Volkswagen Golf 2 GTI 2.0 16V ABF 150HK 1986, kr 37 000

Anbefalte innlegg

Hva er det småplukket som står igjen for å kunne sende den avgårde til godkjenning?du har det svart på hvitt at du har fått godkjennt søknaden?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme som sist egentlig :P

Har ikke gjort noe mer enn å fått godkjent søknad på ombygging med trafikkstasjonen på Nordfjordeid.

 

Det må byttest eksos da den støyer mye. Har kjøpt inn orginal KR eksos som skal passe.

Rep heng i bremser bak.

Finne igjen papirer på ratt og senk, ev sette på nytt sett som man har papir på.

 

Man må inn på eit VW verksted for å få dei til å måle størrelse på bremsene, da de på trafikkstasjonen tydeligvis ikke vil stole på sine egne mål.

Rusten i gulvet er sveiset, og de ekstra dørene som er omsnakket i starten er solgt.

 

Kjørte bilen i påsken, funket som bare det :)

Mye bil for pengene vil jeg påstå!

Bilen er veteran neste år btw

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ta over denne? Jeg må male 2 hus og bygge en veranda før jeg har tid til å godkjenne denne :P Kan byttest i svenskregga R32! :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo lyst på Tornadorød veterangolf, men så egentlig for meg en litt mer original bil til en litt rimeligere penge...

 

Motor og understellsoppgradering er greit, men interiøret frister ikke. Finnes de originale interiørdelene? Dashbord, seter osv? Må spørre, selv om jeg ikke regner med det. Bilen har vel vært slik den er nå siden før 2008 i alle fall... Er det gjort noen inngrep som vanskeliggjør å bygge tilbake til originalt dashbord for eksempel. Har aldri studert hva som skal til for å montere Golf 3 dash da det aldri har vært min greie, men hvor reversibelt er det?

 

Er bilen en opprinnelig GTI siden du skriver det i overskrifta? Er bilen kjørbar/flyttbar over noe avstand? Jeg tenker spesielt på bremser som henger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke dette er bilen for deg dersom du vil ha en tilnærmet originalbil.

Bilen var slik ved kjøp, og jeg har ingen originaldeler liggende.

 

Bilen er fint kjørbar ja, men tar på bakhjula først ved låsing av hjul.

Er ikke original GTI.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takk for tilbakemelding. Har for så vidt ingenting imot andre felger, senk, større motor og oppgradert hjuloppheng/bremser. Men karosseri og interiør foretrekker jeg tilnærmet originalt. Hadde den imidlertid vært en GTI originalt, hadde jeg nok vurdert å ta jobben med å bygge den tilbake...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.