Verdensprosjektet næmer seg lakkering

Anbefalte innlegg

Etter mye mekking og skruing ser jeg frem til lakkering av golfen som har fått seg audi 1.8T motor. Men er det noen som kan sprøyte den ? Har lakk og bilen er ferdig pusset ned.. Bør ha lakkboks og være rimelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan nå ble jeg helt varm i toppen.. Hva Fa** er vitsen med å rettskrive på lokallagssiden vår kan vi FA**ikke få skriva hvordan vi vil her heller nå? Hvorfor jeg bare spør hvorfor...

 

 

Gleder meg til å se bilen din ferige Espen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sattan nå bler eg heilt varme i toppen.. Ka Fa** e vitsen med å rettskriva på lokallagssiå vår kan me FA**ikke få skriva kossen me vil her heller nå?????????????????????????? Koffor eg bare spør koffor............................

 

 

Gleder meg til å se bilen din ferige Espen..

 

Kanskje fordi alle kan lese hva som står der? Men skriver du slik kakle som det der så er det ingen som forstår hva du vil frem til..

Står også i forumreglene som du har samtykket i, paragrafen husker jeg ikke. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt korrekt.

Forumet bør kunne leses av alle. Riktignok skal det sies at det skal

være litt takhøyde for dialekt på lokallagsforumene, men de mest

ekstreme tilfellene bør likevel unngås. Håper dere har forståelse

for dette, men uansett - sånn er det nå bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare frem til om noen kunne lakker bilen. Men synes resten av Norge kunne tatt et lite kurs i Stavngersk. Bor for tiden i Oslo å ingen skjønner noe her. IKKE TA DETTE FREKT!

 

Lenge leve meg å deg å den goe rrrrrrrraser lyden.!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lenge leve stavanger og blondinene til Ola

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare frem til om noen kunne lakker bilen. Men synes resten av Norge kunne tatt et lite kurs i Stavngersk. Bor for tiden i Oslo å ingen skjønner noe her. IKKE TA DETTE FREKT!

 

Lenge leve meg å deg å den goe rrrrrrrraser lyden.!:)

 

Ikke noe å beklage ;)

 

Siden du bor i Oslo for tiden så er det kanskje i Oslo du vil ha sprøytet bilen eller den den i Stavanger ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Espen Dale, velkommen i klubben, på forumet og i stavanger lokallag :)

 

Er det du som har den røde Golfen som jeg var å så på når du holdt til på madlasandnes ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen står forsatt på madlasandes ja. Holder til i oslo i 2 mnd til så er det hjem til goe gamle stavanger. Tenkte å få lakert bilen i løp av sommeren. Det sviver jaffal nå så litt framgang er det. Hvordan går det me S4 prosjektet i passaten da? du vet ALT går!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Espen !

 

Ser du har satt inn 1,8 t i ein Golf III.

Lurer litt på eit lignande prosjekt med ein Vento.

Denne bilen vil bli rigget for løpskjøring i Spesial Saloon.

Kor mye arbeid var det å få til å funke ?

Ka girkasse bruker du ?

Original 1.8 T innsprøytning ?

 

Håper på nogen svar før eg eventuelt setter i gang med planane mine !

 

CSR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt prosjekt har vært mye arbeid. Mye pga lite info om dette til 3er, Fant ingenting jeg. Bilen var oginalt 1,4cl.

Alle motorfester e hjemmelaget. Brukt orginale audi me litt modifikasjon.

Fikk tak i motor me ALT trodde jeg men manglet mass. Hadde ledningsnett å speedo. Men manglet en del små dubeditter. Etter å ha fått tak i alt dette var startsperra neste problem, Ingen klarte knekke den så det ente me hiddensprut å hele ledningsnette vekk. Jeg måtte jo bygge om bremser understell osv i tillegg. Men godkjenning av prosjekktet vil bli et eget kapittel. Har sett en del som har satt denne motoren i golf2 men kun sett en i england me denne (en vento faktisk). Dårlig me info på nette om ombygingen men er joo derfor den er så kul.. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker en audi1,8t kasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men lurer litt på hva motorfester bruker de? ser jeg kunne brukt det ene orginale vis jeg hadde hatt en annen girkasse. Men står ingenting om hva de bruker på sidene? Der de orginale audi sitter? Mulig jeg ikke tenner på alle plugger i dag men? Noen som vet?

 

1motorfeste er vel litt lite.. TRYLL TRYLL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forstod ikke helt denne meldingen med hva du har sett i England jeg,

men om du - Cato altså :D - hører med

Performance VW (http://www.performancevwmag.com) så hadde de en artikkel

om DIY 1.8T ombygging, dog på en golf 2. Nummeret er 101 mars '05.

 

Men nå lar vi verdensprosjektet gå sin gang, og tar evt 1.8T på PMer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er d ingen som lakkerer billig i stvg området? må ha lakboks. Vurderer showlakk på golfen å hadde vært greit å diskutert litt me lakerer? noen som er vet om noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.