#851 Skrevet April 5, 2012 Hiermit wird die Anmeldung zum AutoNews-Treffen 2012 bestätigt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#852 Skrevet April 10, 2012 Dette hadde virkelig vert kult å vert med på Ingen som har et ledig sete vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#853 Skrevet April 13, 2012 Jeg er vel litt sent ute, men trenger i to sove plasser. Så om noe skulle dukke opp er jeg VELDIG interessert! Er det ovehodet noen mulighet for å skaffe noe så sent?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#854 Skrevet April 13, 2012 Sjekk ut f.eks. http://www.barry.at, Og sjekk om det er noe ledige rom eller noe, send dem en mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#855 Skrevet April 13, 2012 Har Jan-Ove fått solgt sine billetter da? Han har jo to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#856 Skrevet April 13, 2012 Sjekk ut f.eks. http://www.barry.at, Og sjekk om det er noe ledige rom eller noe, send dem en mail De hadde rom fra den18-5 blir litt seint det vell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#857 Skrevet April 13, 2012 Jeg har 2 plasser å selle ja kontakt meg på PM om en er intresert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#858 Skrevet April 15, 2012 Dette hadde virkelig vert kult å vert med på Ingen som har et ledig sete vel? Om jeg skal dra, så har jeg passasjersetet i min ledig enda. Har dog ikke noe avgjort enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#859 Skrevet April 15, 2012 Jeg har 2 plasser å selle ja kontakt meg på PM om en er intresert. Da har jeg betalt Jan Ove for hans 2 plasser og bestilt ferje! Men ankommer ikke østerike før den 14! Reiser hjem med dere andre på ferga den 20! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#860 Skrevet April 15, 2012 22 dager igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#861 Skrevet April 15, 2012 Seriøst : / jeg mangler enda sensorer : ppp jajajaja. neste uke må jeg få de på. hakke lyst til å komme på besøk en kveld haavard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#862 Skrevet April 15, 2012 hehe.. altså jeg vedder på at jeg har lengre smørbrødliste enn deg før vi skal dra for å si det mildt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#863 Skrevet April 15, 2012 hehe.. altså jeg vedder på at jeg har lengre smørbrødliste enn deg før vi skal dra for å si det mildt! Såpass hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#864 Skrevet April 16, 2012 Høres ut som det kan bli ein del "halvferdige" biler som reiser nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#865 Skrevet April 16, 2012 Kjenner det er VM i latskap, men når reiser dere nedover og når er planen for returnering? Slik at man får sjekket etter noe husrom der nede i samme periode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#866 Skrevet April 16, 2012 Kjenner det er VM i latskap, men når reiser dere nedover og når er planen for returnering?Slik at man får sjekket etter noe husrom der nede i samme periode. Reiser med kiel ferga 9.mai og heim 20.mai så har leilighetene fra 10-19 mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#867 Skrevet April 16, 2012 (endret) Oppdaterer lista på nytt 27 Personer! (grønn) betalt / ikke betalt (rød) Henrik HaugenFrank Glimdal Haavard Bakken Ivar Landre Bjerke +1 Bård Sebastian Gulbrandsen +2 Harald Bäckmark Bjørn Audun +1 Øystein Tokvam +1 Hans Petter Engelstad +2 Jon Christian Aardal Steffen Hansen Kristoffer Hansen Raymond Andersen Alexander Stamsaas Steffen Jevnaker Tom Henning Haga Simen Overmo Morten Bekkelund +1 Kristian Lehne - Avtalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#868 Skrevet April 16, 2012 gode guuuuuud jeg gleder meg hahahah!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#869 Skrevet April 16, 2012 kjenner det begynner å rocke litt i foten nå, gleder meg sykt!!! Har da fått printet ut billeten til båten og til bilpasset i Refnitz (eller åssen det skrives) Dette blir så morro Gleder meg faktisk til fredag også for å møte resten av folket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#870 Skrevet April 16, 2012 Gleder meg sjæl til vi skal dra! og til freddan Fått bestilt liten ting til fra ebay til videoproductions, så jeg begynner å bli klar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#871 Skrevet April 16, 2012 hvor kjøpe man det passet for å kjøre inn henn? link? har sett det her et sted men hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#872 Skrevet April 16, 2012 Bård: har du vært der før? Gleder meg sykt sykt årets storhøyde punkt.... --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?f3n1dj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#873 Skrevet April 16, 2012 ja var der i 2009 bildetråd her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=157013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#874 Skrevet April 16, 2012 hvor kjøpe man det passet for å kjøre inn henn? link? har sett det her et sted men hehe Står at det er for seint å bestille biletter til treffet nå, frem til 10.04.2012 var det mulig i følge siden.. http://www.anmeldesystem.com/freizeit/autonews/de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#875 Skrevet April 16, 2012 Står at det er for seint å bestille biletter til treffet nå, frem til 10.04.2012 var det mulig i følge siden.. http://www.anmeldesystem.com/freizeit/autonews/de/ Eg fikk feilmelding sist eg prøvde, så da blei det til at eg satser på det som blei sagt tidligere; handle der nede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...