#26 Skrevet September 20, 2011 Ligger en del info og bilder av montering av Cupra i tråden til den strøkne A3en som Jonas Ryengen hadde i sin tid http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=202216&page=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 20, 2011 Har sett den, og den er rett og slett vakker å se på! Tenkte ikke bare på bilder av A3, men også eventuelt andre modeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 20, 2011 Det ligger masse DIY på nettet, men det er egentlig ikke noe stress å montere cupraleppen. De to "stolpene" i midten må kuttes til ca under halvparten, også kutter du bort de overflødige taggene slik at du får leppa nærmere bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 20, 2011 Var egentlig ikke så vanskelig, bare jeg som dummet meg ut ved at jeg kuttet kantene _før_ jeg hadde satt på leppa, og da ble jo alt helt feil Så det er vel bud nr 1. Fest først, tilpass deretter haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 20, 2011 Voldsomt til mas ....Min A4 B6...(dårlig bilde dog...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 21, 2011 så sinnsykt mange som har montert dette i klubben så er det nesten lit sykt at ingen klarer å bare legge ut noen bilder av dette hehe du får monterer en selv da å legge ut bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...