Wörthersee 2012!!! Planleggings tråd!

Anbefalte innlegg

Ja, var jo bare ett forslag :P

 

Følger med i tråden, så bare si ifra hvis du skal ha filene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på denne...

 

Ser for meg to til front vindu uten flagg og 4 til side vinduer med flagg. Greit og ha noen i reserve, jeg vil ha de i sølvgrå, eller koksgrå.. Men det kan vi jo komme tilbake til.

 

Men denne var veldig bra

 

Skal ha de på A6en

 

 

 

 

Men hadde det vært mulig å bestille en eller to slike "biltegninger" også av en laaaav A6 sedan.?. Jeg har leit etter det på nettet, men finner ikke.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi skal bare gå for en felles sticker, med valgfri farge :) Visst du vil ha uten flagg så så er no det bare å klippe det vekk før man limer det på :) Sølv tror eg ikkje skal bli noke problem ;)

 

Ang. bil så er det ikkje eg som har laget dem, men skulle du få noen til å lage en i EPS format så skal eg kanskje fått laget noen til deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på det siste forslaget :) Syns også vi burde gå for en lik til alle som er med nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslaget til Kristian var jo kjempekult! Den er jeg med på.

 

Hvis det blir den vil jeg ha den i 3 forskjellige størrelser (50cm, 30cm og 15cm) og gjerne 5 av hver :) i beige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi skal bare gå for en felles sticker, med valgfri farge :) Visst du vil ha uten flagg så så er no det bare å klippe det vekk før man limer det på :) Sølv tror eg ikkje skal bli noke problem ;)

 

Ang. bil så er det ikkje eg som har laget dem, men skulle du få noen til å lage en i EPS format så skal eg kanskje fått laget noen til deg :)

 

 

Hei

 

Takker, det er ikke noe problem med flagg egentlig, og en felles utformelse er nok føffest og enklest.

 

Jeg er litt grønn på dette området, og aner ikke hva EPS vil si: dum :. Men hva trenger man for å lage det ? bruker men et program..: klø :

 

Vil du ha noen mål på viduer/lengde på stickers nå?

 

Men takk for hjelpen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt grønn på dette sjøl :P Men det er et fil format som blir brukt når di lager klistermerker og større "graphics"..

 

Størresle for vi ta litt etterkvart, men notere opp farger og antall nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på det siste forslaget :) Syns også vi burde gå for en lik til alle som er med nedover.

 

Du ville ha i hvit sant? :) Antall? H og V side?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg snakket litt med han som skal lage dette :) EPS format blir brukt til sånt for da kan du lage merker helt nedi 2cm og opp til 20m uten at det bli hakkete. Med andre ord så har det med oppløsningen å gjer :) Han er allerede klar til å skjere ut

"Mods of Norway" :)

 

MEN når det gjelder flagget så anbefaler han og få det ferdi trykket og laminert pga. han må ta det i 3 lag og da blir det ikkje laminert + han har ikkje flagg rødt på lager å må bestille min. 5m :/ Og det kan bli litt av en jobb å få flagget til å passe sammen med skrift størrelsen visst vi skal ha X antall forskjellige størrelser på skriften..

 

MEN visst vi kunne lage bilene i så enkel grafikk som den MK6'n eg sendte han, så kunne han lage filene om til EPS sjøl, og vi kunne sende di i vanlig Jpeg format :)

 

Noen som vil ta på seg jobben med å photoshope bilene som skal bli med? Så erstatter vi flagget med bil :)

 

Innspill takk! :)

 

Til Simen, beige var ikkje anbefalt :P Ha mener på det blir stygt + han må som nevnt tidligere bestille minst 5m pr. farge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han mener det blir stygt?! Det må da vel være en smakssak :P haha.

Om det koster han 50,- pr meter og han må bestille minst 5 meter kan jeg betale 250 kr hvis han lager klistremerker for alle 5 meterene :P "så har jeg en stund" hahaha.

 

Men hvis det absolutt ikke går tar jeg de i hvit. Minst 5 stk av hver (venstre og høyere side) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han mener det blir stygt?! Det må da vel være en smakssak :P haha.

Om det koster han 50,- pr meter og han må bestille minst 5 meter kan jeg betale 250 kr hvis han lager klistremerker for alle 5 meterene :P "så har jeg en stund" hahaha.

