#551 Skrevet Desember 15, 2011 og angående merker er jeg og med på den å få 5stk ''mods'' i sølv(helst da alle de andre stickers'a mine er i sølv) Notert Men 5stk til fram eller bakruta? Sølv tror eg han har på lager og Skal lage en liste på tråden når di fleste har kommet med ønske, så for vi rette på det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet Desember 15, 2011 (endret) Notert Men 5stk til fram eller bakruta? Sølv tror eg han har på lager og Skal lage en liste på tråden når di fleste har kommet med ønske, så for vi rette på det da ja takk begge deler ihvertfall om han lager kun skrift for frontrute (skal leses fra passasjer siden og ned )og med utklipp av bilen i bakruta(skal leses fra fører siden og ned) skal få tatt ett skikkelig bilde rett fra siden isåfall om ikke dette funker eller dette da duck-tail'en er bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet Desember 15, 2011 Bare noterer det eg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet Desember 15, 2011 (endret) Jeg tar da som sagt "mods of Norway" i hvit og omrisset av MK6. Ønsker også da gjerne 2 svarte og 2 hvite hvor av: -1 svart og 1 hvit er Venstre retning og -1 svart og 1 hvit er Høyre retning og 2 stk Norske flagg med Andersen (NB: MAX 25 cm langt totalt!!!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet Desember 15, 2011 jeg tar "mods of norway" i beige og omrisset av CC 2 stykker, og 2 stykker i hvit. og en i sølv. og to stykk norskeflagg med S.Jevnaker bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet Desember 15, 2011 Klarer han å skaffe turkis? evnt pris på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet Desember 15, 2011 Eg ser ikkje behov for norsk flagg og navn, holder med mods of norway og bil. Slik må eg ha då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet Desember 15, 2011 Jeg tar da som sagt "mods of Norway" i hvit og omrisset av MK6. Ønsker også da gjerne 2 svarte og 2 hvite hvor av: -1 svart og 1 hvit er Venstre retning og -1 svart og 1 hvit er Høyre retning og 2 stk Norske flagg med Andersen (NB: MAX 25 cm langt totalt!!!!) Er det bilen du du tenker på når du snakker om retning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet Desember 15, 2011 Er det bilen du du tenker på når du snakker om retning? Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet Desember 15, 2011 Er det bilen du du tenker på når du snakker om retning? han vil ha sånn at fronten går fremover på begge sidene av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet Desember 15, 2011 Ja alle burde ha et av hver retning, så de selv kan velge hvilken side de skal ha det på hvis de skal ha det på siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet Desember 15, 2011 Klarer han å skaffe turkis? evnt pris på det? Kan skaffe di fleste farger Litt usikker på pris, men ca. 50,- pr. meter tror eg. Kan skjekke det opp når eg har fått alle på listen Men som sagt tror eg at han må bestille minst 5 meter i gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet Desember 15, 2011 Jepp Okey, notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet Desember 15, 2011 Når det gjelder bilene så må eg skjekke litt opp hvordan han har tenkt å gjøre det med programeringen av maskinen før vi legger noe mer arbeid i design 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet Desember 15, 2011 Nå tror jeg at jeg ikke henger med helt her.. Har dere tenkt til å ha Mods of norway nedover frontruta deres, Og ha mods of norway + Bil, i bakruta ? + i tilegg ha Norsk flagg med navnet deres i siderutene? Det skakke jeg ha i hvertfall.. hehe Skal jeg ha noe skal alle stickersa værra svarte slik at man ikke ser dem før man står ved bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg personlig bestiller mange av hver type nettopp fordi jeg ikke vet hvor på bilen jeg vil ha det kjekt å ha! Men alle burde ha streameren nedover frontruta vel? Så de er like i Østerrike? Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg tenkte også å bare ha streamer teksten i frontruta (uten bilen) og heller flytte den til bakruta eller en av side rutene bak. Men litt usikker om jeg skal ha svart eller hvit, så bestiller en av hver så får jeg se. Det samme gjelder også flagget med navnet. (er under vurdering) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet Desember 16, 2011 Kunne godt tenkt meg ett enkelt merke slik som vacn merke, bare med en kul font jeg. Moods of Norway er jo kult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet Desember 16, 2011 Holder på med å lage ett forslag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet Desember 16, 2011 (endret) Har ikke så mye å gjøre på jobb i dag, så jeg har rentegnt logoen, er i eps format nå Hva med noe så simpelt som dette? Lånte ett bilde av deg Mr. Jevnaker, håper det er ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet Desember 16, 2011 Har ikke så mye å gjøre på jobb i dag, så jeg har rentegnt logoen, er i eps format nå Hva med noe så simpelt som dette? Lånte ett bilde av deg Steffen, håper det er ok Den der var super! Og siden den er i eps format, så gjør det ting 100 ganger enklere Hvem vil gå for denne? Kan da lages i annen farge å størrelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet Desember 16, 2011 likte den der flott jeg Gjerne i svart å evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet Desember 16, 2011 Kan lages i alle farger Du kan vell lage til H og V side Kristian i eps format? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet Desember 16, 2011 Kan lages i alle farger Du kan vell lage til H og V side Kristian i eps format? Kan lages i alle farger og akkurat hvordan dere vil ha de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet Desember 16, 2011 Trenger bare til H og V side i eps format Så fargen for bli opp til kvar enkelt for den blir nå valgt når eg skal "skrive" di ut Men for sjå om alle vil bli med på denne, så skal eg få laget noen prøver i div. farger Så sender du bare filene til meg på mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...