Telemark:Klubbkveld 30/3-05

Anbefalte innlegg

Noen bilder fra Pizzahuset 30/3-05:

109-0982_IMG.JPG

109-0983_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er fler.......

109-0984_IMG.JPG

109-0987_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.......og enda fler.....

109-0985_IMG.JPG

109-0990_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.......og her er resten....ryyyyyyyyykende ferske....

109-0989_IMG.JPG

109-0991_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som et bra oppmøtet.. Ser fram til neste møte, da kommer jeg rullende i passaten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jævli feit den Mazdaen jeg ser på det ene bildet er aaa :tilber:

 

Men ellers så var det bra møte, litt stille i starten, men kom seg bra etterhvert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser også frem til å komme på et møte, måtte desverre jobbe i dag : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var som dere ser et bra oppmøte igår! De fleste har jo fått på sommerhjula, det var mange fine biler hos oss igår;) Heine var som alltid i form, og kommenterte bl.a. det som har vært tatt opp i klubben før, nemlig at det er viktig å ta godt imot nye medlemmer slik at ingen føler seg "utafor".

 

Ble også stilt spørsmål om vi skal fortsette med møte på Pizzahuset. Enkelte kommenterte at det hadde vært bedre med en plass hvor vi kan få kjørt film osv.. For min egen del tenker jeg da også på kaffetrakter, tilgang til internett osv. Trur det hadde vært en fordel, men vi får se hva vi får til. Kom gjerne med forslag!!

 

Til uka skal vi få tatt et styremøte slik at vi får klarlagt hva som skjer angående treff sammen med de lokale forhandlerene osv...

 

Kan jo også nevne her at vi sannsynligvis tar neste klubbkveld på Årnes kafeteria for å få med oss de som er fra øvre deler av fylket;) Men dette kommer vi tilbake til, følg med her på forumet!

 

Kjør pent i vårværet!

 

mvh Anders

-Nestleder'n-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så rimlig strøken ut den passaten på første bilde der ja.... hehe... bra møte, mitt første på pizzahuset. blei igjen kjent grunnet mitt udselvanlige flotte etternavn da seff. (som jeg har aldri gjort det før lissom). koselig gjeng dette. kjenner heldigvis noen der fra før, men blei godt tatt i mot av de andre som ikke kjente meg. og heine.... husk hvem du prater me i telefonen da vaffal.... hehe....

 

mvh mPeeet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.