøper jeg lett billetten til vedkomende ! Du kan jo kontakte Barry (stedet vi skal bo) og høre om dem har noen ledige rom? Det koster sikkert litt mer, men du får jo med deg hele turen og selvsakt være med oss! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet November 16, 2011 Da var billett til båten Color Line Magic i boks. Bestilte for: -4 personer, -2 lugarer (3 stjerners) fra dekk 8 og oppover, -inkl frokost begge veier(som vedkommende jeg snakket med anbefalte for å slippe å stå i kø på båten når vi skal spise) -2 biler, -tur 9/5-12 -retur 20/5-12 Kom på totalt i underkant av kr: 6000,- Synes ikke det var så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet November 17, 2011 Da har jeg også bestilt for meg, simen, morten og emil : ) 3 stjerner ned med frokost, 9 mai. opp igjen med 4 stjerner den 20 mai. .... Bare å glede seg nååå. weee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet November 18, 2011 Da er båten frem og tilbake bestilt for meg og Harald og ble 4stjerners med promenade utsikt: smil : Kom på ca 5500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet November 20, 2011 Vi drar om 24 søndager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet November 20, 2011 woho!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet November 20, 2011 Glede seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet November 20, 2011 MISSUNELIG, skal sprenge Color Line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet November 20, 2011 MISSUNELIG, skal sprenge Color Line siden du skal kjøre så langt bare for å gjøre det, så kan du likeså greit bli med turen videre hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet November 21, 2011 169 dager 20 timer og 39 minutter til klokken er 14:00 09.05.12 http://countdown.onlineclock.net/#.Tsps3AsJDoo.gmail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet November 21, 2011 Det er fortsatt hotel-rom ledige i området. Fra under 3000.- for nevnte periode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet November 22, 2011 Mangler fortsatt betaling fra 2 stykker Fint om dere gir meg en PM eller lignende på når dere skal betale. Ikke at det er noe krise enda, men det er en del folk som sitter å venter på at noen ikke vil være med, så si i fra istedenfor å ikke betale (hvis dette er grunnen) (grønn) betalt / ikke betalt (rød) Henrik HaugenFrank Glimdal Haavard Bakken Ivar Landre Bjerke Bård Sebastian Gulbrandsen +2 Emil Lehne Harald Bäckmark Bjørn Audun +1 Joachim Vågen +1 Hans Petter Engelstad +1 Jon Christian Aardal Steffen Hansen Kristoffer Hansen Raymond Andersen +1 Steffen Jevnaker Robert Hagen Tom Henning Haga Simen Overmo Morten Bekkelund André Svarstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet November 25, 2011 Da har jeg,Tom Henning Haga, Christoffer Sørli og Anders Huseby bestilt båt tur 3 stjerner begge veier med 1 bil kom på 4380,- sees på kaia ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet November 25, 2011 Sweeet 4 stk i samme lugar da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet November 26, 2011 Noen oppdatering på om hvorvidt Morten eller André skal være med ? Har vertfall lagt av penger til å betale inn om de finner ut at de ikke har anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet November 26, 2011 Sweeet 4 stk i samme lugar da eller? er jo 4 senger så hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...