#1 Skrevet September 14, 2011 lurer på å kjøpe meg en orginal ADU RS2 motor istede for den motoren jeg har som er kraftig oppgradert.. bytte kan også være intresangt;) vet du av eller har en motor på lur si ifra: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2011 bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2011 Roger Warsla har en til overs. Send han en PM og du kan godt si jeg har tipset deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2011 bumper denne Komplett AAN da? veldig nert iallefall kansje: rolleyes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2011 takk og takk.. nej AAN er ikke helt det samme for meg da det er KUN orginalt som duger for min del:) beklager.. er i kontakt med roger om motor så da er det bare å krysse fingrene for at jeg får oppfylt mitt julegaveønske;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2011 bumper denne om du har eller vet om en ADU motor til salgs.. så orginal og komplett som mulig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2012 bumper denne om du har eller vet om en ADU motor til salgs.. så orginal og komplett som mulig:D Hva din motor består av? hva deler må stå på motoren du ønsker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2012 bumper denne da min nå er tatt ut av bilen;) bytte er av intresse:) men så orginal ADU motor som mulig og må være komplett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2012 Er dette noe Aleksander? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231762 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 15, 2012 hehe mange takk for tipset men har vært i kontakt med erik en god stund allerede.. men da var han usikker på salg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 15, 2012 Står en ADU motor i denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=222405&highlight=90+quattro Bytter du om på motorene og selger bilen igjen, gjetter jeg på at du har fortjeneste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...