#876 Skrevet April 16, 2012 Nå fremover så må dere jo satse på at det går å kjøpe der nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#877 Skrevet April 18, 2012 nul problem og kjøpe der nede. Gjorde det ifjor. Kosta 45 euro dagen innenfor treffområdet for 1pers med bil. Ellers 5 euro uten bil. Null problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#878 Skrevet April 19, 2012 20 dager igjen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#879 Skrevet April 19, 2012 Neinei Simen! Nå er det 19 dager og 23 timer og 42 minutter igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#880 Skrevet April 19, 2012 Neinei Simen! Nå er det 19 dager og 23 timer og 42 minutter igjen! Njaa, vi møter jo opp på brygga klokken 12 ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#881 Skrevet April 19, 2012 F.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#882 Skrevet April 19, 2012 Hahaha! Kan formulere meg på en annen måte; NÅ ER DET FAEN MEG IKKE LENGE TIL VI DRAR GUTTER!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#883 Skrevet April 19, 2012 SHIT som jeg gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#884 Skrevet April 19, 2012 .... og hvor er bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#885 Skrevet April 19, 2012 Husk på møte i morgen klokken 1900 på McDonalds ved sharif`s dekksenter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#886 Skrevet April 19, 2012 .... og hvor er bilen min... samme sted som min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#887 Skrevet April 19, 2012 Jeg kommer i morgen fått lånt meg en bil så jeg kommer dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#888 Skrevet April 19, 2012 Om jeg finner noe hotellrom stikker jeg muligens ned ett par-tre dagers tid iløpet av tiden dere er der nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#889 Skrevet April 19, 2012 samme sted som min? I bil himmelen? Sent from my GT-I9100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#890 Skrevet April 19, 2012 I bil himmelen? Sent from my GT-I9100 kan vel kalle det det Gleder meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#891 Skrevet April 19, 2012 kan vel kalle det det Gleder meg!! samme område som min skal til neste uke det Håper de som kan kommer imorgen mye planlegging og dårlig tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#892 Skrevet April 19, 2012 jeg fikk et lite tips ang vei. Og for at jeg ikke skal glemme det så skriver jeg det her så dere kan hjelpe meg og huske det til i morgen Men A7 fikk jeg som et tips av en kompis. Men det kan vi drøfte i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#893 Skrevet April 19, 2012 Og min i samme området neste uke der igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#894 Skrevet April 20, 2012 jeg har en liten case gutta. Bilen blir ferdig i dag. Men dog ikke før 19 - 20 tiden, så jeg og BA kommer til å være en smule forsinket til møtet. Vi reiser nedover vært øyeblikk for å handle litt småtteri og slikt og kommer til å reise derifra så fort den er klar. Men dere klarer dere fint uten oss også en liten stund regner jeg med. Skulle det være noe så får dere bare ringe meg. (eller for å si det på en annen måte: "vi er bare med vi" ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#895 Skrevet April 20, 2012 Hvem tar ansvar for Reisebrev til TP? Jeg har ikke anledning til å dra nedover, så jeg vil gjerne at en eller flere av dere lager reisebrev fra hele turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#896 Skrevet April 20, 2012 Jeg kan gjerne prøve meg men jeg har litt lese å skrive vansker så tror noen må gå over det et par ganger hehe! å bilder så regner jeg med jeg får låne kamera ditt? haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#897 Skrevet April 20, 2012 Jeg kan gjerne prøve meg men jeg har litt lese å skrive vansker så tror noen må gå over det et par ganger hehe! å bilder så regner jeg med jeg får låne kamera ditt? haha! Kanskje dere kan snakke om det på møtet idag. Er fint hvis flere går sammen og tar ansvar for det . Og kameraene mine trenger jeg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#898 Skrevet April 20, 2012 Noterer det opp Joachim, så tar vi en prat om det idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#899 Skrevet April 22, 2012 Da ser det ut til at det ikke blir noen tur på meg Er flere på jobben som har blitt sykmeldt, og siden jeg ikke egentlig har krav på ferie ble den indratt Morten har fått med seg en kompiss av oss som blir med istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#900 Skrevet April 22, 2012 hvem da? edit: kjipt du ikke kunne bli med turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...