Photoshoot Festplassen TUSEN TAKK TIL ALLE SOM MØTTE OPP FOR EN FLOTT DAG :)

Anbefalte innlegg

Dette med plassering av bilene, i forhold til farge, årsmodell eller bare modelltype.

Jeg tror det blir mye logistikk å få til, iallefall hvis alle 25-30 kommer nesten samtidig. Så mitt forslag er å plassere folk ettersom når dem kommer.

 

Når folk kommer kjører dem opp med overgangsfeltet, her er kun 0,5cm kant eller noe. Når dem har kjørt inn setter dem bilene slik som avbildet under. Så guider jeg og et par stykker hver bil videre og hjelper til med oppstilling slik det blir mest mulig likt på hver side av hesteskoen.

 

skjermbilde20111015kl16.png

 

Jeg tenkte å ta meg turen nedom der en dag for å se sann ca hvor mye plass vi har pr bil.

Noen som melder seg frivillig til å komme 10min tidligere og være med på hjelping av oppstilling?

 

Eg kommer selvsagt tidligere så eg kan bidra med dette og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må få med meg dette : ) er jo ganske så ny her så er vel god mulighet for å bli kjent med folk og sånt, sign me up for this. :)

 

er bare å håpe på fint vær nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som melder seg frivillig til å komme 10min tidligere og være med på hjelping av oppstilling?

 

Kan stille litt før og hjelpe til eg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en ide med litt forskjellige "poseringer" på bildene?

Noen med bileier ved siden av sin bil, noen med alle medlemmene samlet mitt på plassen forran bilene, noen hvor alle feks har panser åpent? En dør åpen? Osv...

Bare en ide..., men for alt jeg vet er jo kanskje dette standar på store og ekslusive fotograferinger som dette?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må vel fotografen få bestemme? Kan godt hende han har ein lur idé;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må det sies at det alle er fotografer her :P

Min tanke, regner med også Jon tenker det samme, bakom dette var noe ala Oslo lokallag hadde først, en photoshoot hvor de fleste fikk sjanse til å leike seg med kamera, samtidig som det blir sosialt og vi alle får skjitpreike litt om bil :P

 

Det var i tankene mine å få til noe likt Jørn Ove over her sier, at vi har bilder hvor kun bilene vises, bilder hvor personene som er med står midt i hesteskoen og bilder hvor hver person står med hans/hennes bil. Fra helikopteret håpte jeg iallefall å få med et bilde hvor alle stod samlet midt i hesteskoen å ser mot kamera.

 

Er det ønsker om bilder med panserene oppe kan vi lett fikse det også!

Kom gjerne med forslag på hva dere vil se!

 

Slik jeg ser det blir festplassen en photoshoot hvor vi får bilder som viser lokallaget og at det er Bergen. Bilder som kan representere lokallaget er vell en passende beskrivelse :P

 

På de andre plassene videre tenkte jeg det noe ala slik Oslo lokallag hadde. :)

 

I skrivende stund viser langtidsvarslet at det blir overskyet med laber bris, 9-10grader og 1-2mm nedbør per 6. time.

Mao. ikke såååå gale vær egentlig...iallefall ikke for å være Bergen :)

 

Siden jeg er billøs, takket være en unevnt instans oppe i Ålesund, og holder på med en fotoutdannelse så skal jeg selfølgelig prøve mitt beste på å få gode bilder. Også, hvis noen har spørsmål innen foto, om det så måtte være teknisk eller noe annet, så er det bare å spørre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er helt enig. Eg ser på dette like mye som ett treff som en ren shoot :) Er helt enig med Sindre i det han har skrevet over her.

Eg har ett annet spørsmål til dere som er med på dette. Er det noen som er skrivekyndig og kan lage en liten reportasje om dette til Treffpunkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig :) Dette blir morro :)

Så lenge det ikke er snø eller glatte veier, for jeg MÅ ha sommehjulene på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig :) Dette blir morro :)

Så lenge det ikke er snø eller glatte veier, for jeg MÅ ha sommehjulene på :D

 

Hehe da er vi 2 :) Kan ikke ta bilder med vinterhjul :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe da er vi 2 :) Kan ikke ta bilder med vinterhjul :P

 

Eg henter nye felger og dekk på onsdag, så eg SKAL ha nye felgene på :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil gjerne bli med om eg får plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil gjerne bli med om eg får plass?

 

Klart dt er plass :) Du er notert :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plass til ein golf og?

 

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er plass til alle fra lokallaget som vil være med,Målet må jo være å fylle festplassen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da nærmer det seg med stormskritt, alt er nå klart til shooten blir kanonbra. :) Vil bare minne alle på at de må møte senest kl 13, og at alle må ta med 250kr i kontanter. Vi vil kjøre bilene inn slik Sindre har beskrevet litt lenger bak her, så plassere en og en bil etterhvert. Vil da og skrive opp navn og ta betalt når din bil blir plassert. Ser ut til at dt blir litt mediadekning rundt dette og så bare og møte opp folkens. Les gjennom første post for info og regelverk :) VEL MØTT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har ein kammerat med ein nydelig A5, lure på om han kan vera med, han er ikkje medlem av vacn club, men lurer på å bli det:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart han kan komme

 

Hvis, mot formodning de øvrige instanser skulle finne ut at dette er jo en gyllen mulighet til å snurpe sammen en del biler i noten så hadde ikke jeg blitt lei meg for å få en sms med en liten advarsel fra de som er der først på tlf: 90138843

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har ein kammerat med ein nydelig A5, lure på om han kan vera med, han er ikkje medlem av vacn club, men lurer på å bli det:-)

 

Du får si at forutsetningen er at han blir medlem ;) hehe.. Klart han kan komme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart han kan komme

 

Hvis, mot formodning de øvrige instanser skulle finne ut at dette er jo en gyllen mulighet til å snurpe sammen en del biler i noten så hadde ikke jeg blitt lei meg for å få en sms med en liten advarsel fra de som er der først på tlf: 90138843

 

Samme her.

41122747

 

Skal ta utskrift av numrene som kommer opp her så vi kan sende ut noen sms dersom dette skulle skje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg dukker opp om eg kan, ble ikke jobb i helgen men skal muligens og hente bil med min far.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har ein kammerat med ein nydelig A5, lure på om han kan vera med, han er ikkje medlem av vacn club, men lurer på å bli det:-)

 

Shooten er egentlig for Klubbmedlemer. Men når me har ein mulighet for å få ein ny medlem, er han so klart velkommen :) BRING IT ON : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har ein kammerat med ein nydelig A5, lure på om han kan vera med, han er ikkje medlem av vacn club, men lurer på å bli det:-)

 

Lett å bli medlem her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.