Photoshoot Festplassen TUSEN TAKK TIL ALLE SOM MØTTE OPP FOR EN FLOTT DAG :)

Anbefalte innlegg

Ja eg vurderer å vaske bilen til neste shoot:) , men godt det er noen mnd til siden jeg ikke klarte det på 1 mnd:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for godt oppmøte idag folkens!

32stykker + noen som kom på slutten er slettes ikke værst.

Skal se å få redigert til alle bildene snarest mulig, men nå er det en rask time på sofaen først...høhø

I mellomtiden ett raskt bilde, så kan resten av bildene legges inn på maskinen menst jeg snorker på sofaen ;)

dsc71611.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til dere som fikk arrangert dette!

Veldig bra oppmøte :)

Gleder meg til bildene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slo meg med 2 min der Odd Erik:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo bare helt kanon :) hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var helt konge dette her ja :) Kjekt at det endelig passet 100% å bli med for meg. Hadde bilen klar, tid til å være der og var godt kledd :D Kunne gjerne vært med å tatt flere bilder, men det blir forhåpentligvis flere muligheter :) Kult om vi kan få til ett årlig treff med invites til resten av klubben. Det MÅ jo ikke være banekjøring slik som det har vært på eikår tidligere. Festplassen var jo YPPERLIG til sånt formål :) Det har ikke pleid å komme så mange på eikås at festplassen hadde blitt full heller. Ellers så er det jo mange andre steder det går an å samle folk og biler for en utstilling :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var helt konge dette her ja :) Kjekt at det endelig passet 100% å bli med for meg. Hadde bilen klar, tid til å være der og var godt kledd :D Kunne gjerne vært med å tatt flere bilder, men det blir forhåpentligvis flere muligheter :) Kult om vi kan få til ett årlig treff med invites til resten av klubben. Det MÅ jo ikke være banekjøring slik som det har vært på eikår tidligere. Festplassen var jo YPPERLIG til sånt formål :) Det har ikke pleid å komme så mange på eikås at festplassen hadde blitt full heller. Ellers så er det jo mange andre steder det går an å samle folk og biler for en utstilling :)

Helt enig med deg :) Nå blir det ett styremøte på tirsdag og agendaen er blitt rimelig lang for og legge en plan for slikt fremover. Entusiasmen for og blåse skikkelig liv i lokallaget er ihvertfall definitivt til stede :)

Satser på mange gode treff og eventer med dere alle fremover. Hørte eg (H)julebord? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette var kjempegreier, men vi skulle hatt en egen mediatråd no kansje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette var kjempegreier, men vi skulle hatt en egen mediatråd no kansje.

Sindre skal lage en egen tråd når han har bildene klar :) kommer nok mer info etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

T9/Skal se å få redigert til alle bildene snarest mulig, men nå er det en rask time på sofaen først...høhø

En rask time på sofaen... Veeeeeeeel :P Er jo ingen som venter på bilder, treigen... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, ble 3 timer på soffaen de gitt :P

og her våkner jeg til BA-greier...hoho!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En rask time på sofaen... Veeeeeeeel :P Er jo ingen som venter på bilder, treigen... :P

Venter ikkje her nei : bh :: bh : SINDRE du må vakna : sove :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Give the man a break :) Vært en lang dag for sauegjeteren også tenker jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, og eg som trodde vi skulle få noe fint og se på ;) hehehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dsc7314.jpg

Første bilde i rekken : haha :

Vart skræmt no ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte og mye fint og se på her idag ja :) Neste gang stiller jeg nok med bil jeg og ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg :) Nå blir det ett styremøte på tirsdag og agendaen er blitt rimelig lang for og legge en plan for slikt fremover. Entusiasmen for og blåse skikkelig liv i lokallaget er ihvertfall definitivt til stede :)

Satser på mange gode treff og eventer med dere alle fremover. Hørte eg (H)julebord? ;)

Ve dokke ha (H)julebord stille Førde med lokale og minibane :P

Kor skal eg føre øve dei 250,- eg ikkje fikk levert fra meg idag??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ve dokke ha (H)julebord stille Førde med lokale og minibane :P

Kor skal eg føre øve dei 250,- eg ikkje fikk levert fra meg idag??

Korleis lokale du har rota fram?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.