Photoshoot Festplassen TUSEN TAKK TIL ALLE SOM MØTTE OPP FOR EN FLOTT DAG :)

Anbefalte innlegg

-Mulig jeg stiller på dette :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne på dette! Bra initativ!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært litt bekymret angående plass til oppstilling, og da spesielt siden jeg ikke har målt noe.

Tok å leitet opp ett satelittbilde fra google og kopierte en bil som kjørte på veien ved siden av. Da får jeg ca gjennomsnittlig bilstørrelse riktig iforhold til zoomfaktor.

 

Tror jeg tellte 34-35 eller noe...over 30 iallefall, så tror det skal gå fint.

Blir det total mangel på plass kan vi plassere noen bilder i ett mønster imellom hesteskoen.

skjermbilde20111021kl19.jpg

 

Jeg snakket også med pilot her en dag og diskuterte dette med høyde osv.

Det jeg hadde håpt var at når helikopteret svevde over dammen at alle samlet seg til en flokk og f.eks gikk mitt i hesteskoen. Da har vi mulighet til å få bilder som kan representere lokallaget i alt fra Treffpunkt til fremtidige søknader om diverse ting... :)

 

Jeg har gitt beskjed om at jeg ønsker bilder fra begge vinkler, altså fra over paviljongen, slik vi får noe å velge mellom :)

 

Ser også ut til at solen kommer til å bikke litt frem på søndagen, iallefall ifølge yr.no. For håpe det blir realiteten og at vi iallefall slipper regn. Litt overskyet med noe sol er egentlig best mtp. bilder, slik at det blir nok tegning i skyene og ikke helt slappt :)

 

MEN, når vi skal videre...hvor skal vi?

Har hørt om et par som må stikke rett etter dette, barnepass osv, men hvor mange blir med videre? Her må vi selfølgelig velge plass utifra hvor mange vi er. Jeg personelig stemmer for den plassen borti sandviken, og da med cruising gjennom sentrum : rock :

 

Hva tenker folk med å stikke en plass etterpå å spise noe? Alternativt ei øl eller to for oss som ikke kjører (eller er avskiltet, heh).

 

 

og tilslutt, JEG GLEDER MEG SOM FAEN! :D

Om det skulle være noe folk lurer på så kan jeg kontaktes per 41520963.

91877310 (primérnummeret mitt) er ikke istand nå ettersom Telenor har kuket det HELT til etter jeg byttet til Tele2.

 

Tar også med meg noen 2 showplates hvis noen instanser møter opp. "Nei, denne bilen er ikke registrert herr politimann...vi har kjørt den på henger hit." hehe

 

Edit: Alle bildene jeg tar vil ha redigerte skiltnummer. Ala dette; http://img37.imageshack.us/img37/815/dsc3595h.jpg

Da slipper folk problem med diverse instanser snoker, tyverifare osv osv. Håper alle andre gjør tilsvarende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser veldig bra ut :D

Gleder meg som F*** jeg og :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN, når vi skal videre...hvor skal vi?

Har hørt om et par som må stikke rett etter dette, barnepass osv, men hvor mange blir med videre? Her må vi selfølgelig velge plass utifra hvor mange vi er. Jeg personelig stemmer for den plassen borti sandviken, og da med cruising gjennom sentrum : rock :

 

Hva tenker folk med å stikke en plass etterpå å spise noe? Alternativt ei øl eller to for oss som ikke kjører (eller er avskiltet, heh).

