Ledig verkstedsplass i Molde (sentralt) fra nyttår.

Anbefalte innlegg

En av gutta har impulskjøpt seg hus, og vi får derfor en ledig plass på verkstedet.

Sentralt i Molde med låsbar metallport. Vi er pr idag 4 stykker som deler på leia, ca 100m2 + kontor og toalett. Tilgang på vann og 16amp-kurs er det også. Og vi har kjøleskap og mikrobølgeovn på plass. :D

Det er ikke oppvarmet lokale, men pga det står diverse maskiner i et hjørne og genererer varme, samt at det er nye vinduer og ligger under bakkenivå har det vært veldig fine temperaturer der sålangt.

 

Det er ikke høyt nok under taket til konvensjonell løftebukk, men sakselift eller jekk+bukker brukes helt fint.

 

Leia er ca 1400kr pr mnd pr pers, inkl strøm. 3mnd depositum.

 

Jeg kan kontaktes på 91523610 ved andre spørsmål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Impuls og impuls Fru. Blom..;)

 

Fine lokaler og hyggelige folk, her er det bare å benytte sjansen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som har kjøpt Endre? evnt hvor?

 

Har foreløbig mitt eget verksted men om jeg blir kasta ut derfra i nermeste framtid tar jeg kontakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt en kåk på Berg/Kviltorp. Dobbel carport som skal bli garasje. Har ikke råd til å leie et eget krisesenter ved siden av lånet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ledig plass. Mulig vi også kan få ledig litt før, men vi tar utgangspunkt i nyttår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump!

 

Kan se ut som om det blir 2 ledige plasser på nyåret faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verksted plass med oppbevaringsmuligheter til leie fra 01.01.2012 i Moldeliveien sammen med tre andre yber sosiale karer.

Lyse og varme lokaler med epoxy på gulv, kontor med kjøleskap(øl),micro(lunsj) og vannkoker(kaffe). Det er toalett og vanntilgang på tre plasser. I etasjen over er det butikk med ferskvaredisk for enkel tilgang til nødvendige forsyninger mens arbeidet pågår. Prisen er utrolige 1375kr ink. Strøm. Ta kontakt med meg for mere info tlf 90017189

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har vi fått inn en BMW E28 535M, men vi regner med at det blir enda en ledig plass fra sommeren av da jeg skal flytte selv. :)

Så ta kontakt om det er noen som er interessert i en mekke/polere/chippe/drikkeogkoseseg-plass sentralt i Molde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.