 

Men hvis det absolutt ikke går tar jeg de i hvit. Minst 5 stk av hver (venstre og høyere side) :)

 

Smaken er som baken ja :P Men det enkleste blir vell å ta det i hvit ja :) Den trykker 60 cm i bredden, so du skulle fått nok merker hadde han bestillt 5m med beige, hehe :P

 

Notert :)

 

Edit: skal du ha 50, 30, 15cm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar 6 av den lille streameren(den Lehne la ut)i stedet jeg da tror jeg 4 i sølv og 2 i sort i venstre og høyre side altså 12 totalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det skjært ut i en spesifik lengde pr bil eller kan vi få de på mål så de passer i trekanten i side bak ruta?

På min MK6 så har jeg MAX 25 cm totalt.

 

Ønsker da som nevnt:

2 stk hvite mods of Norway (høyre og venstre kjørt MK6)

&

2 stk sorte mods of Norway (høyre og venstre kjørt MK6)

 

PS: jeg driter i flagget :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det skjært ut i en spesifik lengde pr bil eller kan vi få de på mål så de passer i trekanten i side bak ruta?

På min MK6 så har jeg MAX 25 cm totalt.

 

Ønsker da som nevnt:

2 stk hvite mods of Norway (høyre og venstre kjørt MK6)

&

2 stk sorte mods of Norway (høyre og venstre kjørt MK6)

 

PS: jeg driter i flagget :P

 

Størrelse kan vi ta litt etterkvart, men lager han til "Mods" med bil så forsto eg det sånn at det kunne ver valgfri størrelse :) Han bare skalerer opp og ned designet :)

 

Visst du er fornøgd med den MK6'n Haavard laget, så var den klar til trykk :)

 

Ellers er sort og hvit ingen problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar 6 av den lille streameren(den Lehne la ut)i stedet jeg da tror jeg 4 i sølv og 2 i sort i venstre og høyre side altså 12 totalt

 

Okey :) Blir uten flagg, så vi må få noen til å lage bilene. Har ikkje photoshop til mac sjøl :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey :) Blir uten flagg, så vi må få noen til å lage bilene. Har ikkje photoshop til mac sjøl :/

 

uten flagg ja supert

men tror at jeg tar 2stk sort for frontruta(kun skrift) og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uten flagg ja supert

men tror at jeg tar 2stk sort for frontruta(kun skrift) og

 

Noterer det opp, så for vi ta størrelsen etter eg har fått laget noen prøver og sett at designet ser greit ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Visst du er fornøgd med den MK6'n Haavard laget, så var den klar til trykk :)

 

Ellers er sort og hvit ingen problem :)

 

Jeg er fornøyd jeg, og om vi nå har bestemt oss så sier jeg bare GOO på trykken jeg (både i sort og hvit)

: rock :

 

 

Edit: hvor mye blir det kosten og hvordan gjør vi med betaling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fornøyd jeg, og om vi nå har bestemt oss så sier jeg bare GOO på trykken jeg (både i sort og hvit)

: rock :

 

 

Edit: hvor mye blir det kosten og hvordan gjør vi med betaling?

 

Då tar eg designet med MK6'n din som prøve trykk i div. farger og størrelser, og tester på bilen min :)

 

Så lenge vi slepper å bestille inn noe, så tar vi betalingen på kaia når vi møtest ;)

Ca. pris for eg komme tilbake med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang strl så vil jeg også ha med Golf 4 Variant bilde :) i hvit gjerne 2 stk av den ("vanlig" størrelse.)

Og 2 stk til frontrute.

 

Og 5 stk av hver(H og V) til sidevinduene :)

 

Kom gjerne med ca priser.

Men hadde det ikke vært lettere om du lagde størrelser, også fikk folk bare bestille?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, går det greit om jeg lager disse merkene selv eller? altså mods of norway. eneste omrisse av bilen blir verre for meg å lage..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil lage en A4 B5 til "mods" stickeren? :) Vil ha sticker eg også, sjøl om det sikkert blir Golf nedover :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang strl så vil jeg også ha med Golf 4 Variant bilde :) i hvit gjerne 2 stk av den ("vanlig" størrelse.)

Og 2 stk til frontrute.

 

Og 5 stk av hver(H og V) til sidevinduene :)

 

Kom gjerne med ca priser.

Men hadde det ikke vært lettere om du lagde størrelser, også fikk folk bare bestille?:)

 

Eg må lage prøver får å finne ca. størrelse :P Så eg lager div. prøver å limer på min bil :)

 

Både på side ruter H/V og frontrute :) Så tar eg bilder å legger di på tråden med størrelse og pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, går det greit om jeg lager disse merkene selv eller? altså mods of norway. eneste omrisse av bilen blir verre for meg å lage..

 

Helt greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil lage en A4 B5 til "mods" stickeren? :) Vil ha sticker eg også, sjøl om det sikkert blir Golf nedover :P

 

Du er nå en photoshop guru, so det ordner du vell sjøl :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.