 

 

 

Jeg er med videre. Cruising gjennom sentrum blir bra. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er LEKENT med videre:D

Og stiller med egne skilt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med all day long

 

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årh, hadde blitt med om eg ikkje hadde bytta til vinterdekk:o burde absolutt hatt på sommerfelger på et sånt bilde :P men tar gjerne en tur bort og kikker i løpet av dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går an å ta de med, og skifte på Festplassen?;)

Jeg kan stille med jekk og latmannsarm:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinterdekk på bil er DÅRLIG unnskyldning folkens, tar maks timen å bytta....... ;) møte opp møt opp :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinterdekk på bil er DÅRLIG unnskyldning folkens, tar maks timen å bytta....... ;) møte opp møt opp :D

 

Time? 20 min maks:p Lagt inn i tidsplanen min at eg legge om til sommerdekk før eg siger inn hvertfall. Mange som køyre frå Knarvik imorgon? Liten kolonne innover?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med skiltplater og klistermerker om noko skulle ha behov for det ;)

 

Skulle gjerne vert med videre og men har med 2 små fremtidige VACN medlemer so må nok kjøyra heim etter på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger merke til at eg virkelig vil vera med på detta! ser ut til å bli eit heilt konge arrangement :) synd at eg er på stord på det tidspunktet :(

Men flott tiltak av de som er med på å arrangere dette, og av de som stille opp for å vise fram VACN Bergen Lolkallag.

 

Dere får ha lykke til med vêret imorgen da, og ta mange fine bilder og legge ut på nettet slik at vi som ikkje var med kan få se på hvordan det såg ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årh, hadde blitt med om eg ikkje hadde bytta til vinterdekk:o burde absolutt hatt på sommerfelger på et sånt bilde :P men tar gjerne en tur bort og kikker i løpet av dagen :)

 

Hvis du går stiller uten bilen, så kan du få sitte på med meg på cruisingen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg svinger bortom uten bil.

På det nåværende tidspunkt er den desverre estetisk nedprioritert :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjør det:) kan sitte på om du ønsker å vere med videre på cruisingen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg svinger bortom uten bil.

På det nåværende tidspunkt er den desverre estetisk nedprioritert :P

 

Alle medlemer er velkommen med eller uten bil : rock :

og ta gjerne med potensielle nye medlemar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var forbi ute ved måseskjæret idag, og stakk bort og tok noen bilder av plassen ved saltimport, den ser slik ut:

 

CIMG0571.jpg

 

CIMG0574.jpg

 

CIMG0575.jpg

 

Kunne det vert en ide å ta bilder ute ved Falck Nutec/Gravdal? Stort kaiområde der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inn mellom den siloen og veien som går opp til høyre, er det en krok som er rimelig fet å ha som bakgrunn!

 

Mange som køyre frå Knarvik imorgon? Liten kolonne innover?;)

Jeg står på Essoen på Frekhaug og vasker bil fra ca klokken ti:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har plass på jobb til bilvask, om folk vil slippe å betale for vatn;) Steamer og spring med varmt vatn for å fylle bøtta med: vinke : Har ikkje tak men sola skinne vel ikkje så sterkt no. Kvassnessvegen 33 er adessen, midt i Knarvik sentrum. Lett å finne, berre å følge dei oransje gravemaskinene som står med graveaggregatet rett opp. Blir stående der nede fra kl 9 og utover så om nokon vil stikke innom og vaske bilen er dere velkommen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir kongebra :) Satser på at vi får eg uforglemmelig opplevelse alle sammen :)

Vil bare minne dere på at ikke alle må komme for tidlig da vi i utgangspunktet disponerer plassen fra kl 13.00

Eg kjører fra Radøy i 9 tiden så kanskje eg stikker innom deg Kim Andre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har plass på jobb til bilvask, om folk vil slippe å betale for vatn;)

 

Jatakk:p

Nå har de jo endelig ordnet veien ned dit, så jeg dukker nok plutselig opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til i morgen gutter!

Håper vi får nyte av mange phete bilder : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til i morgen gutter!

Håper vi får nyte av mange phete bilder : smil :

 

Takk takk :)

Vi skal få laget til en sak til treffpunkt rundt dette :) Gleder meg til og se ferdig resultat av bilder.

Krysser alt av fingre for fint vær ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da oppdatert første post med nødvendig info og deltagerliste. Håper alle som skal delta kan lese gjennom denne slik at alle har en felles forståelse for hva som skjer i mrg. :)

Dette blir KANONBRA :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.