Anbefalte innlegg

Kolonne fra Olrud 1730 eller?

 

regner med det blir det... som vanlig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra med oppmøte i dag da :) ... men, noen som har en anelse om hva den lyden i bilen min var for noe, når jeg skulle rygge å parkere? hehe, hørtes ikke helt bra ut.... prøvde å rygge å kjøre på alle slags mulige måter etterpå, men fikk ikke noen slik lyd da, så virket som et engangs tilfelle.... eneste jeg har gjort med bilen er å skifte til sommerhjul, hmmmm, hehe... hørtes ut som om noen hadde satt på et tau med mange sånne hermetikk bokser på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra med oppmøte i dag da :) ... men, noen som har en anelse om hva den lyden i bilen min var for noe, når jeg skulle rygge å parkere? hehe, hørtes ikke helt bra ut.... prøvde å rygge å kjøre på alle slags mulige måter etterpå, men fikk ikke noen slik lyd da, så virket som et engangs tilfelle.... eneste jeg har gjort med bilen er å skifte til sommerhjul, hmmmm, hehe... hørtes ut som om noen hadde satt på et tau med mange sånne hermetikk bokser på :D

 

Hørtes ut som du hadde småstein på bremseskivene/klossene dine.

Ble vel borte etterhvert?

Typisk dette når man setter på sommerdekka og det er masse småstein ute.

 

Nothing to worry about :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som du hadde småstein på bremseskivene/klossene dine.

Ble vel borte etterhvert?

Typisk dette når man setter på sommerdekka og det er masse småstein ute.

 

Nothing to worry about :D

 

hehe.... hørte ikke noe mer til det etter at jeg hadde parkert.... hehe.... heldigvis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for møte i dag. Mange hyggelige folk å prate med. Måtte dessverre reise brennkvikt da klokka ble mange og svinestek med fløtegratinerte poteter sto klart på bordet hos svigermor.

 

Stikker nok innom neste gang jeg er på Hamar også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hyggelig at du tok turen til oss,

var synd at du måtte dra så tidlig.

Men du er velkommen igjen !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snufs fikk ikke komet i dag, dette har vært helgen fra helvete, men får prøve og dukke opp neste gang da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.