#826 Skrevet April 1, 2012 Er åpen for forslag for møteplass jeg Gjerne ett sted med gratis wifi.. så kan jeg ta med bærbaren for litt google maps arbeid.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#827 Skrevet April 1, 2012 oslo da? hehe Driver å titter endel på kartet nå og er mange veier man kan kjøre, så hadde vært fint å fått planlagt dette litt nøye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#828 Skrevet April 1, 2012 Hva med et sted etter E6? (som f.eks. Nebbenes). Ja, er nok ikke få rutemuligheter! Greit å få planlagt best mulig, så vi får kjørt mest mulig sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#829 Skrevet April 1, 2012 Wiki er ikke noe problem. Har ICE router i bilen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#830 Skrevet April 1, 2012 Nebbenes? er ikke det langt uttafor E6`en a? Hva med Mcdonalds på berger - Rett ved sharif? http://g.co/maps/mnvey 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#831 Skrevet April 1, 2012 Hva med Mcdonalds på berger - Rett ved sharif? http://g.co/maps/mnvey synes det var et godt forslag, der er det skjeldent mye folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#832 Skrevet April 1, 2012 Den mc donalds var et godt forslag Men nei, nebbenes kro ligger etter E6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#833 Skrevet April 1, 2012 aha Skal vi møtes fredag den 13. eller? Eller er dere overtroiske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#834 Skrevet April 1, 2012 fungerer for meg uavhengig av sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#835 Skrevet April 2, 2012 Fredag den 13. Skal jeg på salgskonferanse med jobben:( men for all del, passer det for alle andre går det vel uten meg også Hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#836 Skrevet April 2, 2012 Jeg kommer gjerne, men tviler på jeg får igjen bilen i tide.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#837 Skrevet April 2, 2012 Vi fikser til en dato hvor det passer for alle da Når kan dere da folkens? Dere som kjører fra hamar vil vel kanskje ta dette i en helg mtp. tur/retur kjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#838 Skrevet April 2, 2012 Passer når som helst for meg hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#839 Skrevet April 2, 2012 Hva med søndag kveld, nå i påsken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#840 Skrevet April 2, 2012 Da er nok jeg enten full enda eller fyllesjuk.. så det passer dårlig for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#841 Skrevet April 2, 2012 Peppes Arendal funker bra for min del! Bare å ta turen dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#842 Skrevet April 2, 2012 jeg håper inderlig vi IKKE møtes og spiser på PEPPES... (er så driiit lei den maten der, etter ei ukes jobbing med overtid og spist alt av pizzatyper, lasagne, salat, etc... ) Stemmer fortsatt for MC-Donald ved mr dekkbarronen. Fredag 13 funker for meg også, evt mandag den 9/4 er vel også en fri dag er det ikke??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#843 Skrevet April 2, 2012 Samme hvilken dag for meg ETTER påsken ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#844 Skrevet April 3, 2012 Hva med den fredag 20. april da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#845 Skrevet April 3, 2012 Det kan funke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#846 Skrevet April 3, 2012 Passer for meg også Kjør en Poll på facebook for å se hvor mange som kan den 20. april på MCD Berger (sharif)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#847 Skrevet April 3, 2012 20april burde funke bra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#848 Skrevet April 3, 2012 Fint om alle kan svare på pollen til Haavard på facebook så vi har det på et sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#849 Skrevet April 4, 2012 Da ble det møte Fredag 20. April på Mcdonalds Berger ved Sharif. Men vi må finne ett klokkeslett det passer for flest folk, Gå inn på facebook siden vår å stem på hvilket klokkeslett det passer for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#850 Skrevet April 4, 2012 Møte blir på Fredag, 20. April klokken 19:00! - På Mcdonalds Berger, ved sharif. Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...