Photoshoot Festplassen TUSEN TAKK TIL ALLE SOM MØTTE OPP FOR EN FLOTT DAG :)

Anbefalte innlegg

Kråkenesmarka har jo fått ett slikt flott bygg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte no å bruke bil.... :P skal vi ta resten pr tlf so vi ikkje fylle tråen opp med sjetpreik elle? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fortelle at Sindre har tatt godt og vel 1000 bilder i dag ;) så regner med det blir noen bra.. hehe :) Kommer ikke så mange ut, men en hel del blir dt :) dyktig fotograf.. Takker han for innsatsen i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det sies at jeg tar mange bilder i serie da. Altså, når jeg tar bilder av noe så kjyler jeg på med flere bilder, for da vet jeg at jeg får flere som er helt skarpe. Har lært den harde veien at for mange bilder er bedre enn for lite ;)

Har fått et par spørsmål om hvordan jeg vil gjøre det med utlevering av bilder.

Jeg kommer til å legge ut alle bildene her på forumet i en oppløsning på rundt 1024x768 eller noe, en oppløsning som er helt grei mtp. størrelse på visning og lastetid her på forumet.

SÅ kommer jeg til å legge ut alle bildene på en logintjeneste jeg har på mine nettsider. Her blir alle bildene lagt ut høyoppløselig og blir passordbeskyttet. Alle som var med vil få en PM av meg med link og passord til dette.

Jeg gjør det slik på denne måten da folk kan bruke forumbildene her så mye de vil til forumbruks osv, mens de høyoppløslige blir til f.eks print, bakgrunner på hiddenmaskiner osv.

Tilslutt vil jeg takke alle som møtte opp her idag. Over 30biler er bare ufattelig bra!

Ble virkelig synd med at vi ikke fikk helikopter, men vi kan kanskje ta det igjen til neste år? Som jeg sa idag på shooten, jeg flytter til England over sommeren neste år og ville da gjerne ha vært med på ett slikt arrangemang før jeg "stikker"... pluss da har jeg mest sannsynligvis bil MED skilter :P

De pengene vi fikk inn idag, skal vi sette dem på sparing til neste års shoot eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe spørs om vi lar deg flytte så lett ;-) gleder meg til og se resultatet av bildene :-) når det gjelder overskudd har vi dette på agendaen til møtet på tirsdag. De kommer til og gå til ett eller annet arrangement for klubben ihvertfall :-) vi kan nok få litt tilskudd fra hovedstyret til ev fremtidige arrangement og :-) kommer med noen forslag etterhvert så kan vi ha avstemning :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte litt på dette idag, og det kan jo eventuelt øremerkses til formålet det var tiltenkt.

André er en kjempekar så han ordner sikkert helikoptertjeneste igjen. Hvis jeg ikke tar feil så var vel piloten innom for å beskue hva hun egentlig skulle se fra luften :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinnsykt bra gutta. dette dro dere i land på en utrolig bra måte. gleder meg virkelig til å se flere av bildene når dem er ferdig redigert.

*nesten så jeg vurderer å flytte til bergen visst dette blir en trend* :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinnsykt bra gutta. dette dro dere i land på en utrolig bra måte. gleder meg virkelig til å se flere av bildene når dem er ferdig redigert.

*nesten så jeg vurderer å flytte til bergen visst dette blir en trend* :)

Velkommen skal du vera :) Ja detta bar MORRO : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte litt på dette idag, og det kan jo eventuelt øremerkses til formålet det var tiltenkt.

André er en kjempekar så han ordner sikkert helikoptertjeneste igjen. Hvis jeg ikke tar feil så var vel piloten innom for å beskue hva hun egentlig skulle se fra luften :)

Ja piloten var innom og slo av en prat :) Fikk visittkort så vi skal holde kontakten med hun.

Eg er helt klart med på og få helikopter en annen gang :) Hadde vært kanonbra.. Synd det ikke er søndag i dag :P nyydelige været jo :)

Skal lage en egen tråd med forslag til ting vi kan finne på fremover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer til alle som var til stede (og spesielt de som arrangerte) med det som virker som et kjempeopplegg! Og ikke minst for god PR i BA i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer til alle som var til stede (og spesielt de som arrangerte) med det som virker som et kjempeopplegg! Og ikke minst for god PR i BA i dag :)

Da kjem meir av denna sorten ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner mer bilder eg :S

Hvordan ligger du ann Sindre ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber med saken nå.

Er på skole 8-10timer daglig nå for tiden så går litt tregt med bildene akkurat nå.

Skal få lagt ut noen ikveld iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber med saken nå.

Er på skole 8-10timer daglig nå for tiden så går litt tregt med bildene akkurat nå.

Skal få lagt ut noen ikveld iallefall :)

Gleder meg :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir disse treffene annonsert? Her på lolkalsiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både her på forum og på våre nye Facebook sider..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både her på forum og på våre nye Facebook sider..

Hovedtråden vert her på forum, men vert og varsla på fjesboka med link til forumtråden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.