#1001 Skrevet Mai 23, 2012 jeg tar 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1002 Skrevet Mai 23, 2012 Jeg tenker disse skal ha: Sugekopp Jon Christian Haavard Henrik Raymond Bård Steffen hansen Steffen J Kristoffer hansen Ivar Bjørn Audun Simen Overmo Morten Bekkelund Altså 48 stykker Tenkte å bestille av 60stk eller 100, 120 stk --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?z0uskp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1003 Skrevet Mai 23, 2012 Eg trenger ikkje, fikk plata til grillen mens eg var borte: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1004 Skrevet Mai 24, 2012 (endret) Koster 2euro. Vet ikke om det er for 4stk eller 1. Men skal sjekke det i kveld... Ny type skilt løsning. Nå kan du slippe limrester etter diverse teip og borreløs. Nå får du nemlig kjøpt sugekopper med Skrue.... Det har enda ikke kommet noe negativt tilbake melding angående disse.. 240kmt har fungert med disse på... Hvem er interisert? De jeg vet Simen overmo Bård seb guldbransen Steffen jevnaker Morten bekkelund Raymond andersen Jon christian aardal kristian lehne Bjørn audun alexsander emilsen simen grasto dag brede kjeldsrud x2 Anders øieren x2 14stk - 1 igjen, men disse blir og ha i nød, i tilfelle en rykker. Tar en ny bestilling når jeg får disse og ser at dem fungerer som gull, og da evt flere som vil ha dette : ) lager da en egen tråd evt. Jeg bestille opp til 15 personen først. så får vi se etter det. om det påløper flere som er interisert i dette. Hvis jeg klarer og skaffe disse før neste helg så tar jeg med disse på våler og en drill med bor Kjapt regnet ut så kommer dette på 70kr for 4 stykker. men da må porto regnes med. den blir ikke mye i det heletatt vil jeg håpe. så et sted mellom 80-100kr vil det blir tror jeg... men det er en engang sum da --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?23blqg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1005 Skrevet Mai 24, 2012 jeg tar gjerne 4 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1006 Skrevet Mai 24, 2012 Tar gjerne 4 stk jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1007 Skrevet Mai 24, 2012 Den er grei. min forrige post oppdatert.... får mere svar i kveld ved 21 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1008 Skrevet Mai 24, 2012 eg er fortstatt med vettu, regner med BA er med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1009 Skrevet Mai 24, 2012 eg er fortstatt med vettu, regner med BA er med også Det er notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1010 Skrevet Mai 24, 2012 Da er de betalt.. de blir nok sendt i morra vil jeg tro : ) så da blir prisen ca 100kr.. 25kr stykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...