Noen som kan hjelpe? (Hvilken spoilerleppe og hvor selges den?)

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken spoiler/leppe dette er? Den ble ødelagt i helga og jeg finner ikke ut hvem det er som lager disse : bh : .

Den monteres over det som er originalt på Golfen..

golfen.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilken spoiler/leppe dette er? Den ble ødelagt i helga og jeg finner ikke ut hvem det er som lager disse : bh : .

Den monteres over det som er originalt på Golfen..

 

Projektzwo eller hvordan det skrives.. :) Har det på golfen til dama..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åkei : ja :

Da må jeg bare begynne å lete da. Irriterende å ha bilen i bare 14 dager før det smeller. Ikke store skaden, men nok til at jeg må bytte den.

 

Takker og bukker for det raske svaret! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt det? Har funnet det en plass, og der skulle de ha 4200,- for en. Noe som er hårreisende når denne saken egentlig er ei lita leppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peiling? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peiling? :confused:

 

 

vet hellanor tok det inn før, men noen som sa de hadde sluttet med det men du kan jo høre med de.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, fuck it.

De tok ikke inn noe mere, fikk et godt tilbud på R32 spoiler, så jeg kjøper den i stede : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av R32-spoiler'n??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet av R32 spoiler'n

r32.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye måtte du gi for R32 spoileren??

 

Knut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet av R32 spoiler'n

Peeeent :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok en Projektzwo front ja. Hellanor hadde dette merket før men nå har Powerzone tatt over. Kan godt tenke meg at dette ikke var noe billig fanger/leppe akkurat.

 

NB....fronten er nok laget av en spesiell type plast som ikke lar seg plastsveise, men denne kan limes...!! Hvis ikke skaden er altfor ille hadde jeg villet prøve å få limt den...gjorde dette på min T4 for en del år tilbake å det ble så godt som nytt!!!! :D:D

 

Hvis du ikke gidder å lime den, kan det være at jeg kjenner en som kan være interssert i å kjøpe den av deg for en rimelig penge.

 

R32 fronten er dødsrå...og den er det heller ikke mange andre som har...nice:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan sikkert bli enige om en pris ja Endre. Kan ta noen bilder hvis han kompisen din vil ha det for å se an skadene. Er 2 sprekker, ingen biter som mangler.

 

Knut: Må gi 3499,- for R32 spoiler'n. Billigste jeg har sett så langt iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener møller også kan sakffe Projektzwo mener å ha sett no Projektzwo styling i butikk utstlinga dems

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer nok det, men problemet er prisen. Nå hørte jeg ikke etter prisen på det jeg allerede har, men en R32 spoiler, og den skulle de ha "bare" 9000,- for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sjansen stor for at det er glassfiber i den R32 spoiler'n?

Det er vel ikke noe pluss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 2700,- + frakt for min R32 fanger, den er dessverre i glassfiber da, men så ut til å være av bra kvalitet og finish.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du den da Erik? Er jo litt redd for at det skal sprekke når det blir kaldt da. Tåler ikke rare greiene hvis det er kaldt i lufta hører jeg snakk i. Avhengig av tykkelse dette så klart. De sa at det var lagt inn en spesiell mykner i glassfiberen slik at man unngikk dette. Er det noe å stole på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra DTS i Tyskland, produsenten av den fangeren var Carline. Bestillte komplett styling, fikk gratis frakt til og med:) Kun fangeren som var i glassfiber, resten var plast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke hatt noen problemer med at glassfiberen sprekker? Eller bruker du ikke bilen på vinterstid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke montert det ennå, så det vet jeg dessverre ikke. Men jeg har aldri vært fan av glassfiber. Men det er jo mye styling som kommer i glassfiber, så det burde jo være passe holdbart. Eneste ulempen jeg vet om er at noen ganger så sprekker coatingen dersom en subber litt hardt i asfalten, så begynner det å smuldre og sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders: Hvor kjøpte du den?? Lurer på å kjøpe slik selv..

 

Knut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan sikkert bli enige om en pris ja Endre. Kan ta noen bilder hvis han kompisen din vil ha det for å se an skadene. Er 2 sprekker, ingen biter som mangler.

 

Kan du få lagt ut noen bilder av sprekkene??? Er meget interessert i å kjøpe denne av deg for en riktig pris...!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, fuck it.

De tok ikke inn noe mere, fikk et godt tilbud på R32 spoiler, så jeg kjøper den i stede : ja :

 

Lurt valg! Er jo klasseforskjell opp til R32 fronten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endre: Kan legge ut noen bilder i morgen. Jobber ettermiddagsskift i dag, så jeg rekker det ikke i dag. Skulle ha ca 2500,- å fikse det på verksted.

 

Knut: Jeg kjøpte den til Maxam-tuning. Har ikke fått spoileren enda (bestilte den i går), men virka som et seriøst firma. Her er linken til spoileren: http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_91_107&products_id=2732

 

Takk for det Ronny :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.