Audi RS2 orginal motor ADU ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

lurer på å kjøpe meg en orginal ADU RS2 motor istede for den motoren jeg har som er kraftig oppgradert..

 

bytte kan også være intresangt;)

 

vet du av eller har en motor på lur si ifra: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger Warsla har en til overs. Send han en PM og du kan godt si jeg har tipset deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne

 

 

Komplett AAN da? veldig nert iallefall kansje: rolleyes:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk og takk.. nej AAN er ikke helt det samme for meg da det er KUN orginalt som duger for min del:) beklager..

 

er i kontakt med roger om motor så da er det bare å krysse fingrene for at jeg får oppfylt mitt julegaveønske;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne om du har eller vet om en ADU motor til salgs.. så orginal og komplett som mulig:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne om du har eller vet om en ADU motor til salgs.. så orginal og komplett som mulig:D

 

Hva din motor består av? hva deler må stå på motoren du ønsker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne da min nå er tatt ut av bilen;) bytte er av intresse:) men så orginal ADU motor som mulig og må være komplett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe mange takk for tipset men har vært i kontakt med erik en god stund allerede.. men da var han usikker på salg